Roosje - Belsele

jens32

Ervaringsdeskundige
16 jun 2021
262
90
Laat jullie niet vangen, NL nummer en nadien als je even haar hebt gecontacteerd word je overspoeld met dreigberichten. Das frequent zo met die Belgische dames en Nederlandse nummers, kortweg groot fake gehalte

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Heb haar al een paar keer proberen bellen,maar is altijd voice-mail.
En nadien geen bedreigingen o.i.d ontvangen,via sms of whatsapp.

Voormalig lid 21956

Snuffelaar
25 jun 2021
24
13
Adverteert nu met de artiestennaam Amber. Prijzen zijn zoals @loperken meldt.

Ter aanvullin ze vraagt nog eens 100€ extra als je haar kontje wil neuken.

Als anaalliefhebber toch wat teveel van het goede.

atomic79

Snuffelaar
17 okt 2024
2
3
Lange tijd geleden ook deze advertentie gevonden en omdat dit in mijn buurt is, toch poging gewaagd voor afspraak.
Goede communicatie maar heeft wisselende uren dus moeilijk om date af te spreken als je zelf drukke agenda hebt.
1 keer concreet uur kunnen vastleggen maar dan was sneeuw en ijs de spelbreker. Ze gaf dan zelf aan dat het te gevaarlijk was dus wel begaan met haar bezoekers. Wat ik nu wel opmerkte is dat bij al haar advertenties specifiek slanke mannen bijstaat ... Hoewel ik op normaal gewicht sta, ga ik mijn pogingen om af te spreken toch stoppen. Lijkt mij niet bepaald ideaal om daar commentaar op te krijgen als het niet haar zin is...
Lijkt nochtans wel mooie sexy dame dus voor de echt slanke mannen die afspraak kunnen krijgen , have fun !!

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Heb voor deze namiddag een afspraak kunnen regelen.
Had haar een whatsapp gestuurd met de vraag hoeveel het was voor 30 minuten,bare incluis.
Stuurde bijna direct terug,90+80,maar ze gaf aan dat 150 ook goed is.(y)
Dus ga ik ze deze namiddag een uittesten.:p
Verslag volgt.;)

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ben er dus bijgeweest. Ontvangt in een rommelige chalet op de grens van Waasmunster en Belsele,in de bossen van Waasmunster,gelegen tussen de N70 en de E17.

Laat je eerst via whatsapp naar een ander nr in de bossen komen en vandaar is het nog 100 meter naar haar chalet. Wist eerst niet goed waar het was, maar ik stond zonder het te weten aan haar chalet. Ze kwam naar buiten om mij te komen halen, en wat ik zag was toch maar zozo.:oops:

Een klein vrouwtje, gekleed in een kort shortje en een topje, blond-grijs krullend haar en een bril op en erg mager. Ze nodigde mij uit naar binnen, ondertussen wat gebabbeld, eerst het geld overhandigd, dan mij uitgekleed, zij ook, ze deed daarna schoenen met hoge hakken aan. Dat kon mij wel bekoren. Eerst een beetje zoenen (voorzichtig tongzoenen, niet uitbundig) elkaar betasten, aan haar kleine gepiercte borstjes (A-cup) gezogen en gelikt en haar gevingerd. Ze stond wel al nat.

Toen moest ik mij in de zetel zetten en begon te pijpen. Dat deed ze wel goed.:D Na een paar minuten voelde ik het al opkomen ,en gebood haar te stoppen. Dat deed ze dan ook direct. Toen vroeg ik haar of ik haar mocht likken, geen enkel probleem:p Ze rook fris vanonder en heeft toch wel lange uithangende kutlippen(y)
Haar een tijdje gelikt, en toen stak ik een vinger in haar kletsnatte kutje, dat was te gevoelig zei ze. Dus daarmee gestopt. Ze ging mij terug pijpen, zonder handen(y)en mijn pik kwam terug hard.

Ze zei, ik ga er eventjes op zitten, ze kwam op mij zitten en begon mij te neuken. Na een paar minuutjes voelde ik het opkomen en loste mijn lading in haar. Ze sprong niet direct recht, maar liet mij rustig uit haar komen.:p
Toen ik uit haar was, nam ze mijn pik terug in haar mond en begon mijn schacht proper te likken. Nadat ze dat gedaan had, stonden we beiden recht en reikte mij een paar vochtige doekjes aan. Ik mij terug aangekleed, zij ook en naar buiten begeleid.

Conclusie: Voor mij geen herhalingsgevaar, voor mij erg mager en ook haar kleine borsten, daar wordt ik ook niet wild van. Het enige wat mij wel kan bekoren zijn haar uithangende kutlippen en ook het feit dat ze je pik schoon likt na het neuken. En ook de prijs is mij een beetje te hoog. Zou haar niet meer dan 100 geven voor 25 a 30 minuten. Is wel geen klokkijster.

Voor de prijs die ze hanteert, 90+80 bare is veel te veel volgens mij. Voor de liefhebbers van klein, mager en gepiercte kleine borstjes zou ik zeggen, doen. Maar dan moet je niet de hoofdprijs betalen.
€ 150 voor 30 minuten is meer dan voldoende.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Hoe is haar gezichtje? Het feit dat ze grote schaamlippen heeft trekt me wel aan.

4fun

Terug
Naar boven