Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helder communiceren impliceert niet respectloos of grof communiceren. Onder het excuus van 'ik ben niet politiek correct' wordt gewoon gore bagger gepost.Neen je moet juist duidelijk en zwart/wit praten, dat hele wollige politiek correcte "mijn gevoelens hebben voorrang op wat jij zegt dus mag jij dat niet zeggen " is wat compleet verkeerd loopt in onze samenleving.
Ik praat niet over vrouwe waar ik.kom heef voor mij geen zin dat zijn dingen voor me zelf als een dame tevreden is hoor ik van haar zelf wel en ze klagen nooitmijn verhalen? Ik krijg juist complimenten dat ik eerlijk en positief ben in mijn ervaringen. heb je gelezen hoe ik hier mijn vaste en bezochte dames goed beschrijf.? Alle dames die ik recenseerde kregen goede reviews, er zijn genoeg leden die mijn suggesties gevolgd hebben.
Hoeveel reviews heb jij anderetti: '(S)NUL !!!' ga wat toerkes rijden Andretti Mario haha. Ik fantaseer tenminste niks en leef niet mijn eigen droomwereld.
Een recensie schrijven is prima. Een recensie schrijven die negatief is ook, als dat je ervaring is. Maar geef toe dat er vaak eerder een psychiatrisch probleem van de klant dan een recensie uitkomt.haha ik ben single. Pff, wat een gezever hier door vooral Mario Andretti. Er zijn hier zelfs waarvan de partner weet dat zij wandelen. Geen probleem als je geen recensie schrijft maar kraak dan niet diegene af die dit wel doen. Ik ben hier weg, ik laat de anderen hier verder reageren. Stelletje ....