Romy (vh Roos) - Breda (vh Almere)

Paul Hewson

Toogplakker
29 mrt 2015
27
7
Is fake. Vraagt om 10 euro vooruit te betalen via een betaalverzoek om te reserveren. Dat is vragen om een lege rekening.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Inderdaad zelfde reactie gekregen van deze dame. Tegenwoordig wordt je overspoeld met advertenties waar je reserveringskosten moet betalen... :roll:

Wellicht een optie om dat voorbeeld te volgen als je Jehova's of colporteurs aan de deur krijgt. :p

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Goed werk allemaal en mooi gebruik gemaakt van de website om contact gegevens te controleren.

marcel31

Toogplakker
31 mrt 2016
25
3
Dan komt deze wa bericht velen van jullie bekend voor.
Alleen valt me op dat de profielen soms al vanaf 2012 actief zijn en je toch deze wa bericht krijgt

Heyy schat 🥰

Dankjewel dat je interesse hebt in mij en daar wil ik je mee bedanken door je lekker te verwennen!

Prijzen:
1/2 uur= €60,-
1 uur= €100,-

Pijpen zonder condoom +€20,-
Neuken zonder condoom +€40,-
Anaal +€30,-

Ik ben niet moeilijk dus als je meer wensen hebt zijn ze welkom!
Ik hoor het graag van je schat!

Uit eigen voorzorg en drukte is reserveren verplicht en vraag ik daar €10,- van te voren voor, het resterende bedrag kan bij aankomst afgehandeld worden!!

Ik hoop je snel te verwennen. 😘

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
net als met marktplaats worden er ook SJ accounts gehackt en verkocht. alles is te koop op de juiste plek, zelfs een ondergrondse EBI :lol: :lol: :lol:

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Valt me inderdaad op dat het om profielen gaat die al een tijd terug geactiveerd zijn. Wellicht een beveiligingslek bij sexjobs van oude accounts.

Terug
Naar boven