Rebecca Breda

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Wie heeft er ervaring met deze dame Vrouwen met een sex advertentie voor een sex afspraak
Ze zegt dat ze latina is, echter heb ik het gevoel dat zij oost europees is. Waarom ik dat gevoel heb weet ik niet.
Voor mij is het ruim een uur rijden naar Breda, beetje ver om het gewoon te gaan proberen.
Ik zoek al langere tijd naar echt slanke latina's die nzc aanbieden maar heb ze helaas nog niet gevonden. Echt slanke slanke aziatische dames zijn ook welkom.

A

Anonymous

Guest
538douche zei:
Wie heeft er ervaring met deze dame Vrouwen met een sex advertentie voor een sex afspraak
Ze zegt dat ze latina is, echter heb ik het gevoel dat zij oost europees is. Waarom ik dat gevoel heb weet ik niet.
Voor mij is het ruim een uur rijden naar Breda, beetje ver om het gewoon te gaan proberen.
Ik zoek al langere tijd naar echt slanke latina's die nzc aanbieden maar heb ze helaas nog niet gevonden. Echt slanke slanke aziatische dames zijn ook welkom.

jouw gevoel kan weleens kloppen ...
ik heb in het verleden al eens eerder die tattoo voorbij zien komen !
heeft ze tijdens het contact nog een locatie genoemd ??
de locatie's waar de meeste oost europese dvp ontvangen wil je nog niet dood gevonden worden ...

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
creampie adriano zei:
538douche zei:

jouw gevoel kan weleens kloppen ...
ik heb in het verleden al eens eerder die tattoo voorbij zien komen !
heeft ze tijdens het contact nog een locatie genoemd ??
de locatie's waar de meeste oost europese dvp ontvangen wil je nog niet dood gevonden worden ...

Ze heeft geen locatie genoemd, heb ik ook niet naar gevraagd. Weet jij welke locatie dat moet zijn in Breda? Dan weet ik dat als ik een locatie te horen krijg en kan ik op tijd afhaken.

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
Meestal zitten ze op een camping in rijsbergen. Aftandse stacaravans en een hoop narigheid.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Zo te zien heeft nog niemand ervaring met haar, of vergis ik mij???

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Zoals als Alfaatje al aangeeft kun deze plek (als ze daar ontvangt) beter mijden..

4fun

A

Anonymous

Guest
538douche zei:
Zo te zien heeft nog niemand ervaring met haar, of vergis ik mij???

heb 2 x een ervaring gehad met het oost Europees rond trekkend hoerencircus !!

de geilheid won het van het verstand :cry: :?

allebei de keren een relatiegeschenk gehad van dit rondtrekkende hoerencircus

en niet eentje van wauw wat leuk dat ik die krijg maar eerder sjit nie waar he !!
kun je weer naar die donderpreek van de dokter luisteren!!

hierbij wil ik niet suggereren dat al die rondreizende madammekus een SOA drager zijn !
maar de erbarmelijke omstandigheden dat ze moeten werken is er waarschijnlijk wel credit aan

Terug
Naar boven