Renata - Amsterdam

Dapperhoor

Snuffelaar
16 jul 2020
17
6
Na een goede review gelezen te hebben op Kinky dacht ik deze dame maar eens te proberen. Via de App reageerde ze snel en de afspraak was snel gemaakt voor een half uurtje ZC, CIP, CIM en zoenen was allemaal mogelijk voor €120.

Aangekomen in de Jordaan bleef de app angstvallig stil, na een kleine 10 minuten reageerde ze met excuses aangezien ze onder de douche stond. Kan gebeuren dus vol goede moed weer naar het opgegeven huisnummer. De dame die open deed was wel de dame van de foto's maar echt wel van wat jaartjes en kilo's geleden en met een flinke dosis fotoshop! Aan de tattoos kon ik wel zien dat het de dame van de foto's is maar verdere vergelijking was ver te zoeken. Op zich zag ze er niet heel onaardig uit en ik was gewoon geil....dus naar binnen.

Eenmaal op haar kamer, welke er ook prima uitzag, nam ik plaats op het bed. Ze deed haar kleren uit op haar topje na. Zeker enkele kilos meer dan de foto's en lelijke tekenen van een zwangerschap op haar buik en denk niet het kontje tegen te komen zoals op de foto's!

Ze begon met pijpen en deed dat echt wel heel prima, een echte DT en met veel gevoel, dit gaat prima dacht ik nog. Wel zat haar gezicht vol met open gekrabde wondjes, dat was me eerder nog niet opgevallen. Helaas was deze pret na 2 minuten voorbij en moest er maar geneukt worden. Standjes waren niet mogelijk enkel zij op dr rug. Klaar komen in haar kutje mocht niet terwijl dat helder was afgesproken en ook staat in haar advertentie. Dan is de sfeer al wat weg natuurlijk maar papa stak toch maar zijn kleine vriend naar binnen. Op zich prima maar ze bleef zo liggen dat je niet lekker kon neuken en ze trok het meest sjaggie gezicht wat je maar kan bedenken en zoenen deed ze niet aan. Na nog geen vijf minuten begon ze de roepen dat ik klaar moest komen en vroeg of ik niet moe was. Het laatste beetje sfeer wat er was liet ze als sneeuw voor de zon verdwijnen. Vanaf dit moment begreep ze ineens geen Engels meer en was niets meer mogelijk wat er was afgesproken. Ik was er klaar mee en heb me aangekleed en weg gegaan. Bij het weg gaan kon ze nog wel in perfect Engels vertellen dat het allemaal niet haar probleem was.

Na, nog geen, 5 minuten stond ik weer buiten. In mijn ogen is deze dame een aanfluiting maar helaas komen we dit maar vaak genoeg tegen.

Terug
Naar boven