Roosje

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Nou ja, ik lag net in bad over je na te denken. Toeval bestaat! Snel afspreken🥰

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Wat geweldig dit, een bericht sturen en verwachten dat je gelijk bericht terug krijgt @Creampielikker.

nou ik kan je vertellen een nieuwe recensent zal als ik het goed heb minimaal 4 berichten moeten plaatsen wil die die persoon je kunnen terug antwoorden. Correct me if i am wrong heren moderators. En antwoorden zal dan zeker niet a la minute gebeuren.

Groet,
Ld😃

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Waarom zijn er personen die het altijd beter weten, worden die zelf er niet moe van, de hele dag kijken of ze commentaar kunnen geven. Aplaus voor die mensen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste Roos,

Goed van je dat je lid bent geworden en dat je de link van de topic over jezelf gestuurd heb: dat maakt je voorstel topic (deze dus) bijzonder interessant.

Ik haal er uit dat je op dit moment ergens geen actieve advertentie heb. En het lijkt erop dat een van de leden iets meer is dan je klant. Ben er zeker niet jaloers op. Maar wees zuinig op hem, dan kan je betaald (neem ik aan) van iedere mm van hem genieten.

Het meest interessante is dat iedereen zijn telefoonnummer bij je kan vragen. Als ik het dan goed begrijp is dat een alternatieve vorm klantenwerving of je geeft na mijn reactie aan dat je je nr geeft voor gratis intieme contacten en dat mag wel. Zo ken ik een paar leden -allemaal tgirls- die hier hun oproep plaatsen om een paar extra potente cumdumpers te vinden voor gratis seks. En dat is tot zover ik het weet toegestaan.

Wees svp geïnformeerd dat een alternatieve vorm van klanten werving zonder voorstel aan de moderator niet toegestaan is. Vraag aan hun naar meer info, want het is niet mijn bedoeling om je hiermee een ban te bezorgen. Naar het team van dit forum is dan handig om je doel te beschrijven.

Vriendelijke groet,
Cumgiver

Nobodybutyou234

Snuffelaar
15 okt 2023
10
4
Hoi hoi
Ben je nog wakker ? Wil nog graag met je afspreken als dat kan.
Ik herinner me van je tijd uit Nijmegen. Leuk dat ik je weer gevonden heb.

Terug
Naar boven