Roemenië Cluj

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Heeft iemand ervaring in Cluj, Roemenië? Binnenkort moet ik voor mijn werk daar naar toe.

4fun

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Al een paar keer geweest, niet op zoek maar nog nooit enig teken gezien van actieve dames.
Best eens aan een taxi vragen dat kost daar toch niks 0,5€\km.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Op Calea Turzi bij de rotonde met Rompetrol benzinestation.
Daar tegenover staan tippeldames op de hoek.

Allemaal Roma, dat wel.
Meer is er in Cluj-Napoca niet echt te beleven.

mxl

Toogplakker
16 jun 2015
91
14
Roma, is dat te vertrouwen?
En wat zijn gangbare tarieven?

Ga er begin augustus naar toe.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Tja, niet echt betrouwbaar. Dat zeker. Ik zou in elk geval alle waardevolle spullen heel goed opbergen.
Ze staan op de hoek van een weggetje met bossages. Afwerken doen ze in die bosjes of op het achtergelegen industrieterrein in de auto
Ook werd af en toe een dame meegenomen of afgezet, soms ook met taxi dus ze bezoeken ook huis en - of hotel
Ik heb het eens zitten bekijken vanuit het tankstation toen ik er een kop koffie deed voorafgaand aan mijn autoreis terug naar Budapest.
Op afstand zagen enkelen er best lekker uit maar zelf heb ik het niet geprobeerd.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ff offtopic

Bij Malaga airport heb je ook zo'n tippelstraat, ooit een roma van een jaar of 19 meegenomen, in het hotel in bad gezet en twee dagen lol mee gehad voor slechts €200.- en wat drank en eten / slapen.

Ontopic

Dus als je je best doet kan je zo een leuke chick meenemen voor wat daagjes. Alle kostbaarheden bij je reserve wiel stoppen ! Have fun.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Klopt wel

Ik heb ooit eens een Roma ontmoet toen ik terugliep van mijn etentje naar het hotel. In Sofia. Grote ronde oorringen, steentje op neusvleugel, getinte huid, zwart haar. Ze bood haar diensten aan op straat. We zijn naar een 1 uur hotel gelopen. Condooms lagen in schaaltje maar ze liet me zo bare binnen. Het was gewoon een leuke, mooi gevormde meid.

Toen gevraagd of ze de volgende dag om 22.00 uur wilde langskomen in hotel. Kamernummer gegeven.
Ik heb alles van waarde voor de zekerheid weggeborgen (in de kluis en onder de matras gelegd) Je weet maar nooit want als jij onder de douche staat heeft ze gelegenheid en dan gebeurt het doorgaans ook. En zowaar kwam ze opdagen de volgende avond. Alleen niet om 22.00 uur maar ruim anderhalf uur later.

Heb haar nog 2 avonden zo kunnen neuken zonder problemen.

Voor de liefhebber, hoort in ander topic; Roma bieden zich aan op en om Lions bridge in Sofia. Pak je Lions Hotel dan kun je gewoon daar langs laten komen.
Als het slechter weer is dan vind je ze in de voetgangerstunnels rond het station.

Niet duur, 50 euro voor uur bare neuken.

Het kan dus best met enige voorbereiding.

Terug
Naar boven