Ramona - Deventer

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ze is net sinds 5 dagen online ;) maar ziet er zekers goed uit en ja Deventer is voor mij wel wat uit de richting.
Ben benieuwd wat ze er voor vraagt ;)

BraveH

Toogplakker
12 jun 2018
167
11
Vind de opzet van deze advertentie verdacht veel lijken op eerdere advertenties waar mannen zijn opgelicht. Heb nog geen antwoord gehad op mijn mailtje, dan weet ik het zeker.
Maar de werkwijze is meestal een heel verhaal waar "ze" een bepaalde dag voorsteld om bij een school ofzo af te spreken, in de auto naar haar appartement, onderweg nog snel ergens stoppen en de vogel is gevlogen.

edit: zie https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=177&t=5279

mxl

Toogplakker
16 jun 2015
91
14
Mijn scam-alarmering ging ook af... heb toch een mailtje gestuurd en nochthans geen antwoord ontvangen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Haar antwoord en prijzen :shock: :)

Hallo ik heb tijd om af te spreken. De week, omdat ik vakantie heb. Ik kan afspreken vrijdag, zaterdag en zondag de hele dag. Ochtend tot avond.
De kosten voor een afspraak met elkaar gezelschap houden, seks, meerdere hoogtepunten zijn dan 1,5 uur 200 euro en 3 uur 250 euro. Ik hou niet van iemand snel afwerken.
Mocht je zo geïnteresseerd zijn is een halve dag natuurlijk ook mogelijk.
Dat is 6 uurtjes ochtend tot middag of middag tot avond en daarvan zijn de kosten 400 euro. Een hele nacht spenderen begin van de avond tot de volgende ochtend dat we wakker worden en gedoucht zijn kost 500 euro.

Ik vindt het heel leuk om met je verder te mailen als je hiermee akkoord gaat laat me even weten wat jij precies zoekt. Ik zoek het liefste niet allemaal verschillende mannen, zoals ik zei afwerken is niet echt mijn ding haha.

Ik hoor graag van je x

Terug
Naar boven