Roemenie algemeen

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Beste wandelaars,

Is er iemand die ervaringen in Roemenie heeft?
Hoe en waar kan ik dames vinden? Online, Tinder,Mijn reisdoel is Constanta Roemenie aan de zee.

Ik ben er een paar keer zakelijk geweest. Helaas was dit te kort om op ontdekkingsreis te gaan.

Alle tips zijn welkom.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
De meeste Roemeense dames die tegen betaling zc neuken zitten in BE, NL of Duitsland. Ook aardig wat in Spanje, Zwitserland en Dubai.

Roemenië is werelds grootste hoerenleverancier :roll:

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Dankjewel Lekkerlos en Rumba

@ lekkerlos: In de links die daar staan is wel aanbod alleen helaas geen Engelstalige optie. Ik ga het eens onderzoeken.
Meer tips zijn welkom

@Rumba: Je zou toch zeggen dat t bij de bron wel te vinden is, zeker als t daar vandaan komt..

Er waren in het verleden wel eens bare gangbang feestjes van een groep genaamd de vrienden. Zij hadden ook regelmatig mooie dames uit Roemenie.. ben er wel eens geweest een paar jaar terug. Bestaat deze groep ook nog of is deze bekend?

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste wandelbroeders,

Diverse berichten die GEEN RECENSIES zijn, werden verwijderd!

- Dit forum is bedoeld om ervaringen met anderen te delen. Hier is dus geen plaats voor scheldtirades, dreigementen, beledigingen of ondoordachte puberpraat.
- Indien je niet akkoord kunt gaan met iemands mening, ga dan in op de inhoud van zijn bericht.
- Persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.

Graag weer verder met recensies.
Al het overige zal zonder meer verwijderd worden.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Rumba zei:
Roemenië is werelds grootste hoerenleverancier :roll:
Een half jaar na datum mag deze grove leugen hier nog altijd blijven staan. Er zijn wereldwijd meer Chinese hoertjes als dat er inwoners zijn in Roemenie. Och ja, dit is géén recensie, maar wat Rumba uitkraamde was ook geen recensie.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Dankjewel voor het delen van de links Luciano.
Dit ga ik begin 2023 eens bekijken als ik er weer ben.
Weet je ook als er in Roemenie clubs zijn waar wat te beleven is?

Kareldudokbgg

Snuffelaar
7 sep 2022
17
10
Ben op t ogenblik in Roemenië , is genoeg te vinden.
ONtvangst begint bij zo een beetje 30 euro half uur / 40 euro een uur.
Nzc nog niet gevonden.
Wel moeilijk contact leggen , 80% spreekt geen engels.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
zijn er ook clubs in Roemenie waar je veel keuze hebt? Ik ben ze nooit tegen gekomen toen ik er in het verleden wel was. Ook Publi24 is lastig, zeker als je de taal niet spreekt

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Aanvulling op mijn posting hier boven. Een Roemeense kennis die ik recent tegenkwam vertelde mij dat er veel verborgen privehuizen zijn ..soms ook gewoon in pensions/ hotels. Volgens hem is de politie daar de grootste klant... ik ga dat binnenkort proberen te ontdekken als ik er weer naar toe ga. Weet iemand van jullie hier ook iets van of meer over?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Communicatie zal steeds het probleem zijn.
Een spoedcursus Roemeens is aan te bevelen.

georgeus357

Snuffelaar
26 nov 2023
7
3
Do not use publi24.ro 80% are fake ads. Usee nimfomane.com is similar to girlsreview but read carefully there too because there are reviews made even by pimps.
In fact, most of them do not speak English because they come from rural areas and the education is not very good.

Terug
Naar boven