Roosje - Maassluis

A

Anonymous

Guest
Wie heeft er ervaring met roosje uit vlaardingen.
Ze adverteert op sexjobs.
Onvangst is in maassluis.
Er is op hookers over haar geschreven.
Kan de link niet plaatsen,spreekt alleen s,morgens af.
Is een leuke turkse dame van 30 jaar.
Ik heb haar bare geneukt een vol uur neuken voor 200 euro,pijpen ging bij mij niet omdat ie te dik was.
En twee keer volgespoten. :mrgreen:

Als de link er staat geef ik meer uitleg

Wespentaille

A

Anonymous

Guest
De laatste keer dat ik bij roosje ben geweest was verleden jaar rond eind oktober,heb haar vele malen bezocht.
Roos is een heerlijke slanke mooi uitziende turkse dame van ongeveer 1,65 lang.
Ze ontvangt in maassluis in een mooi net appartement derde etage op op een hoek van het flatgebouw.
De eerste keer stuur je een mail,ze vraagt om een korte omschrijving van jezelf,daarna krijg je haar nr,gaat heel makkelijk allemaal.
Nu over roos zelf,ze adverteerde niet met neuken zonder condoom,maar toen ik haar voor het eerst zag was ik zeer verrast hoe ze er uit zag,en dat voor honderd euro voor een vol uur,bij binnenkomst eerst wat gedronken,hele leuke vrouw van dertig jaar,lekkere rijpe dame :D
Ziet er lichamelijk zeer goed uit en een leuk gezicht,na wat gedronken te hebben en een leuk gesprek gehad,richting de slaapkamer of later gezien elders in de kamer :lol: :lol:
Maar voor de duidelijkheid toen ik voor het eerst bij haar kwam ,en we gingen richting slaapkamer,gelijk vroeg ik of ze nog extra,s deed,gelijk keek ze me aan ik dacht die wil ik zonder neuken,dus bood ik haar 200euro plus in haar klaarkomen :lol:
Ze lachte naar me en ik wist dat het oke was,we kleden ons uit,even snel opgefrist en het bed op.
Toen schrok ze wel een beetje van de maat van mijn staafmixer,ze begon met pijpen maar dat ging heel moeilijk voor haar kleine geile mondje,vond ik op zich niet erg,daar heb ik andere dames voor die dat wel kunnen.
Toen ben ik roos maar eens gaan verwennen ,en dat beviel haar heel goed,ze kwam op het randje van een orgasme,gelijk gestopt.
Ik dacht jij gaat dadelijk klaarkomen als mijn dikke staafmixer er in zit.
Ze is best nog wel strak,haar ene schaamlipje is wat langer als de andere,persoonlijk vind ik haar poesje niet echt mooi,maar wel super lekker,roos is ook lekker ontspannen,voor zichtig bracht ik mij staafmixer in missio naar binnen ,ze genot er heerlijk van heb haar een beetje laten wennen aan mijn formaat tot ie aan de ballen er in zat,ze kreeg het er heel warm van en geleidelijk werdt ze bloedgeil,en begon heerlijk te genieten ze vond het heerlijk,ze zei de meeste mannen komen heel snel klaar :eek:
Maar wij hebben alle standjes gedaan,hoe vaak dat roos komt bij mij kan ik moeilijk inschatten maar ze komt heerlijk klaar.
Heb haar zeker driekwartier geneukt op een heerlijke manier ,en haar meerdere malen volgespoten.
Ze had dit nog niet vaak meegemaakt.
Maar ik weet zeker dat deze dame met meerdere klanten bare neukt,heeft ze me ook verteld.
Roos is een echte aanrader,in plaats van al die oostblokkers met al die nep verhalen.
Je moet wel haar smaak zijn en een beetje charme,schoon en goed verzorgd,en wat extra betalen,dan heb je een heerlijk schoon knap wijf om bare te neuken.

Wespentaille

A

Anonymous

Guest
Ze adverteert niet altijd.
Heb ook een tijd niet meer gekeken.
Meestal s,morgens op sex jobs.
Ik heb haar adres en nr,maar dat kan ik niet geven.
Als ze online is kun je haar een mail sturen voor het nr.
Maar ze wil wel een duidelijke omschrijving.

Vind het ook vreemd dat ze hier niet wordt vermeld,ze willen haar ,roos voor zichzelf houden :mrgreen:
Die op hookers over haar schrijven zijn er bij die hier over zwijgen :roll:
Ene J op hookers is een vaste klant,en die neukt haar al een hele tijd bare,en over de rest maar niet te spreken.

Ben nog wel niet zo lang een schrijver,maar heb veel leuke dames nederlands bare geneukt,die voor 100 per uur rekenen weet ik haast voor 80% dat je ze bare kan neuken,zeker als ze mooi zijn verdubbel ik de prijs .
En daarna wordt het wel goedkoper als ze je eenmaal kennen.
Zoek geen oostblokkers.
Maar turks,marokkaans,braziliaans,en nederlandse ;)

A

Anonymous

Guest
Geld is het probleem niet maar ik moet wel weten wie ik moet bellen of mailen lijkt me.

Dus zet er ff de link bij van hookers anders.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
wespentaille zei:
Ze adverteert niet altijd.
Heb ook een tijd niet meer gekeken.
Meestal s,morgens op sex jobs.
Ik heb haar adres en nr,maar dat kan ik niet geven.
Als ze online is kun je haar een mail sturen voor het nr.
Maar ze wil wel een duidelijke omschrijving.

Vind het ook vreemd dat ze hier niet wordt vermeld,ze willen haar ,roos voor zichzelf houden :mrgreen:
Ene J op hookers is een vaste klant,en die neukt haar al een hele tijd bare,en over de rest maar niet te spreken.

Ben nog wel niet zo lang een schrijver,maar heb veel leuke dames nederlands bare geneukt,die voor 100 per uur rekenen weet ik haast voor 80% dat je ze bare kan neuken,zeker als ze mooi zijn verdubbel ik de prijs .
En daarna wordt het wel goedkoper als ze je eenmaal kennen.
Zoek geen oostblokkers.
Maar turks,marokkaans,braziliaans,en nederlandse ;)

En mij niet vertellen hoe ik de dames moet benaderen.

Geloof dat ik al ff meedraai.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Zou te zien wordt meneer Glijmiddel weer niet op zn wenken bediend??
Wanneer heb jij voor het laatst een link geplaatst? Oh, wacht, dat heb je nog nooit gedaan :!:

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Zou te zien wordt meneer Glijmiddel weer niet op zn wenken bediend??
Wanneer heb jij voor het laatst een link geplaatst? Oh, wacht, dat heb je nog nooit gedaan :!:

Op mijn Posts zijn er een paar vriendelijke mede formuleren die er een link bijplaatsen. Waaronder Ajax 3 stars ( klote club) maar ik waardeer zeer wat hij doet.

Maar we dwalen af want krijg haar op hookers ook niet gevonden.

Glijmiddel

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Terug lezen blijft voor sommige heel moeilijk ;)

En ook ik kom/kwam al een flink tijdje bij haar maar betaalde nooit meer dan 100 euro ook voor bare en was dan meestal een uur of langer binnen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
wespentaille zei:
Vind het ook vreemd dat ze hier niet wordt vermeld, ze willen haar ,roos voor zichzelf houden :mrgreen:
Ene J op hookers is een vaste klant, en die neukt haar al een hele tijd bare, en over de rest maar niet te spreken.

Je vindt het raar dat ze nog niet is vermeld, naar mijn weten op de vorige forums ook niet. Jij komt er al een tijdje zo te lezen dis komt de vraag, waarom nu pas als jij het zelf zo vreemd vindt ;)

A

Anonymous

Guest
Op hookers schrijf ik niet over bare,wordt verwijderd.
Deze roos wil het ook niet,dat het beschreven wordt op hookers.
Kinky verwijderd sexjobs.
Dan maar hier,heb de tip gekregen ,van peeweeherman ;)
Hier sta ik nog niet lang ingeschreven.
Komt nog meer hoor,maar geen oostblokkers ;)

A

Anonymous

Guest
Haar advertentie verschijnt binnenkort wel weer.
Of ze stopt er mee,genoeg vaste klanten :eek:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Volgens een bericht op Hookers waar ik vandaag een notificatie van kreeg is deze dame volledig gestopt en zal ook niet terug komen.

Zo als ik ze een paar jaar geleden mocht introduceren op deze site moet ik nu helaas tot mijn teleurstelling mededelen dat Roosje gestopt is

onderstaande mailde ze mij onlangs.

Ik heb een relatie nu daarom ben ik gestopt dus echt helemaal gestopt! Heb je gezegd dat ik dit jaar wou stoppen. Ben nu ook bezig met therapie 2x in de week. Ben zo gelukkiger.

Trouwens ben nu veel gelukkiger en rustig in me hoofd, het is nooit wat voor me geweest dat afspreken en dat weet jij als de beste. Xxx

Het klopt dat ze wilde stoppen dit jaar maar dat was pas na de zomer maar helaas voor ons nu al, althans sinds begin april al.
Ze heeft haar mobiele nummer ook weggegooid vertelde ze me nog. Ze wilde altijd ook een normale relatie nou hopelijk heeft ze die nu.

Het zal voor mij niet makkelijk zijn om weer zo een toppertje te vinden.

Roosje het gaat je goed.
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=271744&page=2&p=1946835#post1946835

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik wou het net melden, maar waar lees jij dat ze niet meer terug zal komen.
Als de verkering over is weet je het tenslotte maar nooit.

Maar jammer is het wel :(

A

Anonymous

Guest
De eerste foto is niet van roos volgens mij.

Maar ja wat maakt het uit ze is gestopt.
Jammer :)
Maar ik gun haar wel een vaste relatie :(
Ik vond het een lieve meid,voor mij had ze veel over .

A

Anonymous

Guest
De foto,s waar ze staat dat is ze zeker.
De foto waar ze ligt? ,ah wat maakt het uit.

Het was een lekkertje die roos :p

Terug
Naar boven