Recensies

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wie een of meerdere keren flink teleurgesteld is zal proberen dat te voorkomen door recensies te lezen.
Het alternatief is WHEM dat ervaringen vraagt van andere wandelaars.

Sites die ervaringen en recensies geven zijn niet echt betrouwbaar.
City Girl is in handen van de eigenaar van HoD, La Cloche etc.
Girls Review wordt bevolkt door wandelaars voor wie alleen het schrijven van recensies telt.

Recensies bij Kinky zijn betrouwbaar zover ik weet. Wel jammer dat de DVP kan beslissen de recensies
te verwijderen wanneer die ongunstig zijn. Dan blijven alleen de positieve over.

Deze site lijkt mij de meest betrouwbare bron van informatie die gegeven wordt door medestrijders.
Tot nu toe alleen maar goede informatie gekregen en ook bevestigd dat die zinvol was.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Ijsberenforum is ook wel betrouwbaar. Trouwens: veel schrijvers op ijsberenforum en girlsreview zijn ook hier actief. Mis eigenlijk hookers best wel. Niet van van zn laatste jaren, maar van zo rond tijd 2005 tot 2012.. Wat is/betekent WHEM?

Laatst bewerkt:

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Na een tijdje lees je ook wel snel door de bullshit heen en zie je duidelijk onderscheid tussen echte recensies van wandelaars die effectief bij de dame zijn geweest, en de nietszeggende mentale masturbeerders.

Dit forum is zonder meer de betere wat mij betreft, ook wel specifiek voor nzc adepten waarvoor geen heel groot aanbod bestaat.

Op Youppie wordt bijna elke nmc meid in Brussel en Wallonië gerecenseerd, kwantiteit over kwaliteit.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ervaring leert je inderdaad een goed review te onderscheiden van de fantasieverhalen.
Toch kom ik weinig recensies tegen waar ik wat aan heb.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Hallo van der Steen liefhebber,

Zelf onderzoek doen leert je snel genoeg waar je op moet letten bij advertenties.

Citygirls kent ook broodschrijvers die fantasie recensies plaatsen.
Frankkinky is er zo een. Hij plaatst ook postjes om de site's van HoD, La Cloche en andere te voorzien van actuele informatie.
Bij Kinky bestaat voor mij het vermoeden dat er positieve recensies worden geplaatst die niet van een actieve wandelaar afkomstig zijn.

Zelf op pad gaan om te leren waar je op moet letten is een aangename bezigheid.

dedeet

Snuffelaar
25 mrt 2024
11
2
Wie een of meerdere keren flink teleurgesteld is zal proberen dat te voorkomen door recensies te lezen.
Het alternatief is WHEM dat ervaringen vraagt van andere wandelaars.

Sites die ervaringen en recensies geven zijn niet echt betrouwbaar.
City Girl is in handen van de eigenaar van HoD, La Cloche etc.
Girls Review wordt bevolkt door wandelaars voor wie alleen het schrijven van recensies telt.

Recensies bij Kinky zijn betrouwbaar zover ik weet. Wel jammer dat de DVP kan beslissen de recensies
te verwijderen wanneer die ongunstig zijn. Dan blijven alleen de positieve over.

Deze site lijkt mij de meest betrouwbare bron van informatie die gegeven wordt door medestrijders.
Tot nu toe alleen maar goede informatie gekregen en ook bevestigd dat die zinvol was.
Recencies op kinky zijn niet altijd representief. Worden ook wel geschreven door bekenden van de dame.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dat is hier soms niet anders toch?
Er zijn hier ook leden die vaak bij dezelfde dame komen en die ophemelen.
Inclusief ik zelf, als ik een dame goed vind dan geef ik dat ook aan, daar
schrijf je een recensie voor lijkt mij.

dedeet

Snuffelaar
25 mrt 2024
11
2
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

ik bedoel de partner of de pooier van de betreffende dame

Laatst bewerkt door een moderator:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dat gebeurt hier wel eens, is nog steeds een uitzondering.
De recensie lezers hebben vrij snel door dat het om berichten gaat van een belanghebbende.
Daarmee is die gekleurde berichtgeving snel ontmaskerd. Het valt gewoon op.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Als je commentaar krijgt op je voorkeur en gezeik over de dvp ( waar ze nog nooit geweest zijn) dan wordt het vervelend. Als je er dan wat van zegt krijg je een ban. Waarom zou ik of iemand anders dan nog een recensie schrijven?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Er lopen hier helaas nu en dan wat trollen rond.
Ongetwijfeld zitten er ook types tussen die voor hun DVP adverteren.

Over het algemeen is de moderatie er op tijd bij.
Best mogelijk dat er soms een onjuiste beslissing genomen wordt.
Dat is super irritant voor degene die het treft.
Waar gehakt wordt vallen spaanders. Dat is niet te vermijden.

Kan het nog erger?
Absoluut. Kijk naar kinky dat er een soort knipperlicht beoordeling op na houdt.
Aan uit Aan Uit. Neem zelf ook wat.
Complete onzin een DVP wordt zonder enige onderbouwing geloofd.
De wandelaar staat voor lul. Niet positieve reviews worden zelden geplaatst.
Puur statistisch klopt er geen hout van. Wie dat nog niet wist kan zich nu overtuigen.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Nee was geen trol maar iemand die hier al lang is en een hekel aan transen heeft en dat Paloma topic misbruikte om even zijn walging ( zijn woorden) laten blijken en meteen maar te melden dat leden die naar transen gaan griezels ed zijn.
De moderatie kwam pas in actie nadat andere leden gingen rapporteren. Verzin ik niet maar zeiden ze zelf. En dan maar gelijk met bans strooien.
Wat er bij kinky gebeurd intereseerd me niet zo.
Wel dat je eigenlijk geen recensies meer kan plaatsen zonder gezeur. Kijk naar het Suzana Pires topic waar iemand haar helpt met geld en gelijk weer commentaar daarop krijgt.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dank voor de uitleg.

Laten we het maar over neuken hebben.
Dat lijkt me verstandiger.

Terug
Naar boven