Rheydt Gracht 23 china massage Sophie

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Ik had geappt met de vraag wie er was. 4 fotootjes ontvangen. Sophie leek me wel wat. 130€ betaalt voor uur all inn.
Sophie is een mooie goed gevormde jongedame. +30/35. Massage was niet zoveel. Maar na 20 minuten begon ze te teasen. Btb. Ik draaide om en ze begon heerlijk te tongzoenen. Lekker frisse dame. Ze begon te pijpen ik moest hasr stoppen anders klaargekomen. Neuken zonder geen probleem 30€ extra. Maar man wat heb ik genoten. Ze is de mooiste chinese die ik heb ontmoet die neuken zonder condoom toelaat. +-150. Wees er zuinig op.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Absoluut. De mooiste die ik ben tegengekomen. De foto zegt niet alles. Vraag het telefoon nummer wat u heeft vermeld maar naar sophie.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Net weg bij Sophie. 1,5 uur bij haar geweest.
€190 betaald. 20 min ca rug mass. Daar teasen, omdraaien. Zoenen en toen pijpen. Zij omdraaien in standje 69 ik likken en zij langzaam nat pijpen.
Ik likte haar en rimde gaar ook. Genoot ze van. Ik voorzichtig mijn duim in haar aarsje geduwd. Ze gromde wat. Daarna mijn middelvinger langzaam erin… uiteindelijk helemaal. Ik vingerde haar kontje en befte haar tot ze klaar kwam. Jeetje ze was super geil. Ik kreeg een hartstochtelijk tongzoen. Zij ging verder met pijpen….
1e zaad in mondje gespoten. Geil.
Hierna ik op mijn rug en zij zachtjes masserende en junior stijf houden.
Toen mijn pik weer keihard werd klom ze op me en liet zich over mijn paal zakken. Zo een tijdje geneukt. Toen trok ze me van de tafel, zij op haar rug benen wijd. Mevrouw wilde zo geneukt worden. Heerlijk zo liggen pompen op haar mooie poes.
Ik heb haar daarna nog even in lepeltje-lepeltje genomen, vond ze lekker daar ze steeds meer begon te hijgen. Ik wilde iets proberen… haar op de rand van tafel op de rug gelegd, ik staande voor tafel haar zo even diep geneukt. Toen pik eruit, kutje even beffen en toen haar aars klets nat gelikt en met mijn tong naar binnen. Kon ze ook zeer waarderen. Toen… ja zeker pik op haar aarsje welke wat open stond en nat was gezet en langzaam erin gedrukt. Ze liet dit toe en keek me met haar geile ogen aan. Ben niet dieper gegaan dan de helft daar het best strak was en haar niet pijn wilde doen. Zo langzaam een tijdje geneukt tot mijn ballen op ploffen stonden. Langzaam uit haar kontje gegaan, pielemans was helemaal schoon gelukkig.
Toen vol in haar kutje en me zelf klaar geneukt! Maar als gevraagd mijn zaad op haar buik en tieten gespoten!
Pffffff wat was het geil en lekker.
Ze is zoals Wil1972 haar omschreef een mooie chinese. Mooi figuurtje, wel wat slappe buik van kinderen krijgen. Mooie borsten met lekkere tepeltjes.
Voor herhaling vatbaar… zekers🤗

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Gisteren kon ik het niet laten om Sophie nogmaals te bezoeken.
Ze glimlachte toen ik binnen kwam.
In de kamer pakte ik haar vast en kuste haar, ze kust terug en begon te tongen.
Mijn handen voelde haar kontje en masseerde haar inmiddels harde tepels door haar jurkje heen.
Na het zoenen begon ze me uit te kleden, toen ik naakt stond trok ze haar jurkje en slipje uit en knielde voor me.
Mijn inmiddels knetter harde pik nam ze in haar mond en pijpte me zalig, met diepe halen zoog ze me.
Na een kleine 10 minuten zalig gepijpt te zijn waarbij ze me vaak geil aankeek tilde ik haar omhoog, legde haar op de tafel, trok haar benen omhoog en knielde voor de tafel. Ze keek me geil aan en wist dat ik haar zou gaan beffen.
En ja dat heb ik gedaan, heerlijk nat haar spleet en kontje gelikt waarvan ze hoorbaar genoot. Ik wilde haar klaar likken om haar daarna in haar kontje te neuken.
Na een kwartier likken met mijn tong steeds in haar kutje en kontje hielt ze het niet meer en kwam met een diepe grom klaar.
Ik wam meteen omhoog en zette junior op haar kontgaatje en duwde hem langzaam in haar strakke kontje.
Weer net als de vorige keer tot de helft daar ze me tegen hielt om hoor te duwen tot het eind.
Ik neukte haar zo heerlijk langzaam en liet elke keer wat speeksel op mijn pik vallen waardoor het neuken steeds soepeler ging.
Sophie werd ook steeds natter in haar kutje terwijl ik met mijn duim haar klit en opening verwende.
Ze keer wederom geil naar me, ze knikt naar me waarna ik mijn knetter harde paal langzaam doorduwde tot mijn ballen in haar natte en super strakke kontje. Ze zuchte heel diep. Met lange diepe halen neukte ik haar ooo zo mooie kontje wel steeds meer open ging staan.
Ik wilde deze keer gewoon spuiten in haar….. zou ze dat ook willen speelde door mijn hoofd.
Ze werd echt steeds geiler en trok met aan mijn kont nu elke keer compleet in haar waarbij haar ogen steeds wateriger werden.
Mijn ballen stonde op ploffen en ik wist dat het vele stelen zaad zouden worden….
En toen kwam ze weer klaar terwijl ik haar kontje neukte en haar klit masseerde en met mijn wijsvinger haar kutje vingerde.
Ik hield het niet meer en begon haar kontje vol te spuiten, jeetje wat een zaad vulde haar kontje.
Ze kwam omhoog en rustende op haar ellebogen keek ze me aan en naar mijn pik welke ik langzaam uit haar kontje trok.
Gelukkig kon ik een stuk keukenrol pakken van haar trolly om onder haar kontje te houden toen mijn pik eruit floepte met een enorme golf zaad er achter aan. Ze keek me aan en zij alleen maar FOEI😜
Ik keek op de klok en zag dat we al 55 minuten in de kamer waren. Zij zag dit ook en sprong van de tafel en zei dussen…. Ja natuurlijk dus snel naar de douche met de mini handdoek voor mijn pik.
Snel douchen, terug aankleden. Zij tijdens aankleden ook snel douchen.
Toe ik gereed was en vroeg hoeveel money… ze tiepte op vertaal app 160 en 30 extra voor haar kontje. Ze tiepte ook om niet door te vertellen dat ze anal heeft gedaan omdat ze het niet altijd lekker vindt en niet toelaat dat mannen in haar kontje gaan.
Ik heb haar 200 gegeven en kreeg een hele hartstochtelijke tongzoen als afscheid.
In mijn auto terug denkende aan deze zeer geile ervaring moest ik concluderen dat deze anal ervaring een van de beste ooit was🤪
Ik denk niet dat ze bij elke man het toelaat om haar anal te mogen vingeren laat staan neuken.
Maar als ze super goed je best doet met haar te likken en zachtjes liefdevol haar kontje verwend en nat maakt en daarna voorzichtig met een vinger erin…… wie weet🤗

Dat was weer een top sex avontuur!!!

Blueeyes27

Snuffelaar
29 aug 2022
18
19
Naar aanleiding van bovenstaande reviews ook maar eens Sophie ervaren. En dat was werkelijk wahnsinn...extra betaald om er geen rubbertje om te doen. Ze kwam een paar maal klaar, dat was niet gespeeld. Na 40 minuten heb ik haar volgespoten maar ze bleef doorneuken (en pijpen) aangezien mijn lul lang hard blijft... Echt een aanrader deze Sophie!
Ook makkelijk parkeren. Kwam er alleen te laat achter dat je in het weekend niet hoeft te betalen

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Naar aanleiding van bovenstaande reviews ook maar eens Sophie ervaren. En dat was werkelijk wahnsinn...extra betaald om er geen rubbertje om te doen. Ze kwam een paar maal klaar, dat was niet gespeeld. Na 40 minuten heb ik haar volgespoten maar ze bleef doorneuken (en pijpen) aangezien mijn lul lang hard blijft... Echt een aanrader deze Sophie!
Ook makkelijk parkeren. Kwam er alleen te laat achter dat je in het weekend niet hoeft te betalen
Haar kontje niet gevingerd en daarna geneukt?

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Niet om het een of ander en niet persoonlijk bedoelt. Sinds ik weet dar ze ook aan kontneuken doet mijd ik haar. Ze is een heerlijke dame maar nee kontje neuken dan haak ik af.

Tristand0965

Snuffelaar
17 mrt 2025
8
7
Vannochtend sophie bezocht. Ik kan de bovenstaande berichten bevestigen. Een top dame die als ze eenmaal geil is niet te stoppen is. Wel moest ik 50 bij betalen boven op 130 voor onze hobby.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
De meeste Chineesjes zijn niet vies van kontlikken. Rimt deze Sophie ook?

Terug
Naar boven