Rosé

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
En wederom een verhaal voor de verhalenrubriek want ook deze dame adverteert niet (meer)

Deze dame, laat ik haar Rosé noemen, had ooit weleens geadverteerd.
Slanke dame, prachtige borstjes, lekker kontje en flamousje.

Ik zelf heb ze voor het laatst zo 4 à 5 jaar geleden nog ontmoet. En de date was altijd met condoom.
Maar ze was gestopt helaas. Maar zo af en toe loop ik mijn mailadressen af en stuur ik nog weleens een berichtje naar dames of ze misschien nog eens zin hebben. Soms krijg je bericht terug maar vaak niet.

Rosé had al eens eerder wederom gezegd dat ze gestopt was. Dus helaas. Tot ik plots begin december een berichtje van der kreeg en ze het misschien wel weer wilde. Vervolgens via KIK contact gelegd en voor ik het wist zat ik op een vrijdagmiddag plots bij haar thuis. Uiteraard wat ouder geworden, 38 inmiddels maar wat zag ze er goed uit, beter als destijds vond ik.

Op verzoek had ze een leuk niemanddalletje aan en geen slipje. Ik kleedde mij al uit en ging naakt tegenover der zitten op de bank. Moest ze wel om lachen, elkaar lang niet gezien gelijk hoppa.

Nou we kletsten gezellig terwijl ze mijn ballen en pik lekker begon te kriebelen. Haar flamousje zag er zo heerlijk uit dus die moest ik likken en haar sterretje zag er ook heerlijk uit en wat ik niet zo gauw doe was toch ook daar mijn tong tegenaan. Ze pijpte mij naderhand heerlijk en we wilden neuken. Ze had nog een condoom gevonden en gekeken naar de datum want ja ze was net uit een relatie en lang niet meer nodig gehad maar hij was nog goed. Nou dus een condoom er om, gelukkig had ik een stukje Cobra120 genomen dus bleef hij goed hard.

Haar in verschillende standjes geneukt waarbij zij wel klaar kwam maar ik gewoon niet. En ja het zal vast tussen mijn oren zitten maar het condoom was de boosdoener voor mij. Dat vertelde ik haar ook, maar nee zc was niet mogelijk. Dus nog even verder geneukt en lekker getongzoend wat ze normaal ook niet deed kon ik me herinneren. Maar ook zij was zo geil dat ze het lekker toeliet. Maar goed ik kwam niet klaar, ik zei zc was ik al klaar gekomen. Ze zou me aftrekken zc dan dus hop condoom er af.

Zij lag nog lekker op der rug dus ik vroeg of ik mijn eikel even tegen der klitje aan mocht houden. Dat was oké. Toen kwam ie voorzichtig tegen haar lipjes, ik denk nee niet doen dan verpest je alles. Maar ze pakte me bij mijn billen en duwde me zo zc haar flamousje in. Ik wist niet wat me over kwam, ik zei dankjewel en we neukten lekker verder. Ik voelde me zaad komen en ik vroeg waar ik mocht spuiten nou gewoon in haar dus :D .

Ze zei nog zc is het veel lekkerder. Nou vertel mij wat. Toen weer even gezellig geklets en door haar mooie lichaam en mijn pilletje werd ie al gauw weer hard en tot haar verbazing lagen we weer en zc te neuken. Geweldig was het en zo 1,5 uur bij haar geweest terwijl ze vroeger alleen vluggertjes deed met 1x hp en alles mc behalve pijpen dan.

Ik dacht nou het zal bij deze ene date blijven maar nee hoor, er volgen er meer. Dus weer iets om naar uit te kijken.

Fijne dag,
LD :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Eindelijk, eindelijk na zo 9 maanden deze dame weer mogen en kunnen ontmoeten. Door diverse redenen kwam het er niet van helaas. Maar nu weer wel.
En laat ik het zo zeggen het was best bevredigend ;)
Hoop niet dat het weer 9 maanden duurt maar ik heb in die tussentijd genoeg anderen gehad🙈😀.

Groet,
LD😋

Terug
Naar boven