Rebeca - Bruxelles

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik ben zaterdag Rebeca gaan bezoeken na het zien van @slash4y zijn bericht.
In bericht gevraagd voor half uur en of nzc mogelijk was, ze antwoorde met ja en €100.
Verder niet meer gevraagd of het extra is voor nzc, want meestal lappen ze er dan een paar € bij.
Ok zei ik, vanavond kom ik. Zo gezegd zo gedaan, ik naar Brussel. Was wat te vroeg voor onze afspraak maar heb er gebruik gemaakt en nog eens gaan kijken waar de straathoertjes staan, buurt van de Koopliedenstraat.

Een paar vriendelijke meisjes gezien maar die waren niet mijn ding.
Wel stond Alexandra er maar aangezien ze mij niet meer terug whatsappt haar genegeerd. (blijft wel een lekker wijfie)
Dan te voet naar het adres van Rebeca geweest, was maar 500m verder dan van waar ik zat. daar aangekomen was ze nog onderweg met de taxi zei ze.
Ik stuur ok, ik wacht wel effe, effe bleek uiteindelijk bijna een uur te zijn.
Was saai en koud maar haar foto's spookten door mijn hoofd en wou ze echt proberen.

Uiteindelijk stopte er een auto met Nederlandse nummerplaat waar 2 meisjes uitstapten waarvan 1 Rebeca was.
Herkende haar meteen aan het slanke lijntje dat ze heeft.
IK mee naar binnen, vriendelijk meisje, het meisje van de foto effectief, knap, lippen wel wat opgespoten en lange fake wimpers. Ze woont daar samen op een kamer met die vriendin van haar, slapen ook in hetzelfde bed.
I don't like to sleep alone, kzeg begrijpbaar. En ooh ze spreekt redelijk goed Engels.
Vraagt ze mij, hoelang wil je blijven... half uurtje antwoord ik. Ok €100
En ik haar vragen of nzc erbij zat? Nee zegt ze, that's €400.
Ik haar terug antwoorden whaaaaat €400, dat betaal ik jou niet hoor. Ok dan niet zegt ze.
IK terug, en voor een half uur, denkt ze even na, €200. Kzeg fuck, heb ik ook niet bij €150 heb ik zitten.
Ze bleef heel de tijd vriendelijk en spontaan maar ze wou niet voor minder.
Stond wel redelijk wat drank op tafel, dus ik vroeg haar of ze wat tipsie was, a little bit she said.:)

Ik sta recht, neem afscheid en vertrek. Maar ze bleef door mij hoofd spoken, enigszins omdat ze zo lief was tegen mij.
Ondertussen stond ik buiten, op weg naar mijn auto maar ik kon haar niet loslaten!
Ik terug een whatsappje, and €150 for 15min quick. Stuurt ze mij onmiddellijk terug, "ok, come back now"🤑 maar ik doe dit alleen voor jou!
Gelopen naar de deur, trappen op en al hijgend aangebeld.. doet ze open en gaan we onmiddellijk door naar het bed.
Geef haar het geld en ze doet haar kleren af.
Wat een lekker lijf (voor mij toch) superslank en strak en zacht velletje, kleine borsten zoals ik ze graag heb. Wel heeft ze een deuk in de borstkas, zoals je veel bij competitiezwemmers ziet, maar het stoorde mij niet.
Op het bed poedelnaakt vraagt ze, you wanna kiss? (normaal doe ik dit nooit, maar ze heeft verdorie iets speciaals) dus heb ik ze maar lekker liggen kussen. Het pijpen deed ze ook heel overtuigend, mijn kleine lulletje volledig in haar keel gestopt, mijn penis tegen haar tong slaan terwijl ze haar haren achteruit gooit en me geil zit aan te kijken. Dan heb ik ze op haar rug gelegd en beginnen neuken en verder mee gekust. Ze kreunde wel fake, maar tot daar bij haar kon ik het wel verdragen. Uiteindelijk diep in haar kutje klaargekomen en no shit, zeker nog 5 minuten met mijn pik in haar warme grot blijven liggen en praten over het leven en familie.

Had ik geluk? Ik denk van wel, ik heb lang op haar gewacht, we hadden een klik en ze had wat alcohol op.
Blij dat ik heb blijven wachten, zo ik ze opnieuw doen? Onmiddellijk, maar indien ik meer moet betalen niet. En ook de weg naar Brussel ontzie ik me.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
mooie dame, maar via wahtsapp zegt ze dat klaarkomen in haar poesje niet mag

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Nog steeds niet? Ik ben niet meer terug geweest. Geen idee of het mij tweede keer zou lukken om haar vol te spuiten.

Terug
Naar boven