Reisgenoten gezocht

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Hallookes,
Ik ben een jonge veertiger die graag reist en vooral overal waar ik kom eens probeer te proeven van de lokale schoonheden.
Welke landen spreken mij aan..., Oostblok, Zuid-Amerika en alles in Europa is ook goed voor mij.
Stuur mij gerust PB

luc123

Toogplakker
13 dec 2018
33
11
ik heb dat ook ooit gedaan, in Azië.Daar is dat heel gemakkelijk om plaatselijk schoon te testen.
van Oostblok weet ik niets, is dat daar mogelijk om te proeven van locals?

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow perverts.
Bareboy is planning to travel to Asia in Feb/March 2022.
First Thailand ,then Cambodia or the Philippines.
Anyone thinking this sounds good get in touch.
Bareboy

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
I would love to travel with you bareboy. Thailand i know very good, rest of Azie i did'nt go yet but was on my list.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
@luc123, natuurlijk is de markt open daar. Hongarije, Roemenië, Oekraïne. Zoveel mogelijkheden

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I would love to go to Hungary,Romania and Bulgaria.
But I think the language and gypsy mafia is a major
problem.
I was in Czech Republic before and both were big problems.
Particularly with the Gypsy girls on the side of the road
very pretty but very dangerous .
I had 2 good experiences with young gypsy girls .
But the 3rd time was a hunny trap.A really beautiful girl
but when you stop 3 guys come from behind bushes .
I was lucky I got away with no damage.
But I decided that was the last time for that type of walking !!
Bareboy

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
bareboy zei:
Hi my fellow perverts.
Bareboy is planning to travel to Asia in Feb/March 2022.
First Thailand ,then Cambodia or the Philippines.
Anyone thinking this sounds good get in touch.
Bareboy
I postponed my visit until 2023 because then, I think, the situation has normalised more or less. I can't afford to get stuck in Thailand due to my job.

At current the whole P4P business in Thailand is only a fraction of what it was in 2019 when I visited it for the last time.
But you can still get girls using TF or Tinder though.

befslet

Toogplakker
7 apr 2015
117
51
In Polen kan je ook hele mooie meiden neuken maar je mag ze nooit langs de kant van weg opppikken.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
befslet zei:
In Polen kan je ook hele mooie meiden neuken maar je mag ze nooit langs de kant van weg opppikken.

Waarom niet? Ik kom regelmatig in Polen, en nog nooit problemen gehad om bare te gaan met meiden die langs de kant van de weg staan. Meestal neem ik ze mee naar m'n hotel, en vinden ze het maar wat prettig dat ze een keer niet ongemakkelijk in een auto geneukt worden :lol:

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
geilehenkie070 zei:
befslet zei:

Waarom niet? Ik kom regelmatig in Polen, en nog nooit problemen gehad om bare te gaan met meiden die langs de kant van de weg staan. Meestal neem ik ze mee naar m'n hotel, en vinden ze het maar wat prettig dat ze een keer niet ongemakkelijk in een auto geneukt worden :lol:

Is dat niet super link??

Als alles weer een beetje normaal is zou ik graag met iemand die de franse of arabische taal (of beide) een trip maken naar Marokko. Geen interesse in Oostblok of Azië eigenlijk daar heb je hier genoeg van…..

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Nooit problemen gehad, maar je moet het natuurlijk vooraf wel een beetje inschatten. Overdag langs een doorgaande weg is voor mij prima om een meid op te pikken. 's avonds in het donker, of 's nachts in een bosrijk gebied zou ik toch wel doorrijden.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Hallo,
Zijn er hier die binnenkort een reisje doen of in de toekomst plannen hebben. Het zou leuk zijn om met ern gelijkgestemde ziel eens de buitenlandse vrouwtjes uit te testen.

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
Reactie op # 11. Ik spreek Frans, maar houd niet van Marokko. Prefereer Egypte. En in mijn eentje reizen.

In Marokko heeft een gedeelte der mensen Marokkaans-Arabisch (verschillend van het Standaard Arabisch) als moedertaal en een grote groep in de kleine steden en de vele dorpen Tamazight (of een andere "Berber"-taal).

Neem iemand mee die Frans spreekt en/of Marokkaans Arabisch. Ik lees Standaard Arabisch en ik spreek de Egyptische variant, maar geen Marokkaans-Arabisch. Echter: steeds meer jongeren in Noord-Afrika spreken vandaag de dag óók (een soort) Engels.

In Egypte deed ik vaak - behept met een heel "westers" uiterlijk - alsof ik geen Egyptisch-Arabisch verstond - en dan hoorde je van alles. Ook over die "arrogante" of "gierige" westerlingen.

Maar als u wilt wachten tot "alles weer een beetje normaal is" (# 11) in de wereld ... of in Noord-Afrika ... dan kunt u waarschijnlijk nog lang ...

In Egypte - en zeker ook in Tunesië - heb ik studentes (èchte, niet die in te huren dames die zich als "studente" aanbieden in de Lage Landen) ontmoet die tot heel wat bereid waren om zich de heerlijkheden door hen gezien op de a-sociale media kooplustig eigen te kunnen maken.

In een islamitische cultuur kan soms - let wel: lang niet altijd ! - alles ... zolang het voor de omgeving maar bedekt blijft met een metaforische sluier.

Laatst bewerkt:

Takit Bahlzdeep

Toogplakker
16 jun 2021
59
53
Ik ben momenteel op zoek naar wat reisgenoten die zin hebben om een tripje naar Marokko te maken.
Mochten er geïnteresseerden zijn, hoor ik het graag:)
Ben verder een beetje bekend met het land en weet waar de (goedkope) mogelijkheden liggen daar

Terug
Naar boven