Rimmen - Belgie

Danny

Toogplakker
27 dec 2018
34
17
Wie weet er enkele adresjes waar de vrouw graag en passioneel de man rimt en je in het mondje mag klaarkomen erna? In Belgie
Thanks alvast

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Als nmc voor jou geen probleem is en je vnl. diepe rimming, pzc en CIM zoekt: een super geile en sexy dame die je heerlijk en langdurig tongt, rimt en waar je zonder probleem in haar mondje mag klaarkomen is Ivana: https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/ivanaiii-5.html

Zie ook de overwegend positieve commentaren op Youppie waardoor ik haar al sinds een tijd geleden meerdere malen heb bezocht: https://youppie.net/showthread.php?133176-Bruxelles-ANNABEL-IvANA-(russe-blonde-v%E9nitienne)

Neuken met rubber is natuurlijk minder fun maar haar rimtalenten en je zaad in haar mond lozen is een categorie apart. Zorg ervoor dat je ballen en kont gladgeschoren en proper gewassen zijn, en je krijgt minutenlang de rimjob van je leven 😛
Opgelet, ze doet dus geen bare, ook geen anaal, in haar profiel staan alle mogelijkheden aangeduid maar wat ze doet is nmc, pzc, tongzoenen, rimmen, beffen en ongeveer alle standjes die je wil.

Momenteel is Ivana niet in BE, ze komt normaal in enkele weken terug dus best steeds eerst kijken of haar profiel geüpdatet staat op de dag dat je wil bezoeken.

Bijlagen

• AA03473D-6D14-4105-AB4F-1BC191CD6712.jpeg
    AA03473D-6D14-4105-AB4F-1BC191CD6712.jpeg
    257,5 KB · Weergaven: 118
  • 265ACB10-637D-4D21-8BE9-C558CB814820.jpeg
    265ACB10-637D-4D21-8BE9-C558CB814820.jpeg
    230,7 KB · Weergaven: 111

taximove

Snuffelaar
13 apr 2021
16
12
Klopt, nikky doet het zelfde maar vind ik strakker eruit zien en zet echt haar tong erin, ik was Ivana vergeten haar vriendin Mary sweet kan er ook wat van.

frutoos

Snuffelaar
22 mei 2018
24
6
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Hoe was je ervaring met Akemi? Ivana, Mary en Nikky al eens gehad, ik wil Akemi nu :)

Laatst bewerkt door een moderator:

taximove

Snuffelaar
13 apr 2021
16
12
Hoe was je ervaring met Akemi? Ivana, Mary en Nikky al eens gehad, ik wil Akemi nu :)
Akemi is meer mij smaak, want ze is van komaf Braziliaans Aziatisch en ik ben zelf ook Zuid Amerikaans. Dus een goede klik, en ze runt je hoelang je wil en hoe je het wil :).

De fotos zijn een beetje bewerkt maar leuke meid en goede sex. Wel MC neuken.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Bieke in Heist Op Den Berg: vingert en likt diep mijn kontje & onder balzak, je verwittigt haar dat je klaar gaat komen en spuit haar mondje goe vol want ze slikt alles door haha. Ook glijmiddel beschikbaar. Gewoon zeggen wat je graag wilt en zij probeert dit te doen.

wandelstudent

Toogplakker
4 okt 2020
176
60
Als nmc voor jou geen probleem is en je vnl. diepe rimming, pzc en CIM zoekt: een super geile en sexy dame die je heerlijk en langdurig tongt, rimt en waar je zonder probleem in haar mondje mag klaarkomen is Ivana: https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/ivanaiii-5.html

Zie ook de overwegend positieve commentaren op Youppie waardoor ik haar al sinds een tijd geleden meerdere malen heb bezocht: https://youppie.net/showthread.php?133176-Bruxelles-ANNABEL-IvANA-(russe-blonde-v%E9nitienne)

Neuken met rubber is natuurlijk minder fun maar haar rimtalenten en je zaad in haar mond lozen is een categorie apart. Zorg ervoor dat je ballen en kont gladgeschoren en proper gewassen zijn, en je krijgt minutenlang de rimjob van je leven 😛
Opgelet, ze doet dus geen bare, ook geen anaal, in haar profiel staan alle mogelijkheden aangeduid maar wat ze doet is nmc, pzc, tongzoenen, rimmen, beffen en ongeveer alle standjes die je wil.

Momenteel is Ivana niet in BE, ze komt normaal in enkele weken terug dus best steeds eerst kijken of haar profiel geüpdatet staat op de dag dat je wil bezoeken.
Ik ben tijdje terug bij Ivana langsgeweest en die doet wel bare hoor, rimmen was ook niet slecht.
Spoot wel zo ontsmettingspray op mijn lid en brande wel een beetje.

Interne donatie was ook niet mogelijk maar mocht klaarkomen in de mond

frutoos

Snuffelaar
22 mei 2018
24
6
Wel hier geloof ik nu eens niets van. Ik neuk Ivana elke keer ze in België is... bare doet ze 100% zeker niet.

wandelstudent

Toogplakker
4 okt 2020
176
60
Geloof wat je wil maar doet 100 procent bare, ze zei wel dat ze er selectief over is.
Ik heb er niets aan om te liegen. Gewoon via whatsapp gevraagd. 200 euro voor een uur.

wandelstudent

Toogplakker
4 okt 2020
176
60
Normaal zou ik screen sturen voor bewijs maar heb geleerd dat er dan grapjassen zijn die dit doorsturen naar de dame wanneer ze nee zegt en dan kom je op hun zwarte lijst te staan. Maar ze doet het zeker.

taximove

Snuffelaar
13 apr 2021
16
12
Op het andere forum ben in een bekende. Maar er zit wel iets van een waarheid in ik was bij Ivana laatste x ongeveer 2 maanden terug.

We hadden het over nzc, ik heb altijd mijn eigen ontsmettings vaginale doekjes bij me en een klein flesje mondwater, ze gaf aan dat me hygiëne echt top was en gaf hints voor nzc. Ik doe alleen geen nzc helaas.

Ik kan alleen niet beamen of het serieus was of een grap.

wandelstudent

Toogplakker
4 okt 2020
176
60
Yep, heb haar advertentie ook zien passeren.
Deze keer zal het me niet lukken om ze te bezoeken, jammer genoeg.
maar goodluck!

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Ik zou graag Akemi willen bezoeken, maar 'k vind geen advertensie op Quartier Rouge. Weet iemand of ze nog in Brussel is momenteel ?

Terug
Naar boven