Raisa - Hasselt

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Goed lezen heren een rasechte latina uit Columbia
Er moet minder gepraat worden meer geneukt

Bijlagen

• IMG_4107.png
    IMG_4107.png
    601,8 KB · Weergaven: 382

duracelleke

Snuffelaar
12 jun 2023
12
11

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@duracelleke

Verklaar je nader ze praat perfect maar dan ook perfect spaand

Haar tieten zijn zo perfect gedaan dat kan alleen in Columbia

1759867731848.jpeg
Dit soort boobjobs alleen in Columbia dus vertel maar waar je het op baseert

FreeWilly69

Ervaringsdeskundige
18 aug 2020
386
278
@duracelleke

Verklaar je nader ze praat perfect maar dan ook perfect spaand

Haar tieten zijn zo perfect gedaan dat kan alleen in Columbia

Dit soort boobjobs alleen in Columbia dus vertel maar waar je het op baseert
Ik wil je graag geloven, echt waar, ze ziet er bijzonder lekker uit en die tieten zijn vakwerk!

Waar bij mij enkele vraagtekens bijstaan is dat er
1. zeer duidelijk reclame gemaakt wordt voor NO CONDOM (staat als titel zelfs), zo iets zien we vooral terugkomen bij Oost-Europese vrouwen.
2. een naam (RAISA) gebruikt wordt die ik eerder link aan Oost-Europa dan Colombia
3. op haar profiel staat: Etniciteit: Oost-Europees en Talen: Engels

Heb je ze dan in het Spaan "horen" praten, of baseer je je enkel op je bericht met haar?

duracelleke

Snuffelaar
12 jun 2023
12
11
Ik heb haar aan de telefoon gehad vandaar dan spreekt ze verdomd goed Spaans.
in Villa Valentino zit het vol Roemeense dames waarvan er een paar perfect Spaans spreken omdat ze in Spanje wonen. Bij de meeste profielen zijn de foto's gejat. Maak toch gewoon een afspraak, voor €100 weet je hoe het daar is en kan je een verslagje schrijven.

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Ben er net geweest. Ze is geen latina, doch een Roemeense met gipsy roots. Ze heeft 7 jaren in Spanje verbleven en heeft een dochtertje. Kan zijn want ze spreekt soms met een Spaanse tongval. Zover haar informatie.
Qua verschijning is ze beter dan op haar foto's in het echt. Ze is spontaan en lief. Ze vroeg me zonder dat ik dat wou of aangegeven had opdat ik anaal wou. Heb haar daarvoor bedankt, maar dat doe ik niet. Voor de liefhebbers van anaal is ze zeker aan te raden.
Deze meid houdt van sex en gelikt te worden. Heb een echte gfe gehad.

ronny32m

Toogplakker
17 jul 2024
60
31
Ik ben deze ook nog gaan bezoeken in Villa Valentino...
Schoon madam, maar daar was het ook een beetje mee gezegd eigenlijk.
Het was vrijdagavond en best laat en op het einde van de date was ook duidelijk waarom het een afwerkdate was, ze wilde nog uitgaan in Antwerpen...
Het ging snel van het één naar het ander en voor de NZC, was het 'no finish inside...'
Pijpen kon ze best goed en de 69 was ook leuk, maar veel te snel/kort, jammer genoeg.
In dit geval de 150 voor 30 minuten niet waard, al helemaal niet als je op 15 al weer buiten staat.

Terug
Naar boven