Respect voor elkaar

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Neen je moet juist duidelijk en zwart/wit praten, dat hele wollige politiek correcte "mijn gevoelens hebben voorrang op wat jij zegt dus mag jij dat niet zeggen " is wat compleet verkeerd loopt in onze samenleving.

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
DIT ZIJN LETTERLIJKE CITATEN (IK BEN LANG NIET VOLLEDIG !) UIT WAT VANDAAG OP DIT FORUM NAAR AANLEIDING VAN ÉÉN DAME IS GEPUBLICEERD.

Ik wil noch dames, noch collegae te kijk zetten. Vandaar dat alles is geanonimiseerd.

Zeg maar wanneer je weer naar haar toegaat met je grote tering muil.
Wees nou eens zo'n held en dan ben je van mij flikker. Ik heb ook nog een filmpje en weet precies hoe je er ziet.
Respectloze flikker.
Met je petje en je lelijke kale teringkop. Ik krijg je zeker nog
Toetsenbord flikker.
Zeg maar wanneer
Zo volgens mij heeft er iemand last van z'n anabolen
Zeker ik kan niet tegen toetsenbord flikkers
Respectloze mannetjes
Ik kan daar ook niet tegen hoor maar ik kan dan iets ingetogener reageren dan jij hahaha
Je hebt gelijk maar totaal respectloos
Ik erger me eigen kapot hieraan met zijn lellijke kop heeft hij nog geen geen normale vrouw kunnen vinden en denkt omdat hij betaald dat hij zomaar alles kan zeggen.
lol, mafkees. kaal ?? pet ? je bent. niet lekker hoer !
Morgenavond om 19:00 sta ik bij de betaalautomaat bij de Turkse supermarkt en dan vechten we het uit flikker.
Kom maar
Arrogante kut mongool
lol, mafkees. kaal ?? pet ? je bent. niet lekker hoer !
Nu heb je nog een grote muil.
mot ze je ring niet? of wilde ze een duurdere
:ROFLMAO:
:ROFLMAO:

anyway, ik heb je berichtjes maar gerapporteerd, misschien dat een mod je de uitgang kan wijzen.
Toetsenbord helden en zielige mannetjes die alles beter denken te weten.
Je hebt gelijk kom morgen maar als je echt zo"n held bent
Ik heb jouw ook al lang gerapporteerd.
Jammer dat je van je ouders geen goede opvoeding gehad hebt dan had je geweten dat dames van plezier ook gewone mensen zijn en niet altijd in de shit geduwd hoeven te worden.

ET CETERA, ET CETERA. HOE "DUIDELIJK EN ZWART/WIT" (# 21) WILT U HET HEBBEN ?

ZIE # 20: QUOD ERAT DEMONSTRANDUM !

Laatst bewerkt:

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Neen je moet juist duidelijk en zwart/wit praten, dat hele wollige politiek correcte "mijn gevoelens hebben voorrang op wat jij zegt dus mag jij dat niet zeggen " is wat compleet verkeerd loopt in onze samenleving.
Helder communiceren impliceert niet respectloos of grof communiceren. Onder het excuus van 'ik ben niet politiek correct' wordt gewoon gore bagger gepost.

Voormalig lid 38743

Toogplakker
23 jul 2023
53
18
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ben ik mee is hier gewoon een zooitje sukkels die alleen aan pik denken een geen respect voor ander of vrouwen hebben, doen ze thuis ook tegen hun vrouw

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
496
Ik kan me wel degelijk ergeren aan sommige respectloze collega's.
Niet op de man (heel vaak man) spelen maar op de inhoud is in het begin nog 'leuk' maar na maanden jeuken mijn handen als het weer respectloos en onzinnig is om 'met respect' op de man te spelen.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
@anderetti (Mario ? huh?) niet veralgemenen pipo de clown haha, niet iedereen is dezelfde. Als je hier komt om te beledigen, tja blijf dan beter weg. Ik voel me aangevallen, #me2, #grensoverschrijdend gedrag. Jouw input is niet echt positief te noemen en zo beperkt hier qua berichten en recensies. Dus anderen niet kritiseren wat zij hier zeggen. Probeer vriendelijker te zijn.

Voormalig lid 38743

Toogplakker
23 jul 2023
53
18
Als ik.jou verhalen lees lijkt of in een droom wereld leeft gee respect voor vrouwen ogen collega die iets totale onzin op.plaatsen

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
mijn verhalen? Ik krijg juist complimenten dat ik eerlijk en positief ben in mijn ervaringen. heb je gelezen hoe ik hier mijn vaste en bezochte dames goed beschrijf.? Alle dames die ik recenseerde kregen goede reviews, er zijn genoeg leden die mijn suggesties gevolgd hebben.
Hoeveel reviews heb jij anderetti: '(S)NUL !!!' ga wat toerkes rijden Andretti Mario haha. Ik fantaseer tenminste niks en leef niet mijn eigen droomwereld.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
L683, als je maagdelijk witte lectuur wil, moet je het parochieblad lezen.

Of maak zelf eens een recensie over een dame ipv alleen maar hoogdravende teksten te produceren…

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
Andereti heeft mijn respect in iedergeval niet. Ik heb het niet op ******* die alles doorspelen aan dames, en hier jaloers lopen te doen. My 2cents.

Voormalig lid 38743

Toogplakker
23 jul 2023
53
18
mijn verhalen? Ik krijg juist complimenten dat ik eerlijk en positief ben in mijn ervaringen. heb je gelezen hoe ik hier mijn vaste en bezochte dames goed beschrijf.? Alle dames die ik recenseerde kregen goede reviews, er zijn genoeg leden die mijn suggesties gevolgd hebben.
Hoeveel reviews heb jij anderetti: '(S)NUL !!!' ga wat toerkes rijden Andretti Mario haha. Ik fantaseer tenminste niks en leef niet mijn eigen droomwereld.
Ik praat niet over vrouwe waar ik.kom heef voor mij geen zin dat zijn dingen voor me zelf als een dame tevreden is hoor ik van haar zelf wel en ze klagen nooit

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
N.A.V. # 31: ik heb elders op dit forum meermalen beargumenteerd uitgelegd waarom ik geen recensies schrijf. En ik weiger me te verlagen door me aan te passen aan de mentaliteit die - onder meer - blijkt uit wat ik citeer in # 22.

Wie dit soort uitingen normaal vindt: geniet ervan. Zwelg erin en neem ze als voorbeeld. Alhoewel sommigen zo'n voorbeeld niet eens nodig hebben om dergelijke fijnzinnige teksten te publiceren

Ik hoop maar dat er in de praktijk met de dames wat subtieler wordt omgesprongen.

Voormalig lid 38743

Toogplakker
23 jul 2023
53
18
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Het zijn eigenlijk kerels die thuis niks te.vertellen hebben en op.zulke.forum net doen of alles kunnen zeggen maar in hun normale leven aan een halsband lopen achter hun vrouw aan

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
haha ik ben single. Pff, wat een gezever hier door vooral Mario Andretti. Er zijn hier zelfs waarvan de partner weet dat zij wandelen. Geen probleem als je geen recensie schrijft maar kraak dan niet diegene af die dit wel doen. Ik ben hier weg, ik laat de anderen hier verder reageren. Stelletje ....

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
haha ik ben single. Pff, wat een gezever hier door vooral Mario Andretti. Er zijn hier zelfs waarvan de partner weet dat zij wandelen. Geen probleem als je geen recensie schrijft maar kraak dan niet diegene af die dit wel doen. Ik ben hier weg, ik laat de anderen hier verder reageren. Stelletje ....
Een recensie schrijven is prima. Een recensie schrijven die negatief is ook, als dat je ervaring is. Maar geef toe dat er vaak eerder een psychiatrisch probleem van de klant dan een recensie uitkomt.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Nou ja, voor iedereen ligt de grens van 'met respect' behandelen tot 'zonder enig respect' , weer ergens anders.

• 'Schelden',
  • 'nodeloos op de man spelen',
  • 'vies' bij een dame verschijnen,
  • haar 'toch volblaffen' terwijl zij je meedeelt dat ze dat niet wil , 'omdat jij dat erbij vindt horen',
  • 'zomaar aan de deur verschijnen bij een dame omdat ze je telefoontje of je appjes niet beantwoordt',
  • 'Denken dat je alles kan maken omdat ze 'hoer' is en anders maar een andere vak had moeten kiezen'

Ik kan nog wel even doorgaan natuurlijk.

Maar er wordt het nodige geuit hier door een aantal lieden, waar het bij mij valt in de categorie van redelijk respectloos.
Ik realiseer me dat voor iemand anders het volledig normaal kan zijn.

We hebben allemaal een ander referentiekader natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven