Rebeka - Rotterdam

Robingood

Toogplakker
28 apr 2020
36
32
Ik wilde vandaag een afspraak met haar maken 300 euro voor 1 uurtje bare en dan mag je maar 1 x komen. Wil je 2x dan is het 600 euro voor 2 uurtjes maar als je binnen die 2 uurtjes 2x klaar komt is het over. Ik heb gezegd dankjewel, ik leg het wel weg voor mijn dames in het buitenland. Nl is echt na de klote aan het gaan op gebied van dvp. Oplichters bende, heel de insteek heeft niks meer te maken met de klant blij maken. Cumdump service en niks leveren.

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
Heb lang geleden "blijkbaar" deze foei lelijkerd (foto's zijn nep) aan mijn deur afgewezen. Deze Rebeka heeft dat blijkbaar onthouden, want toen ik haar jaren later weer appte, speelde ze eerst met me mee. Vroeg 30 eur aanbetaling ivm chauffeur. Ik betalen, DVP komt nooit opdagen. Ik vraag waarom?
Zegt ze: karma returns. Een heel verhaal over hoe ze geduldig heeft gewacht op deze dag, dat ze wraak kon nemen op mij ivm afwijzing aan de deur jaren eerder! Deze zieke geest weigerde me te blokkeren SPECIFIEK om wraak op mij te kunnen nemen! Ze had mijn gesprek bewaard en houdt dat bij van al haar "klanten". Ik bleef hele tijd aardig en vroeg haar waarom ze zo dacht over mij. Waarop ze mij een screenshot toonde van slechte reviews over mij (zwarte lijst). Nog nooit gehoord van zo'n zieke tante, ongelooflijk!

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Heb lang geleden "blijkbaar" deze foei lelijkerd (foto's zijn nep) aan mijn deur afgewezen. Deze Rebeka heeft dat blijkbaar onthouden, want toen ik haar jaren later weer appte, speelde ze eerst met me mee. Vroeg 30 eur aanbetaling ivm chauffeur. Ik betalen, DVP komt nooit opdagen. Ik vraag waarom?
Zegt ze: karma returns. Een heel verhaal over hoe ze geduldig heeft gewacht op deze dag, dat ze wraak kon nemen op mij ivm afwijzing aan de deur jaren eerder! Deze zieke geest weigerde me te blokkeren SPECIFIEK om wraak op mij te kunnen nemen! Ze had mijn gesprek bewaard en houdt dat bij van al haar "klanten". Ik bleef hele tijd aardig en vroeg haar waarom ze zo dacht over mij. Waarop ze mij een screenshot toonde van slechte reviews over mij (zwarte lijst). Nog nooit gehoord van zo'n zieke tante, ongelooflijk!
Ja dan vraag je er zelf om..eerst afwijzen dat ze te lelijk is en dan toch weer een afspraak maken..
Wil niet zeggen dat ze dan het recht heeft je op te lichten maar dan moet je wel erg omhoog zitten als je met een dame afspreekt die je eerder afgewezen hebt..

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
Ja dan vraag je er zelf om..eerst afwijzen dat ze te lelijk is en dan toch weer een afspraak maken..
Wil niet zeggen dat ze dan het recht heeft je op te lichten maar dan moet je wel erg omhoog zitten als je met een dame afspreekt die je eerder afgewezen hebt.
De reden dat ik haar jaren eerder afwees is omdat ze aan de deur totaal iemand anders is als op de fotos.
En omdat het jaren geleden is, was ik vergeten dat ik "Rebeka" al eerder had geappt.
Wat ik bedoel is dat normale DVPs mij gewoon blokkeren of negeren. Maar deze is een rare feeks die expres deed alsof er niks gebeurd was, mij liet betalen, en achteraf pas vertelde dat ze op dit moment had gewacht om wraak te nemen op mij.

dimlux

Snuffelaar
18 feb 2023
15
3
Zo te lezen staat deze op de "niet gaan" lijst. Dank voor jullie info. Bespaart een hoop voor ons allen.

Terug
Naar boven