Roos - Rotterdam (vh Gouda, Den Haag)

Status
Niet open voor verdere reacties.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Ook inmiddels reactie en prijs gehad. Zoeken een man of 10....ws vanwege de vele reacties nu de advertentie offline?

Ben benieuwd morgen....een keer niet naar belgie en een prima tijd

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou maar even afwachten dan. Het feestje zou nu nog even aan de gang zijn als het goed is. Misschien te veel animo en hebben ze een schifting gedaan. Kijken of iemand vanavond of morgen zijn ervaringen met ons deelt. ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Is er iemand geweest? is het wel door gegaan? Van te voren lees je veel maar erna :roll: :roll: :roll: ;)

A

Anonymous

Guest
Ik heb niks meer gehoord nadat ik mij had aangemeld.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Apart allemaal, leek allemaal positief.

Maar die van Vanessa a.s. vrijdag gaat in ieder geval wel door ;)

jasperman

Toogplakker
14 mrt 2018
34
5
Ik heb die ochtend nog een berichtje gehad maar heb me toen afgemeld omdat er wat tussendoor kwam, zo te horen maar goed ook.

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
https://www.sexjobs.nl/dames-van-pl...doom/nina-23-wordt-graag-volgespoten_6821497.
Deze advertentie link is in ieder geval hetzelfde als ergens in het begin van dit draadje wordt genoemd. Samen met de reactie van Neodol zijn dat de enige juiste opmerkingen in dit draadje. Ik denk dat Nina verward wordt met Roos.

Maar ik kom zojuist bij Nina vandaan. Ze ontvangt gisteren en vandaag op de grens van Den Haag en Wassenaar. Ik hou het kort. Nina is gewoon een pareltje. Jong, slim, slank, kleine tietjes, tongzoenen, standjes, pijpen, komt klaar als je goed beft( en dat kan ik). Lekker bare in haar kutje klaargekomen. Gewoon een pareltje.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Mooi verhaal man. Probeer volgende keer gelijk een screenshot te maken en te plaatsen. Link is nu helaas dood.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Komend weekend geven ze ook weer een gangbang 100 pp heb ik begrepen. Maar er is geen advertentie ze proberen het via hun bestaande adressen.
Indien je wilt gaan stuur mij maar een pm dan kan ik wel een nummer geven. ;)

foto erbij plaatsen lukt me nog steeds niet. Dus wederom CWP help :lol:

Fast Guy

Snuffelaar
25 mei 2019
5
0
Is inmiddels duidelijk of het hier dezelfde dame betreft als 'Roosje in Gouda'?

Ik heb me aangemeld voor zaterdag maar heb na het lezen van dat draadje toch wat bedenkingen...

Denn90

Snuffelaar
29 jan 2019
0
0
Bovenstaande foto's (het is al eerder gevraagd) per direct verwijderen. Roos heeft hiermee niet ingestemt om deze foto's online te plaatsen. Bedankt

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wat is er mis mee? je eerste posting en komt hier commanderen?

Denn90

Snuffelaar
29 jan 2019
0
0
Dit is een verzoek vanuit Roos zelf. Zij heeft niet geadverteerd met bovenstaande fotos. Dus ga niet moeilijk doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven