Recensies delen - Bannen inactieve leden

Status
Niet open voor verdere reacties.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Enola, het is gewoon heel simpel. Je beschuldigd mij van vuispuiterij , discriminatie en bedreiging? Laat maar zien waar ik dat doe. Als je het ergens niet mee eens ben, kan je net als de rest van de leden gewoon hier je mening delen en niet gelijk gaan janken en roepen vuispuiterij en discrimanatie.
Meneer is twee jaar lid. Zich zelf een keer voorgesteld met zijn wens om naar gangbangs te gaan een geen enkele recensie in twee jaar tijd.
Maar als ik een voorstel doe, dan kan het kleine menneke ineens wel gaan schrijven na twee jaar.
Ik vraag je simpel om op je woorden te letten, maar jij vat dat gelijk op als bedreiging hetgeen Iets zegt over jouw karakter. Vast heel erg simpel en kampt met een overschot aan gewicht. Waarschijnlijk een of twee keer een vriendinnetje gehad in het leven en loopt en van zijn vaste activiteiten : droog geilen op dit forum.
Ik lach nu nog harder om jou omdat jij hier een bericht staat te delen omdat je het zelf niet kan en iemand je handje moest vasthouden. Ik heb nog wel ergens een speen en een slabbetje liggen voor jou.
Zoals elk lid mag ik een topic openen en hier het er hierover hebben en te kijken hoe andere leden hierocer denken. Ik ben namelijk een actief lid die best regelmatig recensies plaatst en voel mij niet beter als de rest anders zat ik hier niet. En ben en zie er ook niet uit als een trol. :lol:
Iedereen mag zijn zegje doen ( daar is een forum voor), maar begin niet gelijk te huilen om iets en zelf aanvallend te beginnen met vuispuiterij en opmerkingen : ik hoop dat de moderator hier wat aan Piet gaat doen, want dan raak ik zelf ook geïrriteerd en dan open ik mijn bek. Heel erg simpel. Wat ik altijd zeg: wees niet een held online maar in het echte leven en ben dan ook reuze benieuwd of je ook tegen mij zo zou praten als ik voor je neus sta. Ik denk het niet Granola.
Ik ben voor de rest een relaxte vent en je kan met mij over van alles hebben, maar ga niet lopen janken en met je vingertje wijzen, want dan word ik ook beledigend.
Dus ik laat het nu hierbij en heb bij deze zegje gedaan en ga nu weer even verder..

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Ps :
Zoals je ziet had ik dit berichtje twee dagen geleden aan Granola gestuurd. Granola zou dit aan het beheer doorsturen. Waarschijnlijk had het beheer te druk met andere dingen, en voelde Granola zich geroepen om even een print screen hier te delen, waarschijnlijk om zo de aandacht van het beheer te krijgen.
Dus ja, ik vind Granola een beste stakker. Niet dat ik perfect ben verder...

Bijlagen

• Screenshot_20210718-010733_Chrome.jpg
    Screenshot_20210718-010733_Chrome.jpg
    516,7 KB · Weergaven: 317

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte kleuters,

Ik ben dit gezeik spuug zat. Dit onderwerp gaan op slot en naar het archief.

Mvg Moderatorteam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven