Regular kwaad dat ik to the point ben

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Gelijk dat je er niet meer heen gaat. Ik ben wel eens geweigerd bij een dvp waar ik heel vaak kwam. Blijkbaar niet vaak genoeg want de keer daarvoor begon ze er over dat ze me had zien lopen maar ik was niet geweest. Dat was op de wallen maar daar kom ik ook wel eens voor andere zaken dan naar de hoeren. Toen zei ik al dat ze niet moest zeuren. Later werd ik dan geweigerd want ze had een afspraak met een klant. Nooit meer geweest dan is het afgelopen. Afgewezen worden of nee krijgen hoort bij het leven dan weet ik ook wel. Alleen dat werkt twee kanten op. Hoe goed en hoe leuk het ook was ik ga er nooit meer heen en negeer haar ook compleet. Zijn genoeg anderen. Dit pas ik ook toe in het niet hoeren leven.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Je wilt met respect behandeld worden, maar dat wil zij ook.
Gewoon zinnetje toevoegen als "Ik hoop dat alles goed gaat?" of iets van dergelijke strekking. Even het ijs breken zeg maar.

Wat je ook bij de bakker / groenteboer / vishandel, of waar dan ook doet, als je daar allang klant bent.
In het begin iets meer to the point, maar later komt er vanzelf wat meer kletspraat bij te pas.

Dat kletspraat doe je dus wel wanneer je bij haar bent... prima. Maar een (holle) beleefdheidsfrase in een WA berichtje kost je niets. Persoonlijk vind ik dat een normale interactie.
Deed ik ook met mijn twee vaste dames (ze zijn gestopt). Af en toe de tekst een beetje afwisselen, omdat ze anders iedere keer hetzelfde gekopieerde bericht leest. Geeft ook geen goede indruk, vrouwen zijn daar nu eenmaal gevoelig voor (over het algemeen).

Resultaat... zij blij, en uiteindelijk jij ook.

Mijn twee centen.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Complimentje kost niks gewoon als je er vaker komt beetje interesse in je app gewoon normaal gedrag en ja je kan overal je geld kwijt maar het was een vaste en dat was niet voor niks. Een complimentje als je bijvoorbeeld zegt goh de laatste keer rook je geweldig, en dan zeg je goh heb je donderdag om 15 uur tijd, je wordt bedankt voor het compliment enz

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Doe dat complimentje maar persoonlijk. Als ze daar over gaan zeuren of opmerkingen maken dan gelijk afkappen en nooit meer gaan.
Ik heb dat gedaan met diegene waar ik veel kwam en die me geweigerd heeft. Ze sprak me een maand later aan waarom ik nooit meer kwam en toen zei ik dat ze me de laatste keer geweigerd had. Zei ik was boos maar nu niet meer. Ik heb haar vriendelijk gezegd dat ze dood kan vallen en dat ik niet met me laat sollen. Was ze niet blij mee maar ik laat niet met me sollen. Als je daaraan toegeeft ben je verloren. Ze mag nog blij zijn dat ik haar niet compleet afbrand op zo'n recensiesite. Dit principe pas ik ook toe in de echte wereld. Met daten bv, ben wel eens na twee dates compleet genegeerd door een vrouw. Geen probleem dat spelletje kan ik ook. Vond ze uiteindelijk niet leuk. Vrouwen houden daar niet van. Veel dvp's denken dat ze godinnen zijn ofzo en dat we blij mogen zijn dat we 200 per uur mogen betalen om in haar gezelschap te verkeren. Niet dus.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Ligma

Het wordt ondertussen een heel item inderdaad, vrouwen zijn rare wezens we zullen ze nooit helemaal begrijpen

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ze zijn niet allemaal zo hoop ik ook alleen ik vindt zelf dat sommige dvp's er een potje van maken. Ik bedoel 250 euro per uur? En sommigen geven je het gevoel dat je heel heel en heel erg blij mag zijn dat je dat betalen mag op in gezelschap van hare superoriteit te mogen zijn. En dat geldt ook voor shemales en dat zijn toch mannen.

Sarah

Toogplakker
1 nov 2022
114
192
Nou, als je de berichten van sommige mannen leest :geek:dan zou je haast gaan denken :unsure: dat het ook nogal wel eens 'rare wezens' zijn.
Sommige mannen zijn gewoon echt boertig.. daar reageer ik zelf al niet op… gewoon een vriendelijke hallo om u bericht mee te beginnen kost niks… ook al betaal je voor diensten :) of je nu een vaste bent of niet.

Voormalig lid 35364

Toogplakker
18 jan 2023
80
41
Ooit lang geleden in de hunsestraat had ik een vriendinnetje waar ik een klik mee had. Ik zat uren op haar kamer en betaalde hievoor niets extra en ook gingen we stappen in Den Haag. Helaas kon de verleiding niet weerstaan ook eens andere vrouwen te bezoeken en op een avond had de boodschappen jongen op de fiets me gespot.
Om 23:00 werd ik door haar gebeld met de vraag waarom ik niet bij haar was geweest.
Paul had gelijk aan haar verteld dat hij mij in de geleenstraat had zien lopen.
Dit was ook gelijk het einde van de vrienschap.
Soms zie ik ze op een zaterdag nog in de hunsestraat staan en de magie van vroeger is verdwenen.
Ik loop gewoon door en zij negeert me ook.

Voormalig lid 34754

Toogplakker
23 dec 2022
181
97
Ik begin meestal social/small talk. Gewoon als we toch gaan praten over onze prive. Van leeftijd tot vorige relaties of whatever. Ik start meestal die gesprek als ik haar plat in doggy ben aan het nemen hoofd tegen het bed. Kont in de lucht. Haha zalig ik zie zo traantjes want het kan hard aan toegaan en als ik klaar ben en ze heeft dan en vraag. Nou ik antwoord er gewoon niet op. Die antwoord krijgt ze bij penetratie

Terug
Naar boven