Roosje Gouda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
Dag Lieve mannen. Ik ben heel blij met al deze leuke en positieve reacties ontzettend bedankt.

Ik ben er vandaag weer na de laatste gb moest ik even bijkomen en was er niet omdat ik even een aantal dingen moest doen in me prive leven.

Mijn prijzen staan altijd vast

vluggertje (pijpbeurt) 50
halfuur 75
intiem zonder half uur 100
intiem zonder uur 150
uurtje intiem met 125

Soms kan er wat onderhandelt worden maar dan hebben we het over kleine bedragen.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Altijd leuk als de dames zelf actief zijn op het forum.
Welkom hier Roosje!!!
Ik heb in ieder geval van je genoten tijdens een van de gangbangs, en denk de meeste bezoekers hier op deze forum ook.

img.php

img.php

img.php

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
Dankjewel topper. Ben blij dat men tevreden is over me!

Ik wens iedereen een fijne dag vooral morgen

Volgende week maandag ben ik er weer..

Dikke kus Roosje

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Jammer dat deze dame alleen overdag afspreekt en niet in de avonduren. Anders had ik ze wel met een bezoekje vereert.

4fun

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Geweldige meid.
Veel mogelijk, alles met respect & humor! Zoent lekker, neemt de tijd..
Vind ook dat ze een erg knap aantrekkelijk gezichtje heeft!

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
Hey mannen komen jullie vandaag langs met dit lkkre geile weer!

ER IS NU OOK EEN ZOMER ACTIE!!

Ik wacht op jullie dikke kus Roosje X

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
Hey mannen 8juli weer een GB heb er zin in !! Komen jullie ook?!

Hapjes en drankjes aanwezig
Douche mag gebruik van gemaakt worden / Handdoekn aanwezig!

Tot dan mannen

Dikke kuss roosje Xxxx

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
underkoffer zei:
Sorry, ik kan het ff niet laten, laten we dit zien als een geintje.................hahahahaha

actie deze maand = SOA?

Dit is een geintje hoor, niet te serieus nemen................

Zie jij dit als een geintje??!!! je gaat nu heel ver! Jullie gaan nu heel ver!! stelletje mafkezen Misschien moeten er nu even maatregelen genomen worden vind je ook niet voor de mannen die een vrouw thuis hebben goed plan!

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
underkoffer zei:
Sorry, ik kan het ff niet laten, laten we dit zien als een geintje.................hahahahaha

actie deze maand = SOA?

Dit is een geintje hoor, niet te serieus nemen................

Jullie kunnen allemaal neuken en erop los gaan!Maar wanneer iemand 1 ding zegt word dat gelijk gelooft en word er een grapje uitgehaald! 1 ding ik zal naar de zeden politie gaan en hier een melding van maken. Ten 2de ik zal alle nummers achter halen en uitzoeken waar iedereen woont en eens.zien of jullie jullie gezin nog onder ogen kunnne aankijken!!!!

Ten 3de ik hoop dat jullie allemaal de tyfuss krijgen!!!!!!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
ik denk dat modepopje een ander forum moet gaan zoeken nu... dreigen doe je maar in je eigen omgeving

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
CWP zei:
ik denk dat modepopje een ander forum moet gaan zoeken nu...

Modepopje gaat helemaal niets anders zoeken. Hoe men mij belachelijk wilt maken en t zijn allemaal dezelfde. Dan krijgn ze hem ook terug en flink ook

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
nee met zo'n opmerking maak je snel vrienden.....

" Ten 2de ik zal alle nummers achter halen en uitzoeken waar iedereen woont en eens.zien of jullie jullie gezin nog onder ogen kunnne aankijken!!"

Toedeloe

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
CWP zei:
nee met zo'n opmerking maak je snel vrienden.....

" Ten 2de ik zal alle nummers achter halen en uitzoeken waar iedereen woont en eens.zien of jullie jullie gezin nog onder ogen kunnne aankijken!!"

Toedeloe

Ja ga maar snel weg! Ga hier een zaak van maken. dat men niet normaal kan handelen dan kan ik ook handelen. Als men normaal met me omging dan was er niks aan de hand. Ik ga zeker alle nrs achter halen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Hier heb je de mijne vast, 06-33733842 doe ze de groeten bij de zeden politie, ze zullen stijl achterover slaan van jou verhaal, en direct een 30 tal rechercheurs vrijmaken om dit op te pakken. :lol: :lol:

Zag hier trouwens nog een leuk stukje over thuis ontvangst, en hoe het allemaal werkt met vergunde prostitutie.

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
CWP zei:
Hier heb je de mijne vast, 06-33733842 doe ze de groeten bij de zeden politie, ze zullen stijl achterover slaan van jou verhaal, en direct een 30 tal rechercheurs vrijmaken om dit op te pakken. :lol: :lol:

Zag hier trouwens nog een leuk stukje over thuis ontvangst, en hoe het allemaal werkt met vergunde prostitutie.

Mafkeees ik heb een vergunning betaal er belasting over stelletje idioten!

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Roos, jij kent mij (nog) niet, volgens jou komt daar snel verandering in, als ik je soms kan helpen met iets (ip adres, NAW), zeg het maar……..
(p.s……….helaas kan je mijn vrouw niet inlichten, daar ik die niet heb).

Dit is ook het laatste wat ik betreffende dit onderwerp wil aanhalen.
Jij als sexwerker heeft rekening te houden met het volgende:
Als jij bare aanbied, en er wordt vermeld dat er een besmetting heeft plaats gevonden, Dan hoor jij gelijk te stoppen met je werkzaamheden, en gelijk je te laten onderzoeken.
Elke melding daarvan betreffende jou persoon moet jij serieus nemen.
Zolang het onderzoek loopt, mag jij niet meer werken, doe je dat wel, zolang er geen zekerheid is over jou gezondheid, dan ga jij in overtreding.

Lees maar eens wat het openbaar Ministerie hiervan schrijft:
opzettelijke of bewuste overdracht HIV besmetting = poging tot doodslag
opzettelijke of bewuste overdracht Overige SOA's = ernstige mishandeling

Laten we met z'n alle hopen dat dit met een sisser afloop, en dat we gewoon weer alles (zowel jij, als ons) kunnen doen.

underkoffer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven