Wie een of meerdere keren flink teleurgesteld is zal proberen dat te voorkomen door recensies te lezen.
Het alternatief is WHEM dat ervaringen vraagt van andere wandelaars.
Sites die ervaringen en recensies geven zijn niet echt betrouwbaar.
City Girl is in handen van de eigenaar van HoD, La Cloche etc.
Girls Review wordt bevolkt door wandelaars voor wie alleen het schrijven van recensies telt.
Recensies bij Kinky zijn betrouwbaar zover ik weet. Wel jammer dat de DVP kan beslissen de recensies
te verwijderen wanneer die ongunstig zijn. Dan blijven alleen de positieve over.
Deze site lijkt mij de meest betrouwbare bron van informatie die gegeven wordt door medestrijders.
Tot nu toe alleen maar goede informatie gekregen en ook bevestigd dat die zinvol was.
Het alternatief is WHEM dat ervaringen vraagt van andere wandelaars.
Sites die ervaringen en recensies geven zijn niet echt betrouwbaar.
City Girl is in handen van de eigenaar van HoD, La Cloche etc.
Girls Review wordt bevolkt door wandelaars voor wie alleen het schrijven van recensies telt.
Recensies bij Kinky zijn betrouwbaar zover ik weet. Wel jammer dat de DVP kan beslissen de recensies
te verwijderen wanneer die ongunstig zijn. Dan blijven alleen de positieve over.
Deze site lijkt mij de meest betrouwbare bron van informatie die gegeven wordt door medestrijders.
Tot nu toe alleen maar goede informatie gekregen en ook bevestigd dat die zinvol was.