Raven - Spijkenisse

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Gisteren was ik dus bij de gb van Raven.
De dame toonde goede inzet en kreunde er ook zelf goed op los.
Zaad in der kutje en zaad in der mondje was allemaal geen probleem.
Er waren ook weer een aantal bekenden en dat maakt het altijd leuk.
Ook de nieuwe mannen werden er goed bij betrokken.
En ja hoor er waren weer saucijzenbroodjes en die waren weer heerlijk, ik heb er 3 op na ieder orgasme eentje ;) :lol:

Groet,
LD

p.s. morgen weer naar mijn favoriete dame voor lekker 1 op 1. :D

Pieter02

Snuffelaar
12 nov 2021
4
0
Ook ik was er bij 1 van de nieuwe ze beviel me goed een lieve leuke dame die wel weet wat wat een man wil .wil zeker de volgende ook meemaken

Pieter02

Snuffelaar
12 nov 2021
4
0
Ook ik was er bij 1 van de nieuwe ze beviel me goed een lieve leuke dame die wel weet wat wat een man wil .wil zeker de volgende ook meemaken

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Niet heel lang geleden een 1op 1 afspraakje gehad met deze meid.

Super chick gewoon, niks meer, niks minder.

Zeker eentje die ik niet zou delen als ze niet openbaar was (I know egoïstisch)

Maar dat bewijst maar weer dat LD en beter forum lid is als mijzelf door deze te delen. ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Bare Lovertje zei:
Wanneer ze 1 op 1 gaat, laat het dan even weten, dan kun je me inschrijven. Veel plezier de 20e!!

Ze gaat morgen, woensdag 5 januari 1 op 1 daten in de regio Drechtsteden.
Een adje zou vandaag op sj komen te staan maar zie hem nog niet dus helaas heb ik nog geen link.
is waarschijnlijk een andere dan de reeds bekende.

Groet,
LD ;)

SirOsiris

Toogplakker
3 mei 2020
35
33
Net een 1 op 1 date gehad met haar. Plannen waren veranderd op de dag maar gelukkig een oplossing gevonden.
Moet zeggen het is een knappe dame en zeer vriendelijk, mooie glimlach heeft ze ook.
Op de kamer zelf eerst met haar lekker gaan babbelen terwijl we aan het uitkleden waren.
Persoonlijk heeft ze een mooi lichaam, gaat lekker in mee en je kan het goed horen dat ze ervan genoot.
Lekker het kamertje gewit, even langer ingezeten omdat ze daarvan houd.

Een herhalingsgevaar voor mij.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik was als tweede aan de beurt vandaag.
Geweldig geregeld door de organisator, zeker gezien de last minute switch van locatie. Top gedaan!

Dame is heerlijk petit, heel aardig en relaxed.
Eerst lekker gezoend, vervolgens na twee standjes haar heerlijk volgespoten, en ze houdt naderhand je pik nog ff zo diep mogelijk in haar kutje.

Herhalingsgevaar 100%!

Greetz, Handy

petergee

Toogplakker
28 jul 2016
31
2
Vandaag voor het eerst in meer dan een jaar van bil geweest. Eindelijk kunnen kennismaken met Raven. Wat een heerlijke jonge vrouw. Ik hoop nog vaak van haar heerlijke strakke poesje te mogen genieten. Gezien mijn leeftijd en beperkte wandelmogelijkheden zal het waarschijnlijk niet lukken een GB met haar ( of de andere zeer aantrekkelijke dames) mee te maken, maar dit pakken ze niet meer af.
Herhalingsgevaar, voor mij 100%. Een echte aanrader dus.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste petergee & lekker ding,
gelieve deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

Petergee, probeer eens de zoekfuntie te gebruiken aub.
lekker ding, graag de 'meldinsknop' gebruiken om het moderatorteam in te schakelen aub.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ook ik heb ze woensdag ontmoet en al eerder gezegd de dag begon wat rommelig voor der.
Maar haar inzet was weer heerlijk.
Ze liet me 2 keer komen waarvan de 2e keer al zittend op me en dat lukt niet veel dames bij mij.
Wat ook zo lekker is dat wanneer je klaar gekomen bent en je laat hem er nog ff in zitten, wat ze ook fijn vindt, dan begint ze te knijpen met haar kutje, en dat gaat vaak vanzelf zegt ze. Nou ik vindt het fijn. ;)

Groet,
LD :)

@petergee, ik hoop voor je dat je niet weer ruim een jaar hoeft te wachten voor je weer gaat daten ;)

Perineum

Toogplakker
5 okt 2020
77
50
Nu nog even iemand die een screenshot (heb ik als als oudere helaas geen verstajes van) van haar advertentie voor reëele 1 op 1 dates met telefoonnummer plaatst, anders kan dit echt door naar de rubriek 'verhalen'.

Pinkeltje

Toogplakker
21 jun 2017
124
56
Er staat toch een goede link in het bericht hier boven ?
En de dame is echt hoor zelf ook mee afgesproken.
Dus zeker niet verplaatsen staat hier goed.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Perineum zei:
Nu nog even iemand die een screenshot (heb ik als als oudere helaas geen verstajes van) van haar advertentie voor reëele 1 op 1 dates met telefoonnummer plaatst, anders kan dit echt door naar de rubriek 'verhalen'.

Zo dan, omdat meneer zijn zin niet krijgt en al hele 7 berichten sinds 2020 heb geschreven moet het maar naar de rubriek verhalen.
Waarom dat dan. Jij gelooft niet dat ze bestaat. :evil: :lol: :lol:

Gegroet,
LD

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Perineum zei:

Lid geworden op:05 okt 2020, 18:23 en niet eens op een link kunnen klikken :lol: :lol:
De link werkte vannacht gewoon vent. Ga eerst maar eens neuken en een recensie schrijven.

Terug
Naar boven