kraassy
Ervaringsdeskundige
- 18 mei 2015
- 349
- 160
Toen ik deze mooie jonge slanke vrouw op haar stoeltje voor kamer 1 van huize 27 zag zitten, dacht ik die zal het wel niet zonder doen. Ze lachte me zo lieflijk toe met hasr mooi snoetje dat ik toch met haar praatte. 50€ voor een halfuurtje zei ze. En doe je het zonder gummi? Ja geen probleem. En ik wil graag zoenen. Ja dat doe ik zelf ook graag zei ze.
Dus maar naar binnen voor wat een super GFE ging worden met deze echt mooie Bulgaarse. Staande begonnen we al erg diep te tongzoenen als verliefden nog voor ik haar had betaald. Ze vroeg me of ik mijn edele delen wat wou wassen en wachtte mij naakt op het bed op. Verdee lekker gekust en gestreeld, waarna ze me heerlijk pijpte en op mijn vraag intens de ballen likte. Ik heb haar lekker ruikend en smakend poesje gebeft, wat haar clitje meteen deed zwellen. Dan lekker missio geneukt en het duurde niet lang voor ik spoot.
Ze werkte er nog maar tien dagen. Vandaar misschien de super service.
Dus maar naar binnen voor wat een super GFE ging worden met deze echt mooie Bulgaarse. Staande begonnen we al erg diep te tongzoenen als verliefden nog voor ik haar had betaald. Ze vroeg me of ik mijn edele delen wat wou wassen en wachtte mij naakt op het bed op. Verdee lekker gekust en gestreeld, waarna ze me heerlijk pijpte en op mijn vraag intens de ballen likte. Ik heb haar lekker ruikend en smakend poesje gebeft, wat haar clitje meteen deed zwellen. Dan lekker missio geneukt en het duurde niet lang voor ik spoot.
Ze werkte er nog maar tien dagen. Vandaar misschien de super service.