Roosje - Maassluis

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
tipnix zei:
Dan meld ik het maar zelf als jullie het maar niet weg willen halen! Er word zc niet geneukt bij mij en de eerste de beste met zo een verzoek komt mag vertrekken. Ik dacht dat ik dat duidelijk had gemaakt en weer deze reactie hier. Ik weet wie hier achter zit maar jah hij is zo gefrustreerd dat hij bij mij niet meer kan komen dus snap wel dat hij dan zulke dingen moet uithalen en zeggen dat ik dat weer doe :) moet lachen om je :)

Ha kijk Roosje is terug volgens mij had ik jou al eens geband Roosje.
Dus bij deze herhalen we dan even.

hviperen

Toogplakker
30 jul 2016
120
43
tipnix zei:
Dan meld ik het maar zelf als jullie het maar niet weg willen halen! Er word zc niet geneukt bij mij en de eerste de beste met zo een verzoek komt mag vertrekken. Ik dacht dat ik dat duidelijk had gemaakt en weer deze reactie hier. Ik weet wie hier achter zit maar jah hij is zo gefrustreerd dat hij bij mij niet meer kan komen dus snap wel dat hij dan zulke dingen moet uithalen en zeggen dat ik dat weer doe :) moet lachen om je :)
Denk dat de dame hier wel een punt heeft, hij is ook bij een andere dame al niet meer welkom.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
lekkerzonderrubber zei:
En die privé berichten worden vervolgens gedeeld met diverse mensen. Dan maar in het openbaar.
Barefan zei:
dat mogen ze dan prive uitvechten en niet openbaar op mijn forum.

Ik dacht het niet he.
Dit is een nzc forum geen oorlog uitvecht forum.
Los het volwassen met elkaar op en als dat niet lukt halen jullie de politie er maar bij voor mijn part maar niet openbaar op mijn forum.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
zo ik heb een beleefd en vriendelijk bericht gekregen van dit roosje dat ze dus geen bare meer aanbied.
Dus verplaats ik het topic bij deze naar het archief.

Ps vriendelijkheid daar bereik je bij mij veel mee.
Met dreigen en schelden bereik je niet bij me, ja het tegenover gestelde.

Terug
Naar boven