Relatie met een DVP

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Zij werkte gewoon, neukte de hele dag voor geld (dat was blijkbaar anders dan dat ik eens een andere dame bezocht)
Dat IS ook anders. Een dvp neukt als job, en doet in het beste geval haar job zo goed en zo overtuigend mogelijk. Dat betekent ook dat ze moet acteren dat ze de klant superfijn vindt, dat ze zelf enorm geil wordt en klaarkomt enz. In veruit de meeste gevallen voelt die dvp echt helemaal niets speciaals voor zo een man. Als hij niet betaalt, komt hij er (letterlijk en figuurlijk) niet in, en op straat zou ze er niet eens naar omkijken.

De klant, wij dus, kiest echter een hoer die hij 'ziet zitten', m.a.w. een hoer waar hij wel degelijk opgewonden van raakt. Zonder dat je een stijve krijgt, kan je bij een hoer ook niet zo veel gaan doen. Biljarten met een koord is zeer moeilijk.

Voor haar zal het dus simpel zijn: hoeren neuken onopgewonden honderden mannen voor geld, en mannen neuken misschien maar met een kleiner aantal dames, maar dan wel met een stijve lat en een hitsig verlangen. Veel hoeren kunnen dus inderdaad moeilijk leven met een partner die zelf rondneukt. Daar zijn uitzonderingen op. Uiteraard. Zoals er ook hoertjes zullen zijn die bij een bepaalde man misschien wél iets leuks ontdekken. En zoals er ook koppels zijn die bv swingen. Maar evenzeer zijn er bij hoeren heel veel jaloerse vrouwen, net zoals in gewone relaties.

We zijn allemaal mensen.

Laatst bewerkt:

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Zit wat in natuurlijk, maar dat extreem jaloerse, controlerende en hysterische was extreem. Ik zou er zelf iig niet weer aan beginnen. Al is het maar omdat dat ik al poos stabiele relatie heb. Mijn prostitutiebezoek is sindsdien ook van wekelijks of zelfs vaker naar 1x per jaar, hooguit.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Nou, ik wip nog bijna dagelijks. Alleen met mijn vaste partner nu. Daar is denk ik niks mis mee, toch?

Ik moet bekennen dat ik soms wel even langs de dames loop als er gelegenheid toe is. Gewoon even kijken.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Overigens werkt de dame in kwestie nog altijd en ook volop nzc. Ik zie met enige regelmaat haar (werk)naam voorbijkomen. Kansloos voor een vaste relatie, maakt alles kapot.

Terug
Naar boven