Rimmen

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Ja, sommige vrouwen worden daar helemaal wild van, sommigen moeten er niets van hebben. De eerste categorie is ook bereid tot een vingertje in de kont en wie weet nog meer..... De tweede categorie neem je dan maar gewoon, ook lekker!

Toko1975

Toogplakker
10 jun 2022
167
105
Ze mogen bij mij ook rimmen brenda uit spijkenisse is daar heel goed in bij haar mag je ook rimmen

Voormalig lid 40390

Toogplakker
25 okt 2023
51
11
Anna Monic, Amsterdam
doet het ook goed
Geen ervaring mee
Maar haar video's op kinky lijkt wel
dat ze aardig goed kan wil ook wel gerimd
willen worden door haar :D

Toko1975

Toogplakker
10 jun 2022
167
105
Klopt dat er geen recentie staan .
Neuken is met condoom .
Ze gaat er vol voor en geniet er zelf ook van , leuke spontane dame.
Rimmen doet is met passie en ze heeft een heerlijk kutje wat je mag neuken wel met condoom .
Ik kom er regel matig .
Tongenzoenen houd ze niet van en vingeren ligt aan haar bui soms wel soms niet .

K6A

Snuffelaar
18 jan 2024
6
2
Nou dat heb ik zéker ook @Edo56

Het liefste met de tong er diep in en dan helemaal uitlikken. Als het even kan terwijl ik gepijpt word.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Als ik jullie hoor praten krijg ik er spontaan terug zin in.
Jammer genoeg heb ik geen contact meer met mijn arabische schoonheid. (Komt misschien wel terug)
Maar de ontelbare keren dat ze mij diep gerimd heeft zullen altijd in mijn gedachten blijven zitten. Met haar zachte tong diep in mijn kontgaatje terwijl ze met olie mijn pik masseert. Ik kwam altijd al schokkend klaar. En dat voor een bedrag minder dan 45€.
Misschien zijn mijn gouden jaren wat voorbij. Maar vroeger had ik 4 vrouwtjes waar ik op kon rekenen. Nu schiet er maar eentje meer over.
Misschien moet ik haar es vragen of ze mij wilt rimmen.

Bijlagen

• IMG_7406.jpeg
    IMG_7406.jpeg
    89,7 KB · Weergaven: 272

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
anna monica likt echt de stront gewoon uit je endeldarm. ik vond het geen plezierige ervaring (heb ook echt de helft van haar uurprijs betaald voor volle service en nog vond ik het het niet waard). Maar die heeft zeker keiharde inzet voor alle wat "extremere" dingen. Dus ik denk dat er zat gasten zijn die die prijzen gewoon betalen omdat ze nergens anders "zoveel" vergaande service kunnen krijgen

Terug
Naar boven