Roos - Den Haag

Takit Bahlzdeep

Toogplakker
16 jun 2021
59
53
Ik verkeer helaas nog niet in de gelegenheid om naar Den Haag af te reizen binnenkort :(
Ik verneem graag van je wat je ervaring is geweest met haar, het klinkt namelijk inderdaad interessant.

Cummie2

Toogplakker
12 nov 2021
32
3
Wel vaker voorbij zien komen. Had ook interesse. Wel app gestuurd nog geen reactie

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Volgens mij hoort dit in de rubriek: wie heeft ervaring met. Ik zal daar zelf de vraag stellen of er ervairng is met 1:1 want dat doet ze volgens de advertentie ook.

Breeder

Toogplakker
22 jul 2019
69
30
Ik twijfelde tussen "wie heeft ervaring met" en hier, omdat het wat mij betreft vooral een aankondiging is. Maar goed idee om even naar de 1-op-1-ervaringen te vragen.
Ik heb inderdaad ook nog geen reactie op m'n appje, terwijl het wel gezien is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Ik kreeg een keer via what's app haar tarieven met de daarbij behorende mogelijkheden maar als ik me wil aanmelden voorveen gangbang of 1 op 1 blijft het stil.

A

Anonymous

Guest
Zelfde verhaal hier, appje gestuurd eergisteren maar nog geen reactie gehad.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik sluit me voorzichtig aan de opmerking van Jack0Honey. Telefoon nr Googlen trof ik een tekst uit een gesloten chatgirl profiel. Als je daar op klikt blijkt dar her profiel er niet meer is. Nr verder opgezocht bij gebelddoor of wieheeftgebeld. Daar zijn geen meldingen van gevonden. Daarmee heb ik dezelfde vermoeden als Jack0Honey: fake profiel

Breeder

Toogplakker
22 jul 2019
69
30
Ik heb inderdaad niet de illusie dat dit nog wat gaat worden. Wat mij betreft een enkeltje beerput.
Bedankt voor het speurwerk, @Jack0Honey !

edit: Ik zie dat de advertentie nu ook weg is...

Terug
Naar boven