Relax Massage - Mönchengladbach

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Bij massage salon Jing's in MG staat een review over een masseuse Lilli. Of dit dezelfde is? Geen idee natuurlijk

Tegelijkertijd is er ook een massagesalon aldaar die Lilly's heet. Populaire naam wellicht
Nee dit is niet dezelfde. Ze gebruiken allemaal dezelfde namen.
In het verleden kwam ik hier vaak. Echter de service werd ieder bezoek slechter.
De eigenares Mevrouw Sun . Dat is een haaibaai. Is niet erg populair zal ik maar zeggen.
Hoe vaak dat ik niet gehoord heb dat ze met mij wil trouwen. Dat is niet wederzijds en ik denk dat haar man er ook niet mee eens is.

Overigens De Lilly van Relax massage ,waar ze gewerkt heeft is ook voor mij een topper. Ik zou haar ook graag weer willen bezoeken.
Gelukkig heb ik de foto's met haar nog.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Recent relax massage weer eens bezocht.
De eigenares genaamd Anni was er ook en van haar kreeg ik gelijk een knuffel en werd ik welkom geheten.
Ze deed haar best om mij te koppelen aan een nieuwe dame welke er net 1 dag was.

Deze dame deed haar best genaamd Linda. Het was zeker niet slecht maar ook niet de absolute topper. NZC heb ik gedaan maar ik mocht niet in haar komen.

Verder liepen er nog 2 dames rond en daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Alle 3 de dames zien er best leuk uit en 1 dame was volgens mij nog best jong. Omdat een oude bok best nog wel een jong blaadje lust, komt dit om mijn todo lijst.
Als er al iemand ervaring heeft met de andere dames dan hoor ik het graag. Eventueel in PB.

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
Afgelopen week ook een keer naar Relax Massage in Munchengladbach geweest.

Het was even zoeken naar een parkeerplaats, de salon ligt in een milieuzone en ik had in mijn nieuwe auto geen milieu sticker, ook waren er plekken waar je een blauwe parkeerkaart nodig had maar die was ik vergeten uit mijn oude auto te halen.
Toen ik bij de salon aan kwam leek hij dicht, toch maar aangebeld en een aardige dame van in de vijftig deed open.
Ik kreeg meteen een knuffel en werd naar de eerste kamer links gebracht, die was groot, lekker warm en er stonden twee tafels.
Aan de spulletjes te zien hebben de dames een eigen kamer, net als bij een vergunde salon.
Toen kwam er een leuke dame (Amy) van ongeveer 35 binnen en ik kreeg een knuffel en een zoen.
Ze vroeg hoe lang ik wilde, ik zei een uur maar ze wilde 90 minuten all-in voor 200,- en ging ik niet mee akkoord en het afgemaakt 150,- + 30,- voor nzc.
De volgende keer doe ik weer gewoon 1 uur want die laatste 20 minuten na de sex voegen voor mij niet veel toe.
Ze gaf een goede stevige massage met weinig olie, je kon merken dat ze een echte masseuse was.
Na ongeveer een half uur begon ze in mijn nek te zoenen, even de kamer uit en daarna klede ze zich uit en begon over mijn rug te glijden.
Al snel moest ik me omdraaien en ze begon meteen te tongzoenen, heerlijk want dat mis ik toch wel in Nederland.
Toen ging ze mijn tepels likken en zakte zo naar beneden.
Eerst een beetje rukken en een vinger in mijn kont, daarna maakte ze alles schoon met natte doekjes en likte ze eerst mijn anus, ballen en daarna begon ze te pijpen ook ging er weer een vinger in mijn kont.
Doordat ze tussen mijn benen zat kon ik nergens bij, ik ging eerst zitten zodat ik met haar tieten kon spelen en daarna vroeg ik of ik haar mocht likken.
Meteen ging ze achterover liggen met haar benen wijd en ze was lekker kaal geschoren.
Tijdens het beffen een vinger in haar kutje en kont gedaan, ze lag zo te kronkelen dat ik moeite had om mijn tong op haar clitoris te houden, ze was echt aan het genieten, misschien gespeeld, maar het leek echt.
Toen was het tijd om te neuken, tijdens het neuken nog lekker tongzoenen.
Na afloop werd ik overladen met complimenten over hoe goed ik was in sex.
Met de vertaal app zei ze het nog een keer en ik moest ook het nummer van de salon in mijn telefoon zetten zodat ik de volgende keer kon bellen voor een afspraak met haar.

Blueeyes27

Snuffelaar
29 aug 2022
18
19
Vandaag weer eens naar Relax in Mönchengladbach gereden. Vantevoren voa whatsapp geïnformeerd wie er beschikbaar waren. Auto geparkeerd op het hofje achter. Prima te bereiken.
Ik had wat chocolade meegenomen. Eerst voor Anni die het erg leuk vond.
Daarna naar de kamer voor kiki. Prijs afgesproken, beetje extra voor zc.
Kiki is niet de mooiste maar supergeil.
Lekkere nippels en een heerlijk kutje.
Nadat ik het witgoed had binnen gebracht wilde ze mij nog masseren. Was ook lekker.
Al met al een heerlijk half uurtje/€100

• Like
Waarderingen: ggd

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Vandaag weer eens deze salon bezocht. Voor het eerst ben ik niet tevreden over Anni.
Op hun W.A. staan foto's en ik vroeg om een afspraak met de dame in het rode jurkje.
Zij heet Vivi was het antwoord en mijn afspraak werd bevestigd.

40minuten later heb ik mijn auto achterom geparkeerd en belde ik aan.
Een leuke jonge dame deed open. Ik zij dat ik gebeld had en een afspraak met Vivi heb.

Zij nam mij mee naar de kamer links aan de voorkant. Zij ging weg maar kwam even later weer terug.
Wat wil je , ik heb een aanbod voor body to body met intiem voor 130.- per uur.
(Dat is de normale prijs met condoom.)

Even later stond ik met mijn kont tegen de massagetafel aan en deze dame zat voor mij gehurkt.
Zij speelde met mijn ballen en genotsstaaf. Doordat haar klein tongetje het zeer gevoelig plekje op min eikel wist te vinden stond ik te spinnen als een kater. Even later vroeg ik haar om op de tafel te gaan liggen zodat ik haar kon verwennen.
Dit liet zij gewillig toe ,met mijn vinger over haar klitje en ik voelde dat zij behoorlijk nat werd. Daarna likken aan haar tepels en afzakken naar beneden.
Poesje likken en ook haar sterretje kreeg een beurt. Op een geven moment ging zij klaar komen .
Hierbij sloeg ze haar benen om mijn gezicht heen en perste mij zo tegen haar aan. Nou mijn oren hebben het geweten , die zijn helemaal geplet.

Het werd tijd voor het intiem en ik vroeg of "alles ohne" kon. Daarbij gaf zij aan 30 extra.
Ik ging nog aan het onderhandelen en zij dat 20 extra de normale prijs was. Zij bleef volhouden en het werd al wat ongemakkelijk.
Ik sta daar met een mooi jonge dame (27jaar) die poedel naakt voor mij staat en mij net heerlijk verwend heeft met haar mond.
Mijn jonge heer stond ook nog stokstijf in de houding dat ik maar akkoord ben gegaan. Het intiem was prima in orde zoals je hier mag verwachten.
Poesje vullen is geen probleem en zij doet haar best. Misschien minder kreunen en ze hoeft niet verliefd op mij te zijn.

Aan het einde zij ze dat haar naam Yoyo was en dat ik naar haar moest vragen.
Nou ja ik had toch om Vivi gevraagd. De foto's in de app heb ik in het verleden ook al vaker gezien. Ze worden dus hergebruikt.

Het is niet netjes van Anni om 160,- te vragen wat ik haar in het verleden ook al eens gezegd heb. Nu stuurt ze zonder overleg een andere dame.
Ik weet het is een Chinese salon, en daar geburen deze dingen wel vaker. Echter ik was het hier niet gewend.
De volgende keer blijven mijn kleding aan totdat alles uit onderhandeld is. Kost het meer dan 150,- Euro dan zijn ze een goede klant kwijt.
Ik ken ondertussen meerdere salons waar ik altijd 150,- of minder betaald heb.

Laat het een les voor ons allen zijn. Prijs en service van te voren regelen. Zijn ze hier nu duurder geworden of is 150,- nog de norm?
Ik hoor het graag.

Rest mij niets anders dan jullie vrolijk pasen te wensen.

Meneertjezaterdag

Snuffelaar
29 mei 2022
10
4
Ik ben er recent ook geweest. Ietwat verderweg geparkeerd maar het kan dus ook achter het complex.

Ik kwam conform afspraak maar moest nog even plaatsnemen. De voorganger kwam net de douche uit.

Ben de naam van de masseuse vergeten. Ze ging meteen op haar doel af en dat waren de euro's. Ik begon met een massage 'and we'll see'. Mijn fout, ze bleef dus maar bijvragen. Ik stemde in met body to body, ze ging aan het werk en stelde al snel het volgende extraatje voor. Dat maakte het geheel wat ongemakkelijk (kon steeds opstaan om te betalen). Was wel enorm te spreken over de overgave waarmee alles gebeurde. Ze ging absoluut all in. Fijne ervaring ☺️ Uurtje binnen geweest

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Volgens mij zit Anni in China. Waarschijnlijk de echtgenoot die antwoord stuurt. Idd er zijn betere opties in de buurt.

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
Vorige week hier weer een keer geweest.
Ik had geen afspraak gemaakt en kreeg Youyou als dame toegewezen. Best wel een knappe dame van achterin de dertig en na een welkoms knuffel, iets wat ik wel mooi vindt en je jammer genoeg niet in Nederland hebt, de financiën afgehandeld 150,- zonder condoom.
De massage was goed en het begin van het erotische gedeelte ook, ze ging heerlijk met haar tong over mijn lichaam alleen het overdreven kreunen was wat minder.
Na het omdraaien deed ze dat ook aan de voorkant en ging lekker pijpen waarbij ze me aankeek.
Toen haar gebeft maar dat was geen succes ze kneep al heel snel haar benen om mijn hoofd en deed net als of ze klaar kwam, ze had overgens wel een mooi kutje met geschoren lipjes en een grote bos erboven, helemaal kaal heeft mijn voorkeur maar dit was een goed alternatief.
Het neuken was ook geen succes ze zeurde constant dat het pijn deed omdat ik te groot geschapen was, ik weet dat ik voorzichtig moet zijn bij de Aziatische dames en dat doe ik ook altijd maar toch was het teveel voor haar, ook was zoenen niet echt een succes.
Na afloop gaf ze nog wel een goede hoofd massage.
Al met al ging ik niet met een tevreden gevoel weg, de volgende keer toch maar een afspraak maken met Amy of naar een andere salon.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Soms heb je bij Chinese dames inderdaad erg krappe kutjes zitten.
Als je wat groter dan gemiddeld bent kan dat lastig zijn.
Dan heb ik ook altijd moeite om erin te komen want klodder glijmiddel hou ik niet van.
Maar meestal lukt het als ik rustig aan doe en de dame langzaam aan wat natter wordt.
Soms doet het doorstoten ze pijn en voel je de baarmoedermond maar je wordt daar wel
extra geil van merk ik. Dus dame even tanden op elkaar en doorzetten.
Achteraf doen ze niet moeilijk daarover.
Soms ook dames hoe klein ook die alles kunnen hebben lijkt het. De natuur is soms apart.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Sommige Chinese dames worsen snel klers nat al tijdens het zoenen.
Andere hebben meer opwarming nodig en krijg je meestel goed geil en nat als je haar intensief beft.
Hoe krap ze dan ook zijn dan moet het lukken.
En ja tegen de baarmoeder stoten geeft een zalig gevoel in ballen en voor mij dan om heerlijk te spuiten. Ik zelf spuit veel zaad en al helemaal als ik drie dagen onthouden heb😜

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Ik ben de afgelopen week bij Relax Massage geweest. Van te voren via App met Anni, gekozen voor BeiBei. Zij kan goed masseren, daarna heeft zij mij lekker gepijpt. Zij wou heel graag nog neuken zonder condoom, maar dat heb ik niet gedaan. Zij doet ook lekker tongzoenen. Heerlijk. Goed nieuws voor liefhebber, volgens Anni komt Lulu binnenkort weer. Helaas Lilli niet meer.

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Ik krijg net ook BeiBei aangeboden, ziet er wel goed uit. @limbo1978 weet je of ze een behaard kutje heeft?

Rem4sushi

Snuffelaar
21 apr 2024
9
3
Ik ben de afgelopen week bij Relax Massage geweest. Van te voren via App met Anni, gekozen voor BeiBei. Zij kan goed masseren, daarna heeft zij mij lekker gepijpt. Zij wou heel graag nog neuken zonder condoom, maar dat heb ik niet gedaan. Zij doet ook lekker tongzoenen. Heerlijk. Goed nieuws voor liefhebber, volgens Anni komt Lulu binnenkort weer. Helaas Lilli niet meer.
Ik hoorde vandaag van Anni: "BeiBei mit gummi"…
Zonder was niet mogelijk. Iemand zelfde gehoord?

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Oké, het zou kunnen. Zij was blijkbaar zo geil, haar poesje was goed nat. Tijdens zoenen, voel ik haar poesje goed nat en wou op de einde graag neuken. Ik zag niet zitten, moet blijkbaar ook extra betalen!

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Van te voren gebeld en een afspraak gemaakt met Lulu.
Dit omdat ik in het verleden goede ervaring met haar had.
Lulu opende deur en herkende mij ook meteen , wat mij al een goede indruk gaf. Ook vind haar een mooie dame.
Op de kamer gaf ik haar gewoon 150,- euro welke zonder te morren werden aangenomen.
Lulu weet wel waarvoor ik daar kom.
De service van haar is prima te noemen. Voor mij belangrijk als de dame moeite doet voor een 2de ronde.
Dit deed ze met volle overgave.
Nog gevraagd naar Lili omdat ik weet dat zij vriendinnen zijn.
Zij gaf aan dat Lili terug naar China is en niet meer terug kan komen.
Ik denk wel dat de service nog beter wordt als je haar regelmatig bezoekt.
Volgens mij is zij een populaire dame ,als ik de Duitse forums er op na lees.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
De andere dames heb ik niet gezien.
De dames bij deze salons wisselen regelmatig en daardoor ook de service. Voor mij voor zolang het duurt weer een topper.
Bereikbaarheid met de auto en parkeren achterom is prettig. Het ligt wel in een milieu zone , dus zo'n groene stikker op je ruit heb je dan nodig.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Afgelopen maandagavond hier een spontaan binnengestapt , er werd open gedaan door een slanke chinese dame en zij vroeg hoelang ik wilde blijven ,nou minimaal een half uur . VInd je het erg om dan een drie kwartier te wachten . Aangezien het buiten erg warm was en binnen best wel lekker van temperatuur hier in toegestemd , kreeg gelijk wat drinken aangeboden en wat te snoepen .in de ontvangstruimte . Even later kwam er een leuk gevormde Chinese dame uit een van de kamertjes en zei lachte al naar mij . Helaas had ze nog een andere klant die al wachtte in het andere kamertje ff later kwam ze er weer uit en ze gaf me het gevoel dat ze liever met mij op kamer ging dan met de klant die op haar wachtte maar ja klant is koning . Deze persoon ging van een massage van een uur terug naar een half uur dus de wachttijd voor mij werd ook minder . Ik kreeg van de andere dame nog een drankje aangeboden en werd naar de vrije kamer gebracht . Hierna gaf ze aan dat ze naar huis ging . Na minder dan een half uur kwam de dame dan naar mij toe en vroeg direct of ik alles wilde , uiteraard . Na het adamskostuum aangetrokken te hebben en zij haar eva kostuum zag ik een leuke vrouw met mooie vrouwelijke rondingen en een mooi kale lipjes (behaard vind ik ook heel mooi) . Na een goede luchaamsverkenning van beide kanten begon ze meer aandacht aan mijn kleine man te geven . Dit zorgde er direct voor dat deze zijn kopje opstak . Daarna zelf via haar borsten naar haar kutje gegaan en dit even gelikt , ze smaakt heerlijk en rook ook lekker . Daarna op het bed beland en begon ze met een body to body massage wat een heerlijk gevoel is dat en nadat ik op de rug was gaan liggen werd dit nog even overgedaan en eindigden we in standje 69 .. TIjdens het likken werd ze lekker nat en gezien de druk die ze op mijn mond uitoefende vond ze het ook lekker , zelf was ze lekker met mijnn kleine man bezig en deed dat ook zo lekker dat ik moeite had om niet in haar mondje te gaan spuiten . Ze mertke dit en gaf zelf aan dat ze wilde neuken . Ze schoof heel snel over mijn stijve heen en begon te neuken . Met zicht op haar kontje en het in en uitgaan van mijn stijve werd het alleen maar afwachten tot dat ik zou gaan klaarkomen . dus aangegeven dat ik een ander standje wilde . Nou dat vond ze niet erg en ze ging op haar rug liggen . Ik kon hem makkelijk in haar warme strakke kutje stoppen en met het mooie uitzicht op haar borsten en haar knappe gezichtje duurde het niet lang alvorens het witte goud in haar kutje terecht kwam , Ze keek mij heel lief aan en bedankte mij e vroeg of ik nog even door wilde gaan met neuken (helaas was het praten meer gebarentaal aangezien haar Duits net zo goed is als mijn Chinees maar we kwamen eruit) . NA gestopt te zijn duwde ze mijn gezicht naar beneden en moest ik haar weer schoonlikken en doorgaan tot ze klaarkwam . Hierna samen gedouched en daarna wilde ze mij nog masseren wat ik niet afgeslagen heb , daarbij hebben we via een vertaalapp nog een beetje gepraat . Een aparte manier van communiceren . Uiteindelijk was de tijd om (langer dan afgsproken) mij weer aangekleed en met een paar zoenen weer afscheid genomen . Voor deze dame wil ik zeker nog een keer terugkomen .

Terug
Naar boven