Rosa - Antwerpen

Carp2386

Toogplakker
15 dec 2021
89
31
Ze lijkt hier hetzelfde aan te hebben als Bella/roxy… maar zou niet haar zijn bevestigde ze. En als je kijkt bella tattoos arm Rosa niet. Rosa 2 kleintjes boven achillespees.
Nog niet kunnen gaan dus dacht misschien iemand anders al geweest …

Carp2386

Toogplakker
15 dec 2021
89
31
Jammer dat je niet ff screenshot hebt gemaakt van haar gezicht ze heeft nu alleen haar kont als profielfoto, ben bang dat dat haar beste kant ook is
Maar die ziet er idd lekker uit, zit ze bij Dreamhotel?
Screenshot kan je enkel nemen als ze foto gewoon delen maar 1 time view via whatsapp kan je zelfs geen screenshot nemen !

Wandelaar992

Snuffelaar
18 apr 2016
17
1
Ik ben er geweest, ze ontvangt met nog een dame op een appartement stukje ten noorde van de luchthaven.

Zoals hierboven gesuggereerd werd, is indd haar kont haar beste kant.
De foto's zijn oude foto's maar aan de tattoos te zien, die overeenkomen, is het wel dezelfde dame. Al zijn er wel tattoos bijgekomen.
Ze is een stuk ouder dan wat ze adverteert, schat rond de 30, en vooral een stuk zwaarder (goede kerst gehad misschien?😂) ze adverteert met 55kg, tel er maar 15kg bij op.

In tegenstelling met dat de advertentie niet overeenkomt met de werkelijkheid, was waar ik voor gekomen was wel prima. Ze pijpt verdienstelijk, en je kan haar goed door neuken in verschillende standjes.

Hygiëne is niet zo best, nadat ik haar vol had gespoten kleedde ze zich terug aan, zonder zich te wassen of m'n zaad er uit te laten lopen. Ook tijdens het neuken bij het wisselen van standjes dacht ik zaad om m'n lul te zien, wat dus niet van mij was.

Schade 100€ voor 30 min + 50€ zc met cip.

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Dat weet ik, ik bedoel had een foto gemaakt met een ander toestel of wat anders dan hadden we een beetje een idee ervan hoe ze eruit ziet

Terug
Naar boven