Rena Den Haag

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste wandelbroeders,

Gisteren probeerde ik een afspraak te maken met deze dame. Contact via de telefoon gehad straat via de sms ontvangen. Het was een straat achter de Erasmusweg vlakbij station Den Haag Moerwijk.

Toen ik daar aankwam, herhaaldelijk contact gehad via sms en per telefoon. Zit ik in een de goede straat, ja dat is de goede straat. Het was in de nacht en om eerlijk te zijn was de scherpte bij mij een beetje ervan af. Dat over heen en weer contact duurde 45 minuten voort.

Kom naar huis nr 222, daar aangekomen op de 3e verdieping en per sms gestuurd dat ik bij de deur stond. En weer wachten, stuurde ze een bericht dat ik aan moest bellen. Onscherp dat ik was belde ik en een jonge gast keek verschrikt door een kijk raampje. Ik kon het gelukkig met excuses er van af komen en het was gelukkig geen foute type.

Laat je fantasie maar eens op loop waarom een dame die Ned. Spreekt met accent iemand naar een bewust adres stuurt. Dit zijn schandalige situaties die iedere wandelbroeder kan overkomen en ik verklaar deze advertentie als zeer onbetrouwbaar.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/582168-renaAdvertentie nr was tot nu toe onvindbaar.

Groetjes van Cumgiver

Bijlagen

• SmartSelect_20210626-143649_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210626-143649_Samsung Internet.jpg
    267,2 KB · Weergaven: 581
  • SmartSelect_20210626-143633_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210626-143633_Samsung Internet.jpg
    175,2 KB · Weergaven: 570
  • SmartSelect_20210626-143618_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210626-143618_Samsung Internet.jpg
    299 KB · Weergaven: 560
  • SmartSelect_20210626-143601_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210626-143601_Samsung Internet.jpg
    634,3 KB · Weergaven: 567

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
@Cumgiver thanks kerel!
Ik had een afspraak voor maandag staan, maar die kan ik nu wel skippen gelukkig . Kinky en sj is ook niet meer wat het was. Veelste veel oplichters!! .

A

Anonymous

Guest
CumGun zei:
@cumgiver thanks kerel!
Ik had een afspraak voor maandag staan, maar die kan ik nu wel skippen gelukkig . Kinky en sj is ook niet meer wat het was. Veelste veel oplichters!! .

K en SJ is gewoon ronduit bagger en net als met Speurders, Sexmarkt en wat andere rommel is het een kwestie van tijd voordat het gordijn voor deze club gaat vallen. Ze faciliteren bagger, oplichters en crimis en doen alsof ze zo hun best doen om dit tegen te gaan maar niets is minder waar.

Het wordt tijd dat een andere groep, persoon het stokje overneemt en een zuiver multimediaal systeem op poten zet.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Cumgun fijn dat ik je van deze pestende vitrine kippen drama heb kunnen voorkomen. Inderdaad gewoon niet heen gaan. We spreken hier namelijk wel van een tyfus faker die de bewoner van het adres en alle wandelbroeders pest. Inderdaad je heb gelijk met die advertentie sites. Ik zal voorlopig bij de vaste chickies houden. Trouwens a.s. zaterdag orginaseer ik iets geils als je van tgirls houd ben je van harte welkom. Wil je meer weten zoek svp mijn topic op. Ik mag er hier eigenlijk niet veel over zeggen.

Cumgiver

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Na bezoek vqn een site van telefoon nummers die onbetrouwbaar zijn, komt her nummer van de advertentie daar in voor.

Dus wie er toch heen wil gaan lees deze pagina eerst.
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/31684589437
Ik was eigenlijk met stomheid geslagen dat mijn zin zo overheerser, dat ik deze controle vergeten was.

Cumgiver

Terug
Naar boven