Guillaume
Toogplakker
- 20 jan 2019
- 32
- 6
Een paar weken geleden merkte ik deze adv.
Toen stond: NZC mogelijk. Maar het was wat ver van mijn route.
Onlangs is de advertentie veranderd en NZC staat er niet meer bij.
Haar toch gecontacteerd en over NZC schreef ze kort: "je mag kiezen".
Toen ik werkelijk een afspraak probeerde te regelen, weinig zinnig antwoord gekregen.
Of er een afspraak mogelijk was op een bepaald uur, antwoordde ze: OK
Maar toen ik vroeg meer details en het adres: geen antwoord meer.
De dag nadien stuurde ze van: Hey, vandaag werk ik; en weer info over de prijs (die ik al wist).
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geil-studentje-4.html Gepubliceerd door Roosje (28j) op vrijdag, 09 december - 18:28
Hey lieve gasten ik ben een geil meisje die graag stout is in bed en lekker nat staat
wil je een afspraak sms me of whatsapp gelieve niet te bellen xxxx
+32 495 4...55
Ik vind dit alles wat verdacht, want op haar adv. staat: gelieve niet te bellen
Tot daar geen probleem.
Maar ofwel is ze enorm verstrooid/slordig, ofwel is het een "man" die kikt op zulke adv. te plaatsen...
Daarom dat ik me afvraag of een collega wandelaar bij haar werkelijk binnen is geweest (en of NZC echt mogelijk was).
Alvast bedankt voor de reacties.
Toen stond: NZC mogelijk. Maar het was wat ver van mijn route.
Onlangs is de advertentie veranderd en NZC staat er niet meer bij.
Haar toch gecontacteerd en over NZC schreef ze kort: "je mag kiezen".
Toen ik werkelijk een afspraak probeerde te regelen, weinig zinnig antwoord gekregen.
Of er een afspraak mogelijk was op een bepaald uur, antwoordde ze: OK
Maar toen ik vroeg meer details en het adres: geen antwoord meer.
De dag nadien stuurde ze van: Hey, vandaag werk ik; en weer info over de prijs (die ik al wist).
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geil-studentje-4.html Gepubliceerd door Roosje (28j) op vrijdag, 09 december - 18:28
Hey lieve gasten ik ben een geil meisje die graag stout is in bed en lekker nat staat
wil je een afspraak sms me of whatsapp gelieve niet te bellen xxxx
+32 495 4...55
Ik vind dit alles wat verdacht, want op haar adv. staat: gelieve niet te bellen
Tot daar geen probleem.
Maar ofwel is ze enorm verstrooid/slordig, ofwel is het een "man" die kikt op zulke adv. te plaatsen...
Daarom dat ik me afvraag of een collega wandelaar bij haar werkelijk binnen is geweest (en of NZC echt mogelijk was).
Alvast bedankt voor de reacties.