Rimmen

verch

Snuffelaar
21 mei 2015
15
0
Zoek een jonge dame die ook rimt bij de man, maar.kan dat niet echt vinden, iemand tips? :)

A

Anonymous

Guest
Bangkok is een hele goede plek voor een goede rimjob!

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
En Sabbie in Brecht niet vergeten. Zij likt zelfs je kont schoon na het poepen (of kakken voor de Belgen).

A

Anonymous

Guest
kraassy zei:
En Sabbie in Brecht niet vergeten. Zij likt zelfs je kont schoon na het poepen (of kakken voor de Belgen).
Stond het niet te lezen ergens (op deze forum?) dat zij was gestopt met haar werkzaamheden?

A

Anonymous

Guest
Dat klopt niet !

Ik heb er al mee gedate en dat was heel aangenaam en zeker niet alleen gemasseer. Of Tania rimt, kan ik niet bevestigen omdat ze dat toen niet heeft gedaan, ik had het ook niet gevraagd.

renzo

Snuffelaar
18 okt 2015
15
0
tania is idd een leuke dame
maar of ze aan rimmen doet weet ik ook niet
wel laat ze het toe

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Al diegene waarmee ik gedate heb en hier recensies heb lopen. Rimmen of likken het plekje tussen kontje en balzak en/of ook anaal vingeren (zelfs soms met toy) maar allemaal oudere vrouwen: dertigers of meer dus misschien niet wat jij zoekt?

Mijn lijstje dus in Belgisch Limburg: Hasselt; Caro, Tanja (weet niet meer of ze date), Amateurtje en Maaseik: Latina.

Oost-Vlaanderen: Gent; Koko maar dat is NMC, niet voor dit forum.

Hoe ouder hoe geiler is mijn ervaring, ben zelf een dertiger:).

Walter

Toogplakker
7 jul 2015
160
14
@ thecobraman550055
Ja ik heb die andere adv ook gezien. Maar vorige maand heeft me nog lekker gerimd in Rozenhof (Nazareth).
Staat ook aangevinkt bij schatjes.net

daster

Toogplakker
11 mrt 2017
88
3
jordan (kinky.nl)schiedam,rimt je hoelang je wilt hoe diep je wilt bare ook geen probleem fucking mega slet is dat bare/slikken/fisten/squirten ect ect geil geil geil,rimmen vind zei zelf gewoon ook geil de rim vrouw van zuid holland.

A

Anonymous

Guest
zoek ook een dame die uitgebreid rimt ,lekker diep met het puntje van haar tong in het kontje , en niet voor 1 minuut.
nadien diep pijpen en slikken .weet er iemand zo 1 omgeving Antwerpen oost Vlaanderen, of Limburg ??

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
@Freddy: Bieke in Heist-Op-Den-Berg, Tanja en Amateurdame in Hasselt. (zie mijn recensies)
Alle 3 nzc/ bare en zelfs volledig vol te spuiten in kutje, Tanja doet ook graag anaal.
Ze likken jouw kontje uit, plekje tussen balzak en anus, steken een toy of vinger(s) in je kont. Dus zeker de moeite waard.
Ze rimmen zolang je ze niet doet stoppen:). Bleven bezig tot ik wel moest klaarkomen.

Terug
Naar boven