rendez-vous hotelletjes

fonzie_boy

Toogplakker
14 okt 2015
51
4
Eigenlijk zou er een topic moeten zijn over rendez-vous hotels. Dat maakt het gemakkellijker om gerichter te zoeken dan steeds het internet af te schuimen op zoek naar een hotel als een kip zonder kop

A

Anonymous

Guest
Ik heb overal in België al gedate.

Via afspraken via chats ben ik al geweest in de Chadim te Wetteren, Carotel in Lubbeek (hebben nog andere vestigingen), Villa Des Roses in Harelbeke, Villa Valentino te Hasselt. Om vol te spuiten rijd ik overal. Afspraken met dvp probeer ik altijd bij de dame in kwestie thuis te maken. Anders altijd geneukt in de Chadim of in de Trianon te Gent.

fonzie_boy

Toogplakker
14 okt 2015
51
4
fonzie_boy zei:
Eigenlijk zou er een topic moeten zijn over rendez-vous hotels. Dat maakt het gemakkellijker om gerichter te zoeken dan steeds het internet af te schuimen op zoek naar een hotel als een kip zonder kop

om het voor iedereen wat makkellijker te maken heb ik de voorlopige resultaten op een kaart gepint zo is het wat overzichtelijker. Aanvullen mag en de kaart kan bewerkt worden

https://drive.google.com/open?id=14SVUDu68BeXDo7Oeu__RImFanYI&usp=sharing

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Een aantal hotels in Antwerpen, die ik ken. Ge kunt een kamer huren voor een ganse nacht en dan moet ge uw ID kaart tonen of ge kunt een kamer huren voor "kort verblijf" en dit is gans anoniem.

Appelmans, Lange Herentalsestraat 14
op wandelafstand van het centraam station. De laatste keer dat ik er langskwam was het gesloten wegens renovatie,
ik weet niet of het al terug open is.

Condessa, Lange Herentalsestraat 16A, http://www.condessa.be
vlak naast de Appelmans. Er is geen receptie meer, ge moet aan een automaat betalen met kaart.

Canterburry , Van Maerlantstraat 46

Nord , Marnixstraat 27-37, NORD, Antwerpen | Welkom | Rendez-vous | Voordelige kamers, kort verblijf | Net & discreet |
heeft een eigen overdekte parking, is het goedkoopste (29,60 € per nacht )

A

Anonymous

Guest
New Villa te Kortemark is ook een topper. Ligt echt op de boerebuiten met discrete parking en betalen gebeurt via een automaat.

A

Anonymous

Guest
Echte heel veel rendez vous hotels zijn er in België ook niet hoor. Veel hotels bieden nu goedkoop kamers aan, toch moet je bij de check in je identiteit opgeven. Een rdv hotel vraagt geen id gegevens.

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
In nederland kan je zo bij iedere v.d. valk of campanile terecht. in Amsterdam heb/had je Hotel Bronckhorst. daar kon je ook altijd anoniem voor euro 40 gewon een kamer krijgen.

Gr. Harry

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
Harry4321 zei:
In nederland kan je zo bij iedere v.d. valk of campanile terecht. in Amsterdam heb/had je Hotel Bronckhorst. daar kon je ook altijd anoniem voor euro 40 gewon een kamer krijgen.

Gr. Harry

Bij van der valk anoniem? Knap hoor als je dat lukt mij nooit gelukt daar.

Terug
Naar boven