Roos

Voormalig lid 13510

Toogplakker
27 jul 2019
33
52
Hoi, ik ben Roos, gangbangslet sinds laatste jaar in mijn studententijd 5 jaartjes geleden. Voor mij zijn het veel mannen, bukkake en snelle spuiters die de kick vormen. Ik hoop op creampies, maar ben nog te bang voor soa's. MAar dus wel nieuwsgierig naar bare gangbangs, dus nu ga ik eerst eens wat lezen hier.

Voormalig lid 13510

Toogplakker
27 jul 2019
33
52
Hoi, ik ben Roos, 28 jaar, 1m80 met cup D en gangbangslet sinds laatste jaar in mijn studententijd 5 jaartjes geleden. Voor mij zijn het veel mannen, bukkake en snelle spuiters die de kick vormen. Ik hoop op creampies, maar ben nog te bang voor soa's. MAar dus wel nieuwsgierig naar bare gangbangs, dus nu ga ik eerst eens wat lezen hier.

A

Anonymous

Guest
Welkom Roos. Genoeg ervaring hier en mocht je wat willen uitproberen heb je zo een handvol vrijwilligers inclusief mijzelf. Succes en veel plezier hier!

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Welkom Roos. Ik denk dat je hier genoeg ervaringen kan lezen.
Hoop dat je binnenkort een heerlijke geile gangbang gaat geven en wens je alvast veel sperma toe.
Waar kom je vandaan ?? En waar kunnen we wat van je zien ??
Ben wel benieuwd hoe je er uit ziet.
Geile groetjes van mij uit Rotterdam.

Voormalig lid 13510

Toogplakker
27 jul 2019
33
52
Ik organiseer geen gangbangs, ik doe mee in clubs. Maar daar meestal met condoom, en dat controleren of de mannen er eentje dragen én het gegeven dat ik het geilst wordt van sperma hebben me ertoe aangezet mijn vriend te vragen of ik eens een gangbang zoals Spermagames mag meemaken. En hij wil eerst zeker zijn dat ik geen soa oploop... en dus vraag ik me af of er mannen zijn die toch een soa hebben opgelopen op zulke parties. Dat probeer ik hier feitelijk te achterhalen, en welke soa's het meest daar voorkomen. Ik hoop dat niemand er HIV of syphilis heeft opgelopen.

A

Anonymous

Guest
Als je het Wülfrath draadje volgt weet je genoeg. Chlamydia komt daar vaak voor, in 4 jaar 2x opgelopen en voor mij een reden om daar niet meer heen te gaan. Syphilis komt absoluut gezien weinig voor maar de laatste tijd wel weer meer onder gay mannen. Van HIV besmettingen heb ik in onze kring gelukkig nog niet gehoord. Ik ben voorzichtig, lees selectief, en daardoor gelukkig geen soas meer opgelopen.

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Zo heel af en toe organiseert een kennis wel eens gb's voor de hobby.
Soms ook bare. En dan regelt hij wel een test.
En een aantal maal per jaar naar sperma games.
Ik heb nog nooit wat op gelopen daar. En altijd goed geregeld en actief.
Vaak genoeg ook anders mee gemaakt.

Denk dat er altijd een risico is.
En met z'n test verkleinen de risico's alleen maar. En sluit ze niet uit.
Is wel een beetje part of the game.

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Klopt, een test verkleint het alleen maar. Dat is omdat die doe-het-zelf tests niet volledig betrouwbaar zijn. Komt is nog een gevaarlijk feit boven: de goedkopere doe-het-zelf tests testen niet op alle SOA's(!). Dat weten velen niet, of ze negeren dat. Enkel de duurdere doe-het-zelf tests testen op alle SOA's, maar door de hogere meerprijs zijn ze niet zo interessant voor gb's om ze verplicht te maken. Er wordt nu al gezeurd als er een meerprijs is vanwege een verplichte doe-het-zelf test.

Een beter alternatief is het verplichten van het meebrengen van het resultaat van een onderzoek bij een huisdokter. Die test is wel betrouwbaar, maar helaas zijn er twee nadelen: het is moeilijk (zo niet onmogelijk) om te verifiëren dat het document fake is, en de test (net als doe-het-zelf-tests) heeft tevens als nadeel dat de eerste vier of zes(?) weken voor afname van de test niet meespelen in het resultaat.

Je kan dus nooit 100% zeker zijn, maar mijn ervaring leert wel dat het vrij zeldzaam is geworden. Toch zeker HIV. De andere SOA's vallen nog wel te genezen. Ik heb er in mijn 6 jaar nog geen enkele opgelopen - maar ik houd wel hout vast.
Ik denk dat veel ook een kwestie is van gezond verstand: vermijd onhygiënische lugubere types, vermijd absoluut junkies en let een beetje op.

Ik denk nog vaak aan Julia terug die jaren in het Schipperskwartier van Antwerpen stond. Ze was door vrijwel iedereen bekend dat ze bare deed. Een zeer populaire prostituee. Ze is ondertussen helaas wel gestopt, maar al die jaren met al die talloze klanten waarmee ze bare deed... Misschien heeft ze af en toe iets opgelopen, daar is nooit 100% zekerheid over geweest, maar toch niks definitief. Ik heb er nooit iets aan over gehouden en ik ben tot (letterlijk de laatste dag in haar carrière) bij haar klant geweest.
Ik wil het 'gevaar' niet minimaliseren, maar we moeten er ook geen olifant van maken.

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Welkom Roos bij dit forum!
Altijd leuk om hier vrouwen te mogen ontdekken.

dongiovanni77

Toogplakker
9 aug 2018
62
31
Welkom roos,
Ik denk dat er genoeg forumleden zijn die jou willen helpen om zo veilig mogelijk een bare GB te laten ervaren.
Er is in ieder geval genoeg ervaring en interesse 😉

Dentist

Snuffelaar
4 jan 2020
1
0
Hey Roos

Wij hebben elkaar ontmoet enkele weken geleden in Eroxx. Ik hoorde van iemand daar dat je hier actief was op het forum. Ik vond het zo lekker dat ik nog wel eens met jullie wil afspreken.
Kan je mij laten weten wanneer jullie nog eens naar eroxx of ergens anders gaan.
Je mag me ook privé sturen 😅

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Roos,
Ik kom al 7 jaar in Wulfrath en de laatste 3 jaar ook in Rheinbach,er zal beslist wel een keer glamidia mee naar huis genomen worden. Gehoord heb ik het niet. Ik ben een hele tijd met Linda lusch en 2 andere dames van gangbang naar gangbang gereden en dus ook in de auto hoorde ik nooit iets hierover.

Maar zeg nooit nooit

Liefs Alex.

Wout

Snuffelaar
15 jan 2020
1
0
Waaaw als ik dit lees... ik zou het zo graag eens aanschouwen. Nu, tussen denken en doen is een groot verschil. Iemand tips voor een eerste contact? Gewoon eens kijken of onmiddellijk meedoen? Ik heb er geen benul van.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Afgelopen dinsdag weer in Rheinbach geweest,

Het was een super dag, het valt op dat er steeds meer Nederlanders op af komen er waren dit keer 5 betaalde vrouwen en 6 Nederlandse gastvrouwen aanwezig.een dame is helemaal met haar man uit Den Haag in 3 uur tijd aan gereisd.

Voormalig lid 13510

Toogplakker
27 jul 2019
33
52
Dentist zei:
Hey Roos

Wij hebben elkaar ontmoet enkele weken geleden in Eroxx. Ik hoorde van iemand daar dat je hier actief was op het forum. Ik vond het zo lekker dat ik nog wel eens met jullie wil afspreken.
Kan je mij laten weten wanneer jullie nog eens naar eroxx of ergens anders gaan.
Je mag me ook privé sturen 😅

Hoi, ik weet niet juist wie je bent of waar in Eroxx wij hebben gepraat? Miss even wat duidelijker zijn... En van wie heb je gehoord dat ik hier actief ben?

Terug
Naar boven