Rondje Noord Nederland

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Goedemiddag allen,

Voor ik morgenochtend rond een rand debiele tijd vertrek naar Frankrijk wilde ik nog even wat oer Hollandse cultuur op snuiven. Dus vanavond op de agenda, een rondje naar de afsluitdijk. Waarom de afsluitdijk? Nou er schijnt iets moois te gebeuren daar...

http://www.dearchitect.nl/architect...on-afsluitdijk-opent-op-17-november-101184577
Tuurlijk zou ik ook kunnen wachten, maar vanavond is iedereen sinterklaar aan het vieren en kan ik de bedaal van net even wat dieper intrappen... Dus toen kwam de gedachte... een rondje van Nederland. Ik vertrek vanuit Hoofddorp, Amsterdam, Purmerend, Hoorn, Den Helder.... richting de afsluitdijk en terug kan ik op dezelfde manier rijden... of ik kan via Sneek, Heerenveen, Lelystad / Almere of Meppel, Zwolle, Amersfoort terug rijden...

Dus half noord nederland ligt aan mijn voeten.... keuzes keuzes keuzes... Wie o Wie heeft gewoon een hele leuke suggestie voor op de route... ik wil best wel 2x een "Pauze" maken om wat cultuur te doneren....

@Mods, mocht dit niet de plek zijn... let me know en verplaats hem dan even ajb...

Terug
Naar boven