Respect voor elkaar

laptar

Snuffelaar
25 jul 2023
16
11
Andereti heeft gelijk. En respect moet je inderdaad verdienen, maar door die uitspraak te doen, leid je handig de aandacht af van het feit dat iemand die respect verdient, het dan ook moet krijgen. Ik lees hier eerlijk gezegd dingen die mij doen nadenken over het niveau van bepaalde mannen. Op een normale manier schrijven over dvp's bv, dat is voor sommigen echt te veel gevraagd. Soms lijkt het op een wedstrijdje om zo marginaal mogelijk te zijn.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Good Evening Everyone, Manners and Respect cost nothing and trust is earned

Show proper respect to everyone !!!

Baley :cool::cool::cool:

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
het valt mee qua respect voor de dames, ik denk dat iedereen zich anders als ze op date tegenover hoe ze hier soms zouden doen. Wat bedoel je met respect? Wij zijn betalende klant dus mogen wij kritiek hebben, kieskeurig zijn, verwachtigen hebben en eigen mening. Natuurljk moet je de dvp behandelen zoals je zelf wordt behandelt. Ik heb vroeger enkele poppen of robotten dus geldwolvinnen gedate en daar verlies je alle respect voor. Ben zeker dat toch grotendeels hier graag vrouwen of shemales zien want anders bezoek je iemand niet, seks moet van beide kanten komen. Geloof niet alles wat ze hier schrijven, ik zeg ook niet alles (te saai som) wat er gebeurt. Er kan bewust overdreven worden qua ervaringen. toch raar dat nieuwelingen deze opmerkingen maken, de ervaren forum-leden zijn al veel gewend haha.

laptar

Snuffelaar
25 jul 2023
16
11
het valt mee qua respect voor de dames, ik denk dat iedereen zich anders als ze op date tegenover hoe ze hier soms zouden doen. Wat bedoel je met respect?
De zielige hypocriete houding dus?
Wij zijn betalende klant dus mogen wij kritiek hebben, kieskeurig zijn, verwachtigen hebben en eigen mening.
Dan nog ga je bepaalde uitspraken niet doen. Veel recensies die ik hier lees, gaan meer over de eigen opperprestaties van de schrijver dan over de dames zelf. Die dames zijn geen mensen, zij dienen blijkbaar alleen maar om vol te spuiten (pardon, blaffen noemen ze dat dan). Als er over andere mensen in de maatschappij op die manier manier gesproken werd, zijn er al vaak mensen voor ontslagen, o.a. in de media. Op dit forum mag dat blijkbaar allemaal.
Natuurljk moet je de dvp behandelen zoals je zelf wordt behandelt. Ik heb vroeger enkele poppen of robotten dus geldwolvinnen gedate en daar verlies je alle respect voor.
En door die paar rotte appels verwerf je het recht om te veralgemenen?
Geloof niet alles wat ze hier schrijven,
Dat heb ik intussen dus al door, ja... Veel fantasie hier.
toch raar dat nieuwelingen deze opmerkingen maken, de ervaren forum-leden zijn al veel gewend haha.
Bij nieuwelingen valt het op hoe sommigen schrijven. Ervaren forumleden zijn het al gewoon, inderdaad. Maar dat maakt het niet minder verwerpelijk.

Voormalig lid 38743

Toogplakker
23 jul 2023
53
18
het valt mee qua respect voor de dames, ik denk dat iedereen zich anders als ze op date tegenover hoe ze hier soms zouden doen. Wat bedoel je met respect? Wij zijn betalende klant dus mogen wij kritiek hebben, kieskeurig zijn, verwachtigen hebben en eigen mening. Natuurljk moet je de dvp behandelen zoals je zelf wordt behandelt. Ik heb vroeger enkele poppen of robotten dus geldwolvinnen gedate en daar verlies je alle respect voor. Ben zeker dat toch grotendeels hier graag vrouwen of shemales zien want anders bezoek je iemand niet, seks moet van beide kanten komen. Geloof niet alles wat ze hier schrijven, ik zeg ook niet alles (te saai som) wat er gebeurt. Er kan bewust overdreven worden qua ervaringen. toch raar dat nieuwelingen deze opmerkingen maken, de ervaren forum-leden zijn al veel gewend haha.
Ook al betaal.jij dan hoor nog te gehoorzamen aan een vrouw het zijn geen beesten is haar lichaam

laptar

Snuffelaar
25 jul 2023
16
11
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Inderdaad. Je betaalt voor een dienst. Sommige mannen denken dat zij voor hun luttele centjes ineens de baas geworden zijn. Als je bij de bakker een brood gaat kopen, heb je recht op een brood, maar niet om in de verkoopster haar BH te gaan zitten foefelen.

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
haha, jouw laatste zin: over de bakkerin en haar bh. Een DVP AMATEURDAME PROSTITUEE HOER biedt een bepaalde dienst aan en dan verwachten wij minimum aan kwaliteit. Trouwens jullie newbies moeten ook wat meer respect hebben voor de rest, als het u niet aanstaan, trap het dan af hier. Wij gaan respectvol met elkaar en de dames om. Je moet niet alles serieus nemen wat hier gezegd wordt. Misschien wel wat ik nu hier schrijf haha.
Wel hier vanalles schrijven en opmerkingen geven maar geen recensies geven.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Laptar is geen noob hoor, dat is onze bekende Peeklak/Londonblack/enz. die een tijdje geleden door de mod verbannen werd, raar gastje maar kan niet weerstaan om toch hier terug te staan lullen 😂🙈

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
ik probeer mijn best te doen altijd eerlijk, duidelijk en grappig luchtig te zijn. In mijn recensies en andere ervaringsberichten dan wel. Misschien moet er door de mods en barefan uitgelegd worden hoe men best berichten schrijft. Ik denk niet sommigen hun recensiestijl zouden kunnen werken in de Humo of Testaankoop (beide Vlaams) of Nederlandse gelijkwaardige bladen haha.

Voormalig lid 38743

Toogplakker
23 jul 2023
53
18
Inderdaad. Je betaalt voor een dienst. Sommige mannen denken dat zij voor hun luttele centjes ineens de baas geworden zijn. Als je bij de bakker een brood gaat kopen, heb je recht op een brood, maar niet om in de verkoopster haar BH te gaan zitten foefelen.
Ik.ken al jaar of 5 een hele leuk zeer mooie dame als die hier is en ze werk is ze weekenden vrij dan komt ze bij mij ik leg haar dan in de watte en kost mij ook helemaal niks

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Laptar (aka Peeklak, aka Londonblack, aka…) is nu blijkbaar geblokkeerd, hij heeft het twee dagen uitgehouden met zijn gezwans 💀 🙈

Benieuwd wanneer hij met zijn nieuwe identiteit op de proppen komt 🧨

Andereti, je zal voorlopig een andere echo kamer moeten zoeken 😂

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
De basis van respect ten aanzien van iedereen die de moed heeft om op dit forum wat schrijfsels te deponeren is: nooit ad hominem ageren en reageren. Of in goed Nederlands: nooit op de man spelen.

En dat gebeurt hier nog al eens op dit forum. Waarna dan soms de drogreden van veel "aanvallers" klinkt: neem niet alles serieus, je moet tegen een stootje kunnen, het is maar een gebbetje, doe niet zo lichtgeraakt - et cetera.

Ik kan soms de inhoud van wat wordt geschreven aanvallen. Met argumenten. Nooit de schrijver zelf.

Wat anders is het taalgebruik. Daar stoor ik mij niet aan. Of iemand nu spreekt over cunnilingus of over beffen:, dat maakt mij niets uit. Ik heb het ook niet over taal- en spelfouten. Als het maar duidelijk is wat iemand wil zeggen - daar gaat het om.

Maar respect gééf je. Tot op het moment dat iemand dat respect door zijn houding niet (meer) verdient. Bijvoorbeeld - in mijn ogen, dat is dus subjectief - door ... grof op de man te spelen.

Terug
Naar boven