Redlights

rolandwittockx

Snuffelaar
8 jun 2023
12
2
Ik heb de indruk dat een groot deel van de adverteerders op Redlights gewoonweg niet bestaan, ik heb het gevoel dat het uitvindsels zijn van de beheerders van Redlights zelf om de indruk te wekken dat het een reuze grote site is. Reden: ik mail onder verschillende emails naar dezelfde adverteerders en niemand geeft een antwoord. De vragen zijn uiteenlopend en niet dwingend of zo... gewoon informatie. En het staat bomvol met Roemeense, Bulgaarse, Russische bucht die je de hemel op aarde beloven. Gedaan met de Vlaamse en Nederlandse meisjes. Hoog tijd dat daar verandering in komt.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Je hebt wel verschillende Redlights. Je hebt een Nederlandse en een Belgische versie. Zeg maar .be en .nl
Ikzelf heb wel afspraken gemaakt, maar heb het idee dat deze site ver ondergesneeuwd wordt door kinky en sexjobs.
Als je er met de dames over hebt, krijgen ze veel minder telefoontjes en berichten.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Als er een tel.nr bij staat gaan de meesten nooit op mails reageren.

Afspraakjes.com is pas erg qua fake. Daar staat het vast dat het vol met fake advertenties staat, vooral in de sexdating rubrieken en de chat zit ook vol automatisch gegenereerde profielen.

Dikwijls zit de eigenaar daar zelf achter en als men dan iets van kritiek heeft of een faker wil melden wordt je zelf gebanned...

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
rl is een commercieel bedrijf dat gebaat is bij veel traffic
dus mensen die een kijkje komen nemen op de site
dat heeft geen zin met maar een handjevol profielen

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Redlights is het slachtoffer van z´n eigen succes geworden.
Vroeger, 15 en 20 jaar geleden was Afspraakjes de site om dames te vinden. En die vond je er met hoopen en die waren niet fake! Uit elke stad, bijna elke straat vond je er wel eentje! En allemaal Vlaams !
En betaalbaar !
Afspraakjes was een walhalla voor wandelaars!
En toen kwam redlights, een 10 jaar geleden....
Knappe site, dames hadden een echte profielpagina ipv een advertentie gewoon op Afspraakjes. Geen 38 telefoons meer op een uur tijd om te vragen naar uren, prijzen, kan er gepijpt worden zonder, mag tongzoenen,... op redlights stond ineens alle info.
Maar een paar jaar geleden hebben bepaalde "organisaties" redlights ontdekt en... het is naar de klootjes.
Vlaamse dames vind je er bijna niet meer, allemaal vreemde oorsprongen, weinig tot geen Nederlandse taal meer machtig, zotte prijzen, ....
Ik ben niet meer zo actief in het wereldje als vroeger, dus zou niet weten of er ergens een nieuwe advertentiesite klaar staat om de plaats van redlights in te nemen.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Veel dames reageren gewoon niet of nauwelijks op mails. Telefoneren of tekstberichten sturen is altijd beter - als het telefoonnummer opgegeven is natuurlijk.

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
Ik heb genoeg dates via RL.
Zeker in België. Nooit problemen gehad.
NL,BE en DE is gewoon zelfde site.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Only stupid DVP's use email as contact communication.
My wife and myself have a couple of friends who are or were DVP.
They say endless stupid questions lots of emails and in the end never see the client.
As they both said if someone is not willing to call or WhatsApp then the client is fake.
I personally like Redlights it's search features are very useful and time saving.

Terug
Naar boven