Roos - Rotterdam (vh Gouda, Den Haag)

Status
Niet open voor verdere reacties.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Geen flauw idee maar goed dat je de screenshots hebt want de advertenties zijn al weer verwijderd en op Roos zie ik haar niet meer als ik zoek.

RLD_COP

Snuffelaar
16 jun 2015
24
0
Ze ziet er inderdaad anders uit en het lijkt me dat "de" Roos voldoende verstand heeft om -als ze weer gaat werken- een andere artiestennaam aan te nemen. ;)

Jaspervdgun

Toogplakker
17 nov 2017
28
4
Staat inmiddels weer online voor zowel privé als gangbang. Heb mij aangemeld voor zaterdag. Nu afwachten

A

Anonymous

Guest
ik heb me inmiddels ook aangemeld maar nog geen reactie.

Bas

Toogplakker
30 jun 2018
68
0
Kont is goed, maar haar tieten vind ik wat klein. Gezicht en inzet is voor mij het belangrijkst maar dat is nog niet bekend.Gezien haar prive prijzen zit ze in de categorie Bella in Amersfoort.

A

Anonymous

Guest
zojuist dit bericht gehad, geen motivatie of iets hoeven door te sturen. ben erg benieuwd!

we wachten af ...

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ja heb ik ook gehad. Ze vragen om je telefoonnummer voor meer info te verstrekken. Ben benieuwd.

Neodol

Toogplakker
28 mrt 2019
25
2
Vanmiddag Roos bezocht in Rotterdam-zuid, en een fantastische ervaring gehad. Doet wat ze belooft zoenen ook met tong en haar lekker geneukt zonder condoom en lekker in haar kutje gespoten. Borstjes zijn wat klein maar ze heeft een fantastisch figuurtje en een knap smoeltje.
Ben er 30 min geweest en die maakt ze ook vol door je lekker te strelen en rent niet naar de badkamer,(hoop wel dat ze dat doet als ik vertrokken ben) kost 150 euro. Ze doet dit werk niet vaak zo 1x per maand, maar volgende keer ga ik haar zeker weer bezoeken.

Neo

jasperman

Toogplakker
14 mrt 2018
34
5
Net mijn nummer gestuurd en binnen een kwartier reactie met tijd en prijs. Belooft een mooie avond te worden!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Die Neodol. Net lid, en gelijk een geweldige recensie over Roos. Toeval bestaat niet. :lol:

Het is morgen trowuens tussen 5 en 8 uur in de avond in Rotterdam Charlois. Kosten 100 euro. ;)

Neodol

Toogplakker
28 mrt 2019
25
2
ook als je pas lid ben kan je een goede ervaring hebben wat moet ik dan schrijven dat het klote was, ik heb geen enkele relatie met Roos, het was echt goed zeker na wat ik allemaal meegemaakt met die Oost blokkers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven