Roosje Gouda

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
katwesel zei:
Glijmiddel ,

Het Marokaanse ras is toch heel duidelijk herkenbaar ook bij vrouwen , ook al komt ze misschien uit een gemengd gezin de marokaanse
invloeden zijn altijd in overmate herkenbaar . Verder verbaast het mij weer dat je zoveel van deze dame weet en dit komt mij heel erg
bekend voor van vorige forums welke betrekking hadden op sex zonder condoom .

Ik Hecht dan ook weinig waarde aan het merendeel van de verhalen die je schrijft .

Verder heb ik geen enige binding met Roosje en heb ook geen behoefte om haar te bezoeken , zeker ook omdat de tijden waarop zij werkt
mij niet uitkomen , en daarbij is ze mijn type dame niet ,

maar goed ieder zijn meug[/

Waar gaat dit nu over? Moet jij niet over de doubletstraat lopen katwesel?

Weet heel goed hoe en wat de specifieke kenmerken van marokkaanse dames zijn. Wat ik over roosje weet weet bijna iedereen die haar bezocht heeft, en niet alleen aan volpompen denkt maar ook praat met de dame. Ik bezoek haar al een hele tijd niet meer het hoe en waarom is er nogal over gegaan de laatste 7 dagen hier op het forum.

image.jpg

Dit is een volbloed Marokkaanse een vriendinnetje van mij, als je roosje ooit gezien hebt zit er iets in haar gezicht wat hier op lijkt.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Wordt weer tijd voor een ban he Glijmiddel? Tis een tijdje goed gedaan, maar je grootheidswaanzin komt weer naar boven

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Mooie foto , ik neuk waar ik wil neuken of dit nu in de Doubletstraat is (waar ik veel plezier met het merendeel dames heb) en simpel je kan je leuter zonder condom in een vrouw duwen die er 250 euro voor vraagd of een dame die er bv 100 euro voor vraagtof minder , ken je toch vaker voor neuken en net zoveel plezier meehebben . Herinner je nog je opmerkingen dan dames die prive of in privehuizen , club hun werk doen veel beter zijn dan de dames achter de ramen (in jouw ogen duidelijk mindere dames) . Nu een heel deel van de dames die achter de ramen werken hebben ook prive gewerkt in clubs en privehuizen dus wat is er minder aan ...... !!! Cq in een club of privehuis .... Voor mij gaat het toch om dat je samen een goed gevoel erbij wilt hebben (ondanks dat het toch om het geld gaat) . Een ding is zeker als ik ergens een verhaal over schrijf dan ben ik daar ook geweest en dit kan ik en meerdere op dit forum beamen dat hier weinig van klopt van de mooie verhalen die jij altijd schrijft .

ook op dit forum stel je me weer niet te leur met al je mooie verhalen en wat ik al eerder gezegd heb , ik bepaal nog altijd zelf met wie ik sex
heb , ook al worden heel wat dames als goed tot zeer goed aangegeven , zoals je eerst ook met roosje gedaan hebt , en nu ineens is ze niet goed
genoeg meer ..... Geloof me een ding de dames kunnen je heel veel vertellen maar ik heb geleerd dat je hier op een special manier mee om moet gaan zeker als het over privezaken gaan .

meer zeg ik hier niet over , maar heb nog steeds leuk kontakt met dames die al een tijd gestopt zijn en ondertussen ander werk doen en of gestopt zijn omdat ze genoeg verdient hebben ..... en teruggekeerd zijn naar hun Eigen land en ze daar ook weer bezocht heb en zie dat het goed met ze gaat . en ja met sommige heb ik daar ook weer geneukt met ze en als dank bij hun thuis kunnen overnachten cq dat ze een leuk hoteletje wisten te regelen waar we ook weer samen konden zijn ..... !!!

A

Anonymous

Guest
katwesel zei:
Mooie foto , ik neuk waar ik wil neuken of dit nu in de Doubletstraat is (waar ik veel plezier met het merendeel dames heb) en simpel je kan je leuter zonder condom in een vrouw duwen die er 250 euro voor vraagd of een dame die er bv 100 euro voor vraagtof minder , ken je toch vaker voor neuken en net zoveel plezier meehebben . Herinner je nog je opmerkingen dan dames die prive of in privehuizen , club hun werk doen veel beter zijn dan de dames achter de ramen (in jouw ogen duidelijk mindere dames) . Nu een heel deel van de dames die achter de ramen werken hebben ook prive gewerkt in clubs en privehuizen dus wat is er minder aan ...... !!! Cq in een club of privehuis .... Voor mij gaat het toch om dat je samen een goed gevoel erbij wilt hebben (ondanks dat het toch om het geld gaat) . Een ding is zeker als ik ergens een verhaal over schrijf dan ben ik daar ook geweest en dit kan ik en meerdere op dit forum beamen dat hier weinig van klopt van de mooie verhalen die jij altijd schrijft .

ook op dit forum stel je me weer niet te leur met al je mooie verhalen en wat ik al eerder gezegd heb , ik bepaal nog altijd zelf met wie ik sex
heb , ook al worden heel wat dames als goed tot zeer goed aangegeven , zoals je eerst ook met roosje gedaan hebt , en nu ineens is ze niet goed
genoeg meer ..... Geloof me een ding de dames kunnen je heel veel vertellen maar ik heb geleerd dat je hier op een special manier mee om moet gaan zeker als het over privezaken gaan .

meer zeg ik hier niet over , maar heb nog steeds leuk kontakt met dames die al een tijd gestopt zijn en ondertussen ander werk doen en of gestopt zijn omdat ze genoeg verdient hebben ..... en teruggekeerd zijn naar hun Eigen land en ze daar ook weer bezocht heb en zie dat het goed met ze gaat . en ja met sommige heb ik daar ook weer geneukt met ze en als dank bij hun thuis kunnen overnachten cq dat ze een leuk hoteletje wisten te regelen waar we ook weer samen konden zijn ..... !!!

Ach gut, gut,gut onze fieldworker van het rode kruis.

Roosje lees je nog mee, je bent niet goed genoeg voor me lees ik hier. Hahahahs

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
@Glijmiddel: je vriendinnetje zal bli zijn dat je haar foto op dit forum plaats. :oops:

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Wordt weer tijd voor een ban he Glijmiddel? Tis een tijdje goed gedaan, maar je grootheidswaanzin komt weer naar boven
haha......valt niet mee he, leden niet een ban kunnen geven van links naar rechts als iets je niet bevalt.

Trouwens,
Hij is wel beleefd tot nu toe.

A

Anonymous

Guest
samurai zei:
PeeweeHerman zei:
haha......valt niet mee he, leden niet een ban kunnen geven van links naar rechts als iets je niet bevalt.

Trouwens,
Hij is wel beleefd tot nu toe.

Samurai,

Zoals je weet pee wee heeft ook ooit een bare forum gehad en in 1x zonder aankondiging de stekker eruit. Toen heb ik hem een dief in de nacht genoemd en nog wel een paar dingetjes meer.

Mooiste van alles is vroeger pmde hij mij regelmatig voor adresjes en die kreeg hij de beste adresjes kreeg hij van mij en eerlijk is eerlijk ik ook van hem.

Het is ergens onderweg fout gegaan , dat forum heb ik toen begrepen vond hij teveel gezeik en als mensen hem een pm stuurde terwijl ze het antwoordt al wisten vond hij ook allemaal teveel.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
wolff2518 zei:
@Glijmiddel: je vriendinnetje zal bli zijn dat je haar foto op dit forum plaats. :

In overeenstemming natuurlijk, ben geen achterlijke, nog niet in ieder geval.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Oh, leuk, we gaan fotos plaatsen..zal ik een foto van jou zetten Glijmiddel?? Kan de rest van het forum ook even lachen :lol:

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Oh, leuk, we gaan fotos plaatsen..zal ik een foto van jou zetten Glijmiddel?? Kan de rest van het forum ook even lachen :lol:

Ja doe ff kijken of jij de juiste foto hebt.

Glijmiddel

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
waaa, waaa, bla die bla bla blaaaa blaaaa neuk naak blaaal baaaaaaaalt neuk pijp nauk bla bla balaaaaaa blaaah naaah blaaaaallllll neuk pijp

A

Anonymous

Guest
pijpfitter zei:
waaa, waaa, bla die bla bla blaaaa blaaaa neuk naak blaaal baaaaaaaalt neuk pijp nauk bla bla balaaaaaa blaaah naaah blaaaaallllll neuk pijp

Pijpfitter heeft wel gelijk

Waar gaat dit nog over?

Wedstrijdje verpissen meer is het niet.

Glijmiddel

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
PeeweeHerman zei:

Misschien niet verstandig, zou best mogelijk zijn dat het libido van velen van ons naar nul zal reduceren. :roll: :lol:

Maar jongens het moet hier wel over Roosje gaan hé anders ff een ander topic maken. :)

A

Anonymous

Guest
Glijmiddel zei:
PeeweeHerman zei:

Glijmiddel

Je gaat toch ontkennen, patrickfabrizio

Mensen, let ook even op het uitermate smaakvolle interieur en kostbare schilderijtje op de achtergrond, want dat krijgen de dames altijd te horen

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
PeeweeHerman zei:
Glijmiddel zei:
PeeweeHerman zei:

Glijmiddel

Mensen, let ook even op het uitermate smaakvolle interieur en kostbare schilderijtje op de achtergrond, want dat krijgen de dames altijd te horen

http://picpaste.com/IMG-20140608-WA0047.jpg

Net Fred Flinstone :lol:

Of in de termen van All Bundy te blijven als ie die Marcy Darcy plots bloot ziet.... I am blind, I am blind :lol: :lol: :lol:

Leuk beetje vrijdagmiddag humor. ;)

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Glijmiddel zei:
PeeweeHerman zei:

Glijmiddel

image hosting free

Hahaha

Wat is dit nu toch pee wee

Nee sorry ben ik echt niet zal dalijk foto zetten zonder hoofd.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Voorspelbare reactie want dit zijn toch echt de fotos die jij naar de meiden stuurt!!
Maar geeft niet hoor, ik zou ook ontkennen :lol: :lol: :lol:

Maar hoezo post je er een zonder hoofd? Dat zegt natuurlijk helemaal niks!
Je was toch zo stoer en ik mocht je foto toch plaatsen zodat iedereen hier even zijn walgmomentje kan beleven? Wees dan een kerel en zet je werkelijke foto, als je beweert dit niet te zijn. Maar Barefan kan eenvoudig controleren want adhv je mailadres is te verifieeren of jij het bent of niet.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Het niveau begint dat van een kleuterklasje te naderen.....
:x :evil:

A

Anonymous

Guest
hahaha zeker! Heel dit topic slaat nergens meer op, net al een paar andere, maja, af en toe wel leuk.

A

Anonymous

Guest
Dit ben ik , ja ga mijn kop er niet bij zetten, vers van de pers net genomen tijdens de lunch.

Ben halfbloed die gozer van de foto die jij toont is zeker geen halfbloed. Mijn handen zijn al bruiner dan zijn hoofd.

Glijmiddelimage.jpg

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    137,3 KB · Weergaven: 443
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven