Roos / Aya (Gouda)

A

Anonymous

Guest
Geachte medewandelaars,

Ik hoor graag of jullie ervaring met bovenstaande dame welke adverteert op erotiek.tweedehands.net onder de naam Roos. Nu heb ik (dom dom dom) al een aanbetaling via Tikkie gedaan. Wel uiteraard de link gechecked of het allemaal wel klopte. Nu zegt ze eea nog niet binnen te hebben gehad en stuurde ze me nog een tikkie. Gaan we niet doen natuurlijk... Maar iemand toevallig ervaring met deze dame?

Ik hoor graag!
Groet een nieuwe wandelaar.. Dus excuses voor eventueel niet juiste format van vraagstelling. Ze biedt overigens wel nzc aan

A

Anonymous

Guest
Ze heeft jou genaait en niet jij haar :lol: :lol: :lol:

Zo vaak waarschuwingen hier om nooit vooruit te betalen. Je hebt geluk dat ze niet heel je bankrekening leeg trekt

WBress

Toogplakker
1 jun 2020
27
26
Die site heb ik al lang niet meer voorbij zien komen. Ging er vanuit dat die niet meer bestond. Vroeger was alles op die site al fake en ik verwacht niet dat dit veranderd is.

A

Anonymous

Guest
Mosterd na de maaltijd 😂

Geld is inderdaad weggegooid, maar Tikkie heeft wel het account geblokkeerd en ik heb aangifte gedaan.

Feit dat deze "dame" hier nog niet stond was ook wel een goede hint natuurlijk. Heb ook wel het telefoonnummer en bankrekeningnummer en rekeninghouder opgegeven bij Nepwekker.nl

Niet dat het helpt... Maar je moet toch wat...

A

Anonymous

Guest
Ter info : aangifte is gedaan en PNBF is opgestart

Terug
Naar boven