Roosje - Maassluis

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
4fun zei:
@Latitude,

Dat is een ander roosje

4fun

Yep. de roosje die hier wordt besproken komt uit Maassluis die van de link uit Gouda.
En als je naar de foto's kijkt lijken ze toch echt niet op elkaar ;)

A

Anonymous

Guest
Als ik in de buurt ben toch eens langs gaan of ze nog op de dezelfde plaats woont.
Ik ken een vriendin van haar daar in de buurt :p
Wie weet doet ze het weer stiekum

A

Anonymous

Guest
Laat even weten dan, zou leuk zijn. En die vriendin van haar??

A

Anonymous

Guest
Als roos nog ontvangt laat ik het weten,als ze dat wil,die vriendin is prive,kan ik verder niets over zeggen.

supergeil2

Toogplakker
13 jun 2015
37
0
Uit "welingelichte" bronnen heb ik vernomen dat Roosje echt niet meer ontvangt. Als ze dat wel doet hoor ik dat graag! De contactgegevens die ik heb (telnr en e-mail) reageert ze niet meer op.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
wespentaille zei:
Als ik in de buurt ben toch eens langs gaan of ze nog op de dezelfde plaats woont.
Ik ken een vriendin van haar daar in de buurt :p
Wie weet doet ze het weer stiekum

Dus je gaat langs en je belt ff aan. Zal ze leuk vinden. ;)

En ja ze woont er nog. Wees gerust :)

A

Anonymous

Guest
Ben jij al geweest dan :D
Goed lezen wat ik schrijf ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
wespentaille zei:
Ben jij al geweest dan :D
Goed lezen wat ik schrijf ;)

Ik lees het goed hoor. ;)
Je kent een vriendin van haar. Er was er maar eentje die wist wat ze deed maar dat was geen dvp. Toevallig dat jij die kent.
Al met al is het jammer voor ons dat ze gestopt is maar voor haar is het beter zo.
Maar hoop doet leven ;) :)

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Toch vreemd dat ze weer gewoon op sexjobs staat na alle stellige aannames eerder in deze thread.

A

Anonymous

Guest
khmer35 zei:
Toch vreemd dat ze weer gewoon op sexjobs staat na alle stellige aannames eerder in deze thread.

Heb jij een link voor ons??

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Die ene club bovenaan dat lijstje is een foutje, word bij de volgende wedstrijd rechtgetrokken :p

@CWP: lijkt me daar genoeg ruimte voor wat 'extra vermaak' (anders dan de wedstrijd dus) ;)

Terug
Naar boven