Ramen dicht

Kinkykijker

Snuffelaar
20 sep 2019
18
2
Ik lees net dat de ramen vanavond om 22:00 dicht moeten in Amsterdam, geldt dit nu ook voor de andere steden?

Kinkykijker

Snuffelaar
20 sep 2019
18
2
Rijksoverheid.nl

Bijlagen

• 84A8CFE8-AED4-48A2-BFC0-BF2E8DB14013.png
    84A8CFE8-AED4-48A2-BFC0-BF2E8DB14013.png
    298,3 KB · Weergaven: 1.508

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Klopt ja voor 2weken lees ik ook net.. Gister stond het er nog niet.. Naja 2 weken aan de zink pillen ;)

Biggie

Toogplakker
13 mrt 2017
68
6
Denk dat het wel langer wordt dan 2 weken, maar met beetje geluk dalen de besmettingen nog meer.

Maarja prive ontvangst gaat gewoon door

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
2 weken is al lang zat en veels te laat aangekondigd. Dames kunnen zo niet veel meer regelen. Mocht het nog langer gaan duren dan die 2 weken dan maakt het kabinet zich volledig ongeloofwaardig en onbetrouwbaar en geven ze geen moer om dvp's.

A

Anonymous

Guest
Dat laatste punt is ongetwijfeld waar maar geen enkele regering in de hele geschiedenis gaf veel om dvp.
Kijk zo'n president Hollande in Frankrijk was tenminste een bekende hoerenloper die gaf wel om dvp

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
En hoe is het nu in Duitsland? Klopt het dat a.s. woensdag een besluit komt omtrent het versoepelen/verzwaren van de coronamaatregelingen?

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Robbie zei:
En hoe is het nu in Duitsland? Klopt het dat a.s. woensdag een besluit komt omtrent het versoepelen/verzwaren van de coronamaatregelingen?

Ik volg het nieuws in / uit Duitsland best wel in verband met een geplande vakantie half December. Het lijkt er steeds meer op dat Duitsland de Lockdown Light tot vlak voor de Kerstdagen in stand laat. Dus waarschijnlijk voorlopig niet over de grens neuken. :cry:

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Bavba zei:
Is er al terug iets open nu in Brussel?

Ramen in Brussel zijn dicht!
federale maatregel tot zeker al 13 december.

Misverstand vanwege gebrekkelijke berichtgeving van Vlaamse kranten waar men gazetjes verkopen boven nieuwswaarde zet.....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ben bang dat a.s. woensdag de ramen weer dicht zullen gaan. Een wandelaar in het Haagse circuit en handhaver van de mondkapjesplicht attenteerde mij daarop. Dit alles heeft te maken met de alsmaar stijgende besmettingsaantallen. Zelfs op het nieuws hoor ik dat voor het eerst dat niet noodzakelijke winkels (w.o. kledingzaken) dicht zullen moeten. In dat geval zijn contactberoepen zeker de klos. Vandaag (zondag) is hier overleg over in het kabinet en ik verwacht aankomende dinsdag een persconferentie waarin dit slechte nieuws zal worden aangekondigd dus ik zou zeggen geniet er nog maar van zolang het nog kan.

Theghost

Toogplakker
29 okt 2020
47
5
Een raamdame uit de Haagse Geleenstraat contacteerde mij afgelopen avond met de mededeling dat ze naar alle waarschijnlijkheid van de week dicht gaan.

A

Anonymous

Guest
tja, het gaat heel slecht met de cijfers en er valt niet veel meer te sluiten...behalve onze wandelstraten en winkels... :(

Terug
Naar boven