Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Af en toe snap ik het niet, als je nu weet dat ze Ria heet en in Bussum werkzaam is dan maak je toch een topic Ria - Bussum ipv blondie 60+ / Ria
En de backup, wat hebben we er aan als er geen 06 in te zien is???
Deze Dane heeft dit vak volgens mij uitgevonden,heb haar 20 jr geleden al bezocht,de slechte behandeling staat nog op mijn netvlies .
Mijn advies is gewoon wegblijven,zonde van het geld
Ik ben een aantal jaren geleden een keer bij haar in huis geweest. Korte samenvatting : ziet er niet uit, is vreemd, kan en wil ineens niets ! Is op je centen uit en wil er zo weinig mogelijk tot niets voor doen.
Ben ruim 2 jaar geleden bij haar geweest, ontvangst is bij haar thuis. Vreselijke ervaring, ze ontvangt je al met een vrij vijandige houding. Zodoende heb je meteen al geen zin meer, had meteen rechtsomkeert moeten maken. Helaas gebleven, werd een treurige vertoning. Idd een TMM die alleen op je geld uit is, ze houdt zich ook niet aan de afgesproken prijs maar vraagt eenmaal binnen meer. Van intiem is niet eens iets terecht gekomen, na een waardeloze en korte pijpbeurt. Wegblijven is mijn devies.
Ik ben er 1 aug geweest. Afgesproken uurtje Bare voor 180,- (!) Eenmaal binnen vroeg ze wat ik allemaal wilde.
Toen ik pijpen noemde, gaf ze aan dat er dan 10,- bij kwam en je mocht maar 1x klaarkomen. Ik had mijn kleren nog niet eens uit...en ook zo gelaten.
Ik sluit mij helemaal aan bij bovenstaande personen.
Bij het weggaan zei ze nog... we gaan elkaar vast nog zien.... ;-) Ik heb gezegd "ik dacht het niet" en ben met gierende banden weg gegaan! Ze is alleen uit op je geld, advies: blijf er vooral weg, zonde van je tijd!