Rhea - Wassenaar

Curious71

Snuffelaar
26 jul 2019
13
1

Matt29

Snuffelaar
16 okt 2018
16
0
Zijn er nog meedere die Rhea ook zonder condoom hebben geneukt? Ik vraag me af of het wel waar is wat Curious71 zegt dat hij altijd zonder condoom haar mag neuken zonder extra bij te hoeven betalen🤔
Want in haar advertentie staat heel duidelijk aangegeven dat zonder condoom niet mogelijk en als je zeurt over zonder condoom krijg je geen afspraak en je wordt blijvend geblokkeerd.
Want als het echt zonder comdoon mag wat Curious71 zegt dan wil ik ook met maar afspreken😁

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
gezien je bijdrage hier op het forum heb je wel recht om een ander niet te geloven Matt. Kom eerst eens met zelf een bijdrage zonder een ander eerst in twijfel te trekken

Matt29

Snuffelaar
16 okt 2018
16
0
Hoi voodoo1 Ik heb niets tegen Curious71
Waarom ik twijfel of het waar is wat Curious71 zegt is
in haar advertentie staat heel duidelijk aangegeven dat zonder condoom niet mogelijk en als je zeurt over zonder condoom krijg je geen afspraak en je wordt blijvend geblokkeerd.
Het lijkt me te mooi om waar te zijn als ze duidelijk aangeeft dat zonder condoom niet van toepassing. Dat Curious71 altijd haar wel zonder condoom mag neuken zonder extra bij te hoeven betalen.
Ik ga binnenkort ook een poging wagen bij haar dan weten we of het waar is wat Curious71 zegt

deurkruk

Toogplakker
27 mei 2015
30
0
Mijn "2 cents"

Ik lees het wel vaker hier discussie wel of niet bare.
Als dames niet openlijk met bare adverteren, NIET naar vragen tijdens het maken van de afspraak! Niet refereren aan deze site!
Gewoon het risico nemen, geloven wat andere leden hier schrijven. Tijdens de date charmant zijn en zien wat ervan komt.
De dame in kwestie bepaald zelf wel of ze met jou ook bare gaat. Als ze je leuk vind.......
Vaak heb je dan de leukste dates!!

Groet, Deurkruk

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
schrijf dan ook eens een recensie matt zonder alleen hier mee te gluren, te profiteren wat anderen zeggen.
En anderen in twijfel trekken zonder zelf ook maar 1 nuttige bijdrage tot nu toe

Matt29

Snuffelaar
16 okt 2018
16
0
Hoi voodoo1 en deurkruk
@ deurkruk ik geef je groot gelijk dat dames die niet openlijk adverteren met bare dat niet wil zeggen dat ze geen bare doen
@voodoo1 ik geef je ook gelijk. Ik ben alleen verrast dat ze ook zonder condoom neukt aangezien ze adverteert dat intiem alleen met condoom zonder condoom niet mogelijk en wie over zonder condoom zeurt wordt blijvend geblokkeerd en geen afspraak.
Ik ga binnenkort een poging wagen bij haar dan weten we of ze daadwerkelijk zonder condoom neukt
Ik plaats een recensie als ik met haar hebt afgesproken

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
Ik heb een afspraak eraan gewaagd. Dame is een leuke verschijning en er kan veel. Maar neuken zonder kan niet. Ik heb getracht haar et naar de zin te maken, maar bij het proberen zonder was het meteen over.. einde date.. weg geld.. en we waren zo lekker Bezig..
Dame neukt echt niet Zonder, helaas

Matt29

Snuffelaar
16 okt 2018
16
0
@m1ichel ben je al vaker bij haar geweest?
Daarom twijfel ik of het waar is wat Curious71 zegt dat jij haar altijd al zonder condoom mag neuken zonder extra bij te hoeven betalen. want ze geeft heel duidelijk in haar advertentie aan dat intiem alleen met condoom zonder condoom niet mogelijk en wie over zonder condoom zeurt wordt blijvend geblokkeerd en geen afspraak.
Ik ga binnenkort een poging wagen bij haar dan weten we of ze daadwerkelijk zonder condoom neukt wat Curious71 zegt

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Een poging wagen, terwijl hier gezegd wordt dat het einde date was na zijn vraag om zonder te neuken.....
Ik zet hem in de beerput.

jdep81

Snuffelaar
1 mrt 2020
13
0
@waarom betwijfel je dat en doe je niet gewoon waarschijnlijk ligt het ook aan de persoon, overige en stemming e.d.
ik zou het erop wagen, ben de komende tijd alleen niet in de mogelijkheid, maar zonder dat vind ik het wel interessant genoeg.

Yur

Snuffelaar
5 aug 2019
3
0
Hi,
Ik heb de proef op de som genomen en rhea uitgenodigd.
Leuke chat vooraf, beetje stout elkaar opgegeild (je kent het wel)
Uiteindelijk stond ze voor mijn deur. Leuke vrouw, kan zo de buurvrouw zijn,.. Vooraf drankje en een babbel om het ijs te breken.. daarna ging het feest beginnen. Heerlijk pijpen, ze neemt je sterretje ook mee.. apart gevoel..
Lekker elkaar teasen.. maar aangekomen bij de daad.. die ik lekker geintroduceerd had.. stond ze op een cd. Zonder doet ze nooit..
Mischien heeft een enkele geluksvogel wel mazzel.. maar mijn conclusie is dat het bij de meeste niet kan..

Troppo

Snuffelaar
19 jul 2020
1
2
Ik lees al een tijdje mee.

Ik heb deze dame ook regelmatig bezocht.

Als ze echt geil was dan deed ze bij mij nooit echt moeilijk over een condoom.
Ze is helaas gestopt. Maar ik heb sinds kort wel contact via mail met haar. Het is nog niet tot een date gekomen.

robert

Snuffelaar
16 jun 2023
2
0
Rhea ontving in wisselende hotels. De laatste keer bij haar afscheid week zat ze in Zoetermeer. Jammer dat zij is gestopt. Vaak bij haar geweest en nzc was nooit een probleem. Helaas contact verloren. Als ze zich weer zou vertonen, ik zou geen seconde aarzelen om een afspraak te maken.

Corretje

Snuffelaar
29 nov 2020
2
0
Heel veel plezierige uurtjes met haar doorgebracht Rhea mocht je meelezen. En weer aan het werk zijn app of bel me.

Groet Cor uit Oegstgeest

Corretje

Snuffelaar
29 nov 2020
2
0
Ik lees al een tijdje mee.

Ik heb deze dame ook regelmatig bezocht.

Als ze echt geil was dan deed ze bij mij nooit echt moeilijk over een condoom.
Ze is helaas gestopt. Maar ik heb sinds kort wel contact via mail met haar. Het is nog niet tot een date gekomen.
Mocht je binnenkort contact hebben vraag dan of ze mij appt of bericht stuurt Cor uit Oegstgeest

GaryGary

Toogplakker
10 okt 2022
26
8
Ja, inderdaad Rhea, wat een mooie en lekkere verschijning. nZC is nooit een probleem geweest.
Ik heb er leuke en mooie herinneringen aan overgehouden.

robert

Snuffelaar
16 jun 2023
2
0
Het is bijzonder jammer dat zij is gestopt. Nzc was vanaf het begin geen issue. Het ging gewoon automatisch en vanzelfsprekend. Als ze contact op zou nemen? Ik zou geen seconde twijfelen en een date plannen Naast de goeie seks is ze aardig / vriendelijk en een gezellig gesprek met regelmaat diepgang was er ook.
Robert

Terug
Naar boven