Recensies delen - Bannen inactieve leden

Status
Niet open voor verdere reacties.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Als je op https://nzcforum.be/memberlist.php kijkt dan zie je dat er 15883 gebruikers zijn.
Daarvan hebben er 3089 tussen de 1 en 5243 berichten geplaatst. Dit betekent dat er 12794 gebruikers 0 berichten hebben of te wel alleen lezen. Deze leden zijn lid geworden tussen 26-03-2015 en vandaag. Als je sinds 26-03-2015 en nu geen enkel bericht geplaatst hebt of je stelt alleen maar vragen waarvan de meeste vragen al eens eerder gesteld zijn dan mag je van mij verwijderd worden van het forum ja.

Laat ik dan een slag om de arm houden als je tussen 26-03-2015 en 01-01-2020 geen berichten geplaatst hebt dan ga je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nooit een recensie schrijven en dan hoor je wat mij betreft niet op dit forum thuis.

Al deze info is gewoon openbaar te vinden via deze link https://nzcforum.be/memberlist.php mochten jullie je afvragen waar ik het vandaan heb. Je kan de lijst op meerdere manieren laten selecteren wat je wilt zien.

Verder ben ik van mening dat nieuwe leden eerst beperkt toegang moeten krijgen en zich eerst moeten voorstellen op het forum en dit onderwerp eens moeten lezen https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=5970 met een aantal interessante linkjes. Daarna pas volledige toegang tot het forum.

En als men dan een recensie plaatst. Schrijf dan normaal Nederlands met Hoofdletters en leestekens zoals , en . in de zinnen. Het lijkt wel een ziekte de laatste tijd als ik kijk, want er zijn er steeds meer die een zin niet laten beginnen met een Hoofdletter en namen van meiden of woonplaatsen met kleine letter schrijven. En maak je recensies met alinea's i.p.v. alles maar achter elkaar doorschrijven waardoor het niet leesbaar is.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Kijk mensen, ik voel mij niet beter dan de rest. Vragen mogen gesteld worden etc. Ik had in het begin geen moeite met vragen stellers of mensen die geen recensie plaatsten.
Maar na het laatste akkefietje en het offline gaan van een andere bekende site en sinds ik dit artikel heb gelezen,

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=4&t=10308
Gaan bij mij toch de alarmbellen rinkelen.
Er gaan meerdere dvp's klagen, smaad en laster bv, loop daardoor inkomsten mis door die recensie , om even overdreven te doen. Maar dat zijn dingen die op den duur wel realiteit kunen worden.
Of op een gegeven moment kan er zich een overheid mee gaan bemoeien omdat er een paar drammers er tussen zitten en die aan de bel gaan trekken. Net zoals die pieten discussie.
En dan moet deze site misschien ook op slot. Of mag er niet meer met bare geadverteerd worden net als in Duitsland.
Klinkt mischien raar of overdreven, maar zulke dingen kunnen realiteit worden

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
beffer007 zei:
Als je op https://nzcforum.be/memberlist.php kijkt dan zie je dat er 15883 gebruikers zijn.
Daarvan hebben er 3089 tussen de 1 en 5243 berichten geplaatst. Dit betekent dat er 12794 gebruikers 0 berichten hebben of te wel alleen lezen.

Daar schrik ik van, dat dit zo'n groot aandeel is. Die kunnen wat mij betreft gewoon gewieberd worden, mis je niks aan!

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
piet zei:
Kijk mensen, ik voel mij niet beter dan de rest. Vragen mogen gesteld worden etc. Ik had in het begin geen moeite met vragen stellers of mensen die geen recensie plaatsten.
Maar na het laatste akkefietje en het offline gaan van een andere bekende site en sinds ik dit artikel heb gelezen,

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=4&t=10308
Gaan bij mij toch de alarmbellen rinkelen.
Er gaan meerdere dvp's klagen, smaad en laster bv, loop daardoor inkomsten mis door die recensie , om even overdreven te doen. Maar dat zijn dingen die op den duur wel realiteit kunen worden.
Of op een gegeven moment kan er zich een overheid mee gaan bemoeien omdat er een paar drammers er tussen zitten en die aan de bel gaan trekken. Net zoals die pieten discussie.
En dan moet deze site misschien ook op slot. Of mag er niet meer met bare geadverteerd worden net als in Duitsland.
Klinkt mischien raar of overdreven, maar zulke dingen kunnen realiteit worden

Piet je hoeft jezelf niet te verdedigen je hebt gewoon een punt, zie de post van henkie 070 dat verduidelijkt alles!

Er wordt gewoon heel veel onderling gewisseld aan adressen die niet op het forum verschijnen,

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
piet zei:
Nee Kat,
Dan heb je mij verkeerd begrepen.
Natuurlijk ben je wel eens uitgeschreven na een poos, zal ook wel bij mij gebeuren.
Lees: nieuwe leden. Niet diegene die jaren lang recensies hebben gedeeld. En natuurlijk kan je eindeloos door blijven gaan over een bepaalde dame maar dan is de koek op.

IK weet niet of je al eens goed na je eigen bijdrages op dit forum gekeken hebt , maar je kan nou niet altijd zeggen dat ik echt informatief voor andere lezers is en een groot deel zou gewoon geschrapt kunnen worden . Verder valt mij nog iets op en hoop dat een deel andere lezers dit ook op gevallen is . Ben benieuwd of je begrijpt wat ik bedoel ... Mogelijk snap je dan waarom ik je niet al te serieus neem op dit forum .

A

Anonymous

Guest
Tja, hoe kom je aan zoveel leden wanneer je lid moet worden om dit forum te kunnen lezen. Het lijkt wel: meer testen, is meer positieven🤔

Ik begrijp niet waar je je druk om maakt piet, het forum loopt geen gevaar, wat wel zo is is dat de database met 2/3 verkleind kan worden, wat mogelijk een snellere site oplevert. Maar dat is aan de technici van dit forum.

Ik ga ook vaak bij dezelfde dames dus 25 reviews vind ik overdreven PLUS dat ik niet gevolgd wil worden. Justitie leest mee, dat kan ik je vast voorspellen...

robby

Snuffelaar
26 sep 2015
15
0
geilehenkie070 zei:
beffer007 zei:
Daarvan hebben er 3089 tussen de 1 en 5243 berichten geplaatst. Dit betekent dat er 12794 gebruikers 0 berichten hebben of te wel alleen lezen.

Daar schrik ik van, dat dit zo'n groot aandeel is. Die kunnen wat mij betreft gewoon gewieberd worden, mis je niks aan!

dat zo ook niet eerlijk zijn tegenover sommige leden zoals ik
ik lees ook veel, en schrijf weinig
maar ik heb barefan dit voorjaar een donatie gedaan om te kunnen zorgen
dat het forum kan blijven bestaan en doordraaien, en zo zijn er misschien wel meerdere leden
dan zouden wij als goed willende lezers, de dupe zijn.......
ook iets om over na te denken

Randoll

Snuffelaar
8 okt 2019
16
1
Misschien zijn er wel veel lezers die totaal niet aan bare willen doen , het uiterst safe willen houden en hier komen kijken welke dame ze best niet daten. 🤔
Deze mensen zijn dan ook de dupe en meestal zullen zij het zijn die geen recensie geschreven hebben toch .
Of zie ik het verkeerd :?:

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Herinner me op het vorige forum, dat bleek dat er ook een niet onaanzienlijk deel fake recensies waren.
Er waren daar een deel fantasten die beweerden elke week meerdere dates te doen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ja onze groenteman, hoe heet ie ook alweer.
Maar geloof me die zit nog steeds op dit forum, onder een andere naam.
En heeft blijkbaar een stuk minder praatjes.😉😂

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Dromer2 zei:
Het is een forum he, geen dictatuur

Dat voelde toch anders aan toen CWP de plak zwaaide.

Ikzelf post nagenoeg niets(had onder een andere account ook al eens af en toe wat gepost). Had ook eens een afspraakje gehad en mijn ervaring gedeeld, met de vermelding dat ik ook wel eens een trio wou doen met haar, en dat andere mannen me een privébericht mochten schrijven.
CWP erop dat ik niet zomaar mag verzinnen dat een dame openstaat voor MFM trio. Waarop ik hem een printscreen toon van het whatsapp gesprek dat ik dit met haar besprak. Meer dan een gewone "okee" kreeg ik niet. Geen excuses, geen fatsoen.

Daarom ga je van mij niet veel meer krijgen, zelfs al is CWP weg.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
robby zei:
geilehenkie070 zei:
beffer007 zei:

dat zo ook niet eerlijk zijn tegenover sommige leden zoals ik
ik lees ook veel, en schrijf weinig
maar ik heb barefan dit voorjaar een donatie gedaan om te kunnen zorgen
dat het forum kan blijven bestaan en doordraaien, en zo zijn er misschien wel meerdere leden
dan zouden wij als goed willende lezers, de dupe zijn.......
ook iets om over na te denken

Maar jij hebt ook geen 0 berichten, toch?

Nightangel'71

Toogplakker
16 mrt 2021
73
29
12794 inactieve leden. Een gedeelte zal hier nooit meer komen. Een ander deel leest mee en maakt gebruik van de kennis en ervaringen van de schrijvers. Nog een percentage heeft het voornemen een DVP te bezoeken en daarover een recensie te schrijven die iets toevoegt aan de bestaande schrijfsels. (Ondergetekende zit hier nog niet zo gek lang en door drukte qua werk en schaarste qua dames die mijn smaak zijn in mijn regio is het er nog niet van gekomen)
Je kunt het ook omdraaien zoals het gezeik met die mondkapjesplicht ; Misschien hielp het niet maar 't kon ook geen kwaad om zo'n ding te gebruiken op drukke plaatsen. Niemand heeft last van die inactieve gebruikers dus wat is 't probleem?
Als elk forum zo zou handelen bestonden ze niet meer denk ik. :D

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Krijg zojuist een mailtje binnen van die piet, die alles zo goed voor heeft met het forum:

Op je woorden letten

Verstuurd op: 15 jul 2021, 20:42
Van: piet
Ontvanger: enola
Ik zou toch een beetje opletten op je woorden Enola. Vooral woorden zoals vuilspuiterij. Begrijp verder dat je een gefrustreerd mannetje bent omdat je pikkie te klein is

Een regelrecht dreigement, waarvan ik het forumbeheer op de hoogte heb gesteld.
Wil graag met jullie delen, hoe ziek deze man in elkaar steekt.

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Klopt, hij is volledig het spoor bijster.
Zijn frustratie over het niet lukken van zijn plannen wil hij nu botvieren.
Ik lach er om, maar het is wel echt een zielepiet.

Intussen heeft hij al weer een tirade afgeschoten.
Zal er maar niet meer op reageren, water naar de zee dragen.

Hoop, dat zijn genezingsproces snel inzet.
Wel zo goed voor zijn naasten, maar zeker voor hem zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven