Rendez-vous hotels in Brussel

Olivier

Snuffelaar
21 aug 2016
19
0
Woensdag heb ik een date met een mooie Afrikaanse meid die ik nu al een paar weken via WhatsApp aan het opgeilen ben. Niet zonder succes.. ze staat op springen en ze wil hard geneukt worden wanneer we elkaar zien. ;-)

Nu... op zich wil dat allemaal niets zeggen eh. We hebben een leuk & ondeugend contact en ze heeft me gevraagd om eens te denken aan een hotel.

We wonen ver van elkaar, onze 1ste date vindt zich daarom plaats in Brussel. Lekker in het midden.

De enige ietwat betrouwbare listing waar ik weet van heb is die van afspraakjes.com: Rendez-vous hotels en kamers in Brussel - Afspraakjes.com. Ik weet niet of er een volledigere bestaat?

Alleen, van veel hotels heb ik geen idee of ze nog bestaan. Zo vind in je de listing van Anwerpen nog steeds "Hotel Nord" en "Hotel Condessa", 2 hotels die niet meer bestaan. Hotel Condessa zal ondertussen al wel 5 jaar dicht zijn. Als het niet langer is.

Vandaar mijn post. :)

Weten jullie of dit hotel alsnog bestaat?

Villa des Mesanges
Rue des Palais 430, 1020 Brussel, Brussel
02/479.72.36

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Dat snap ik dus niet. Een date regelen, dat gaat. Dan op internet een hotel opzoeken, dat gaat ook. Maar daar eens naar bellen (je zet het nummer er trouwens zelf bij) om te horen of het nog open is, dat gaat niet. Dat moet op het forum iemand komen vertellen.

Olivier

Snuffelaar
21 aug 2016
19
0
peeklak zei:
Dat snap ik dus niet. Een date regelen, dat gaat. Dan op internet een hotel opzoeken, dat gaat ook. Maar daar eens naar bellen (je zet het nummer er trouwens zelf bij) om te horen of het nog open is, dat gaat niet. Dat moet op het forum iemand komen vertellen.

Ik heb een licht spraakgebrek waardoor telefonisch informeren doorgaans een kalvarietocht is... Ik verkies online resources... rondbellen vermijd ik liever.

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Ik snap Olivier wel.
Misschien spreken ze er ook enkel Frans, en dan sta je aan de telefoon te stamelen omdat de communicatie niet lopen om te vragen of ze "vous etes encore ouvert, quelle est le prix?" te vragen.

Tegenover als je binnenwandelt dit veel vlotter loopt. 1 heure, 2 heure, xxx euro.
Sommigen kan je ook een e-mail sturen, misschien kan Olivier dit doen?

Studio 68 ben ik paar jaren geleden 2 maal naar toe geweest, wel tevreden van.
https://www.studio68-bruxelles.be/Aangezien de site nog werkt, acht ik de kans groot dat het hotel nog steeds fungeert.

Anderen met actieve sites die opdoken terwijl ik googlede
intro Fiorella die heel veel NZC adverteert op RL zit hier
https://www.studiointime.be/

Terug
Naar boven