Ramona Rotterdam

Easym

Toogplakker
14 aug 2020
27
7
Meerdere malen. Is helemaal geweldig. Morgen ga ik er weer eens langs. Tot voor kort geen nzc.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Ramona 02.JPG
    Ramona 02.JPG
    28,5 KB · Weergaven: 1.027
  • Ramona 01.JPG
    Ramona 01.JPG
    123,9 KB · Weergaven: 1.029

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@Easym: het zou mooi zijn als je een verslag schrijft, je bent meerdere malen geweest schreef je.
Desnoods een kort bericht, hebben we allemaal wat aan, alvast dank.

Easym

Toogplakker
14 aug 2020
27
7
Cerato zei:
@Easym: het zou mooi zijn als je een verslag schrijft, je bent meerdere malen geweest schreef je.
Desnoods een kort bericht, hebben we allemaal wat aan, alvast dank.

Ik ben vaak bij haar geweest, maar eerlijk gezegd nog niet zonder condoom. Aangezien ze dit pas sinds vrijdagavond aanbied. Bij eerdere ervaringen ook niet ter sprake gekomen. Uit het contact met haar vermoed ik wel dat ze het niet meteen bij iedereen en of de eerste keer doet. Maar dat weet ik niet zeker.

Om bovenstaande reden heb ik nog geen verslag gedaan.

Wat ik wel kan stellen is dat het een zeer mooie vrolijke sexy goed gevulde vrouw is maar zeker niet dik. Persoonlijk vind ik het precies goed.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ben wel benieuwd naar hoe een "normale" sexdate met haar was voor ze NZC aanbood.
Doet ze (tong)zoenen ? Hoe zijn haar pijpkunsten ?
Is haar kutje schoon en fris om te beffen ? Kijkt ze veel op de klok of valt dat wel mee ?

Kortom een redelijk verslag van eerdere ervaring(en) zo dat wij al wat meer weten ?
En waar in Rotterdam ontvangt zij ? Eventueel een wijknaam of zijstraat ?

Easym

Toogplakker
14 aug 2020
27
7
beffer007 zei:
Ben wel benieuwd naar hoe een "normale" sexdate met haar was voor ze NZC aanbood.
Doet ze (tong)zoenen ? Hoe zijn haar pijpkunsten ?
Is haar kutje schoon en fris om te beffen ? Kijkt ze veel op de klok of valt dat wel mee ?

Kortom een redelijk verslag van eerdere ervaring(en) zo dat wij al wat meer weten ?
En waar in Rotterdam ontvangt zij ? Eventueel een wijknaam of zijstraat ?

Een normale date met haar kan je een beetje zien als een gfe. Ze warmt je op met interesse en gebruik van haar lichaam. Verwacht alleen geen pijpwonder aangezien ze op dat gebied niet zo een fan is van voorvocht en hem dus niet diep in de mond neemt.

Qua tongzoenen is het wel iets maar ze gebruikt alleen het puntje van haar tong. Haar kutje is zeer schoon, meestal volledig geschoren en smaakt zeer goed.

Ze heeft overigens altijd een leuk setje aan.

Qua seks doet ze goed mee en geniet er ook duidelijk van. Als je het goed doet gaat ze vanzelf ruiger mee doen omdat ze ook wil
Komen.

Op de klok kijken doet ze bij mij eigenlijk nooit. Het loopt weleens iets uit en heb haar nooit horen klagen.

Ze ontvangt in de buurt van de groene hilledijk.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dank je wel man. Je hebt een goed beeld gegeven van haar hoe ze is.
Hier kunnen toekomstige bezoekers wel wat mee lijkt mij.

Theghost

Toogplakker
29 okt 2020
47
5
Een eerdere post word niet goedgekeurd?
Dame heeft altijd bare gedaan.
Heeft ook 2 profielen op kinky.
Mijn ervaring is dat ze beter bereikbaar is via deze.

Terug
Naar boven