Ravenna

Quinten

Toogplakker
28 sep 2018
29
29
100 € voor een uur, met die looks? En dan een telefoonnummer beginnende met +1? Te mooi om waar te zijn en dus hoge kans op fake en zelfs oplichting.

FreeWilly69

Ervaringsdeskundige
18 aug 2020
386
277
Wow...Losers? Nogal heftig zeg.

Mss is naïef een beter woord. Daar dient dit forum toch voor? Elkaar te waarschuwen indien er iets verdachts aan is.

En ikzelf ben eens te prooi gevallen van zo'n oplichters met een 06-nummer.

Zijn ze dat dan allemaal? Neen, maar waarschijnlijk is de kans heel groot.

Maar goed, probeer het gerust eens uit. En laat het ons weten als je daadwerkelijk een leuk 06-contact hebt gehad zonder bedreigd en geplunderd geweest te zijn want in dat geval zal je zelf groen "klachen".

Wie is dan de naïeveling? Of neen, de loser?

Peter0712

Toogplakker
17 okt 2025
231
88
Wow...Losers? Nogal heftig zeg.

Mss is naïef een beter woord. Daar dient dit forum toch voor? Elkaar te waarschuwen indien er iets verdachts aan is.

En ikzelf ben eens te prooi gevallen van zo'n oplichters met een 06-nummer.

Zijn ze dat dan allemaal? Neen, maar waarschijnlijk is de kans heel groot.

Maar goed, probeer het gerust eens uit. En laat het ons weten als je daadwerkelijk een leuk 06-contact hebt gehad zonder bedreigd en geplunderd geweest te zijn want in dat geval zal je zelf groen "klachen".

Wie is dan de naïeveling? Of neen, de loser?
Ik zeg wat ik wil, het is wel zo dat iedereen waarschuwing geeft over een nummer uit de USA, en dan nog willen afspreken met haar, dan ben je in mij ogen een loser, want ze gaan wel heel hard janken als een dame uit Nederland, in België met een 06 nummer zit die fake is.
Succes verder.

Terug
Naar boven